Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloittiin mieheni kanssa raskaudesta..... nyt halaun sittenkin abortin :(

Vierailija
29.01.2016 |

Tilanne on siis se, että minulle ilmaantui raskausoireet lähes välittömästi, jo ennen 2 viikkoa olin varma raskaudestani. Ensin olin ajatuksen suhteen ihan OK, mieheni oli todella iloinen. Lopulta oltiin molemmat todella onnellisia kun testi näytti kahta viivaa. Sen jälkeen olen kuitenkin käynyt mielessäni läpi asiaa, ja aina vaan enemmän ja enemmän kallistunut aborttiin. Nyt olen aivan 100% varma, että haluan sittenkin abortin, en käsitä miten voin kertoa tämän miehelleni. Olen varautunut eroonkin, en usko meidän kuitenkaan eroavan, mutta jos, niin ei voi mitään.. minun on silti pakko tehdä tämä, olo on niin ikävä :( olen rv 8.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei noilla fiiliksillä kannata lasta pitää.

Vierailija
22/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 26-vuotias nainen on urheilulajinsa huipulla? Veikkauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 26-vuotias nainen on urheilulajinsa huipulla? Veikkauksia?

Hmm.. miksei voisi olla? :D Itse olin juoksussa huippukunnossa 27-vuotiaana, juoksin maratoonin.

Vierailija
24/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseni lukuunottaen tunne/tiedä yhtäkään äitiä, joka ei olisi epäröinyt lapsensa hankkimista vielä siinäkin vaiheessa, kun pulla on ollut uunissa. Nuo tunteet on täysin normaaleja ja ymmärräthän, että mielesi on saattanut muuttua raskaushormoonienkin takia.

Suosittelisin sinun kuitenkin puhuvan miehesi kanssa asiasta.. Mutta älä heti möläytä, että haluat abortin Kerro siis miehellesi, että olet alkanut kokemaan epävarmuutta lapsen saannin suhteen.

Vierailija
25/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikini- fitness....

Vierailija
26/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi mitä tunnet. Jos oikeasti koet ettet halua lasta, niin tee se abortti. Kamalaa kun syntyy ei haluttuja- lapsia ja lasten ''hoito'' on sitten myös sen mukaista.

Vierailija
27/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa harrastaa bikini-fitnessiä ja työkin lienee fitnessin parissa, sehän on nyt ''nousussa''?

Noh, jos koet tämän bikinifitnessin tärkeämmäksi niin suosittelen tosiaankin aborttia. :D

En kuitenkaan tuomitse, jokainen tehkööt omat valintansa.

Vierailija
28/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että kuulostat itsekeskeiseltä. "Mulla itselläni kun on elämässä kaikki ihanasti niin en haluakaan lastani sitä ihanuutta riskeeraamaan..." Onko sulla mitään hyvää syytä miksi et kykenis äidiksi? Jos koet ettet itse pysty antamaan lapselle kokemusta että on toivottu lapsi niin harkitsisit vaikka adoptioon antamista. Tiedätkö miten moni katuu ja suree aborttia jälkeenpäin? Et voi etukäteen tietää millaisia tunteita joutuisit ehkä läpikäymään tehtyäsi jotain niin peruuttamatonta ja mielestäni tunnekylmää. Välitä siitä ihmisen alusta, joka kasvaa sisälläsi! Luulisi neuvolasta saavan keskusteluapua noihin tunteisiisi. Ne voivat olla väliaikaisia. Toivoisin että harkitsisit tarkkaan ja ehdottomasti puhuisit miehesi kanssa!

Vierailija
29/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu myös ammattilaiselle. Itse kadun.

Vierailija
30/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin suunnittelemattomasti raskaaksi. Juuri tuossa kohtaa raskautta tai noilla viikoilla tuli olo, että en todellakaan halua olla raskaana. Myöhemmin asia ei koskaan enää edes käynyt mielessä. Varmasti jotain rimakauhua. Kannattaa miettiä, et mitä olisin ajatellut 2kk sitten järkevänä ihmisenä kun nyt hormonit heittää häränpyllyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi