WT-äiti draamailee leijonakorusta
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454038567082.html
Leijonakorua pitäneen tokaluokkalaisen 27-vuotias äiti on pahoittanut mielensä siitä, että opetustoimi kommentoi vakavaa kouluun kohdistunutta syytöstä:
"Asiaa selvitettiin jo keskiviikkona Junkkarin ja koulun edustajien kanssa. Junkkaria kuitenkin jäi häiritsemään opetustoimen kommentit, jotka hänen mielestään antavat tilanteesta väärän kuvan.
– Rehtori kyllä myönsi, että opettaja on kirjoittanut minulle siinä Wilma-viestissä kielteisesti sen korun käytöstä. Mutta minä en tiennyt vielä siinä vaiheessa kun siellä koulussa olin, että opetustoimi on minusta tehnyt sen paskanjauhajan. Jos olisin tämän tiennyt, niin ehkä olisin käyttäytynyt myös siellä koululla toisella tavalla."
"Asia olisi saattanut ilman opetustoimen johtajan kommentteja olla jo loppuunkäsitelty. Junkkari epäili, että Opetusvirastossa ei ole edes luettu opettajan lähettämiä viestejä."
Eli siis mitä, Opetusvirasto ei saisi tehdä työtään? Mamma toivoo, että asia olisi ollut nopeammin loppuun käsitelty, mutta toisaalta jatkaa itse mediamyllytystä vielä lisää? Vai että koululaitoksen ja sen henkilökunnan saa kyllä esittää virheellisesti negatiivisessa valossa ja tehdä siitä perättömiä syytöksiä, mutta opetusvirasto ei saisi oikaista näitä syytöksiä, koska se saa mamman vaikuttamaan "paskanjauhajalta"?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 minuuttia julkisuutta oikein kuvan kanssa iltapäivälehdessä. Kyllä kannatti.
En tiedä, miksi Ilta-Sanomien piti nyt julkaista kyseiden äidin kasvot uutisessa...
27-vuotiaan luulisi jo ohittaneen teinien ammottavasilmäisen pissis-selfievaiheen. Kuva on naisen facebooksivulta ja kuvittaa ja täydentää oikein mainiosti iltapäivälehden jutun. Kuva kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.
Yhhyh kylläpä haisee vahva weetee.
Tästä pariskunnasta kertovasta jutusta tuli jotenkin likainen ja hähmäinen fiilis.
Muistan tuon naisen noilta rajakkisivuilta, hänhän oli jonkinlainen sankari ja poikansa leijonakoruineen. Vuoden sisällä vaihtui asuinkumppani parikin kertaa, kai niistäkin sitten mukula syntyi.
Niillähän oli jatkuvaa kiertoa silloin kun jossain miekkarissa tapasivat, sun exsä on mun nyxsä nyt suomen lippuineen ja leijonineen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä pariskunnasta kertovasta jutusta tuli jotenkin likainen ja hähmäinen fiilis.
Sama vaikutelma. Jätin lukemisen kesken, kun alkoi jotenkin öklöttää.
Vierailija kirjoitti:
No huh, katsoin fb-sivut, ollut jossain irti huumeista-paikassa lapsen kanssa kahvilla. Kuvat ja kommentit kertovat kyllä kaiken. Miksi tuollaiset alkavat sina lisääntyä jo peruskoulun penkillä?
Klassinen ja tyylipuhdas WT
Itse taas googlasin naisen nimeltä, kun oli niin hyvän näköinen. Ja törmäsin tähän ketjuun missä näemmä kateelliset palstamammat repivät surutta palasiksi 😃. Voi voi, nyt on kyllä aika tyypillistä reaktiota tässä ketjussa.
Nelosluokalla tupakasta jälki-istuntoa.. Aikuisena sitten opettajan kanssa kimpassa. WT on kyllä kerrankin oikea nimitys tälle.
Nelosluokalla tupakkaa, kolmekymppisenä viiden lapsen yh, koulut käymättä... Ja silti napannut Johtajana työskentelevän koulutetun miehen, hähäh siitäs saitte kateelliset hanhet!
Lapsiparat