Seksin harrastaminen on minulle noloa, puhumattakaan siitä, että osoittaisin halua
Miten ihmeessä pääsisin eroon tämmöisestä? Ikääkin on jo päälle 40. Eipä sängyssä nauti kauheasti, kun pitää itseään ihan nolona. En siis kroppaani, enkä ulkonäköäni, enkä sitä, etten osaa mitään, vaan seksiä ja eritoten sitä, että minä nyt haluaisin mitään.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tääkään viesti ei auttanut yhtään mitään, miksi vaivaudun edes rustaamaan mitään noin turhaa?
apSepä se.
Mun aihe ei ole turha, mutta sun täytyy valehdella (muokkasit mun tekstiä itse), jotta saisit sen näyttämään siltä, en tiedä miksi.
ap
Idiootti!!!!!!!!!!!!!!! Et edes ymmärrä lukemaasi. Missä kohtaa kukaan on väittänyt että aihe olisi turha?
Mitä haet tällä keskustelun avauksella kun kaikki kommentit on vääriä? Olisiko mahdollista että sinun omassa ajattelutavassa on jotain niin erilaista, ettei tässä oikeastaan ole edes kyse seksuaalisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tääkään viesti ei auttanut yhtään mitään, miksi vaivaudun edes rustaamaan mitään noin turhaa?
apSepä se.
Mun aihe ei ole turha, mutta sun täytyy valehdella (muokkasit mun tekstiä itse), jotta saisit sen näyttämään siltä, en tiedä miksi.
apIdiootti!!!!!!!!!!!!!!! Et edes ymmärrä lukemaasi. Missä kohtaa kukaan on väittänyt että aihe olisi turha?
No lue se lainaus sanojen sepä se yltä. MÄ EN KIRJOITTANUT NOIN.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet tällä keskustelun avauksella kun kaikki kommentit on vääriä? Olisiko mahdollista että sinun omassa ajattelutavassa on jotain niin erilaista, ettei tässä oikeastaan ole edes kyse seksuaalisuudesta?
No on mahdollista. Se sitten heijastuu seksuaalisuuteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSepä se.
apIdiootti!!!!!!!!!!!!!!! Et edes ymmärrä lukemaasi. Missä kohtaa kukaan on väittänyt että aihe olisi turha?
ap
Miten se liittyy siihen aiheeseen tai ketjun aiheeseen? Opettele lukemaan ja ainakin ymmärtämään lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, en kyllä usko että oot 40, kuulostat ihan 16-vuotiaalta minäminäminä-teiniltä, joka on juuri oppinut että miehet ovat sikoja. Suosittelen peiliin katsomista, aikuistumista ja rutkasti terapiasessioita.
No tääkään viesti ei auttanut yhtään mitään, miksi vaivauduit edes rustaamaan mitään noin turhaa?
ap
Alunperin kirjoitin noin. Se valehtelija väänsi sen muotoon "miksi vaivauduin edes..." aivan kuin mä sanoisin omaa aloitustani turhaksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSepä se.
apMiten se liittyy siihen aiheeseen tai ketjun aiheeseen? Opettele lukemaan ja ainakin ymmärtämään lukemaasi.
No ei se liitykään ja opettele itse, pyhä yksinkertaisuus!!!!!! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieleni on teidän vika, jotka sanoitte, että mun pitää ymmärtää teidän normaaliuttanne. Vihaan teitä senkin saatanan siat!
apSaatko siitä jotakin apua omaan oloosi. Miksi ajattelet että sinun pitäisi ymmärtää jonkun toisen seksuaalisuutta?
No etkö sä ajattele, että se, mikä on yleistä, on sitä hyväksyttävää? Miksi sä kuvittelet, että tässä yhteiskunnassa voi elää täysipainoista elämää, jos on seksuaalisella alueella ongelmia? Vittu. Eihän mun tarttiskaan, jos valtavirtaa ois perustaa perhe ILMAN SEKSIÄ.
apMä tuskin olisin perustamassa sun kanssasi perhettä olivatpa yhteiskunnan normit mitä tahansa.
Seksuaalisuudessa itse ajattelen sen olevan hyväksyttäävää mikä siihen osallistuvista tuntuu hyvälle. Jos suihin otto ei tunnu molemmista hyvälle sitä on hyvä välttää tai pidättäytyä siitä kokonaan. Jos se taas on jommalle kummalle osapuolelle välttämätön osa nautintoa, on luultavasti tarve vaihtaa kumppania, jos nykyinen ei voi sitä sietää ollenkaan jne.
No voi idiootti, kun miten mä sen perheen perustan, kun seksi nolottaa????! Et edes ymmärrä lukemaasi. Kaikkien vastaantulevien miesten pitäisi haluta pelkkä perhe, ei seksiä, ihan sama mitä SINÄ haluat, niin sitten ois mullakin ollut yhtä helppoa kuin teillä!
apEhkä sitten niin ettäen ymmärtänyt, mutta tää ei ainakaan selventänyt yhtään asiaa... en ymmärtänyt senkään vertaa mitä edellisestä, joten ehkä mun on nyt parempi poistua.
Niin, "mä en ymmärrä ja mä en ymmärrä"! Vittu mähän sanoin, ettei kukaan ymmärrä! Olette saatana sangollinen paskaa!!!!!!
apNiinhän me ihmiset ylipäätään ollaankin.
Helpottiko edes?
No en saanut yhtään vertaistukea teiltä paskiaisilta. Niinpä voin haukkua teidät paskiaisiksi.
apHaluat surkutella toisen kanssa, kuinka kamala kohtalo teillä onkaan, mutta apua et ota vastaan missään nimessä? Ok, oma on valintasi.
Niin? Niin kuin MITÄ APUA? Otan heti, jos jokin tässä ketjussa sanottu olisi edes sinne päin, että joku ymmärtäisi edes, mistä mä puhun, mutta kun kukaan ei ymmärrä, valitetaan, että on mun vika, jos sanon, että te käyttäydytte väärin, joille seksi on helppoa.
ap
Miksi ajattelet, että kaikille muille seksi olisi jotenkin "helppoa"? Eiköhän suurin osa ole joutunut joidenkin kynnysten yli tulemaan seksielämässään. Seksuaalisuus ainakin itselläni on ollut koko aina yhteydessä itsetuntemuksen kehitykseen. On vaatinut rohkeutta ensimmäisen kerran näyttää se, että "minä haluan", kuin myös se, missä menee omat rajat, se miten ja millaisesta seksistä nauttii. Koskaa ei ole liian myöhästä alkaa oppimaan itsestään lisää, pitää vain muistaa suhtautua itseensä hyväksyen ja inhimillisesti. Meillä kaikilla on omat ongelmamme, eikä kukaan ole täydellinen. Lyttäät varmaan tämänkin kommentin, mutta ainakin olen puhunut. Hyvää perjantain jatkoa t. Av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sulla on se perhe ja lapsia.
Joo, mutta täysin väärän miehen kanssa.
ap
Tee perheellesi palvelus ja lähde. Ainakin siksi aikaa että saat tuon vääristyneen pääsi kuntoon. Ettet jatka sukupolviesi ketjua ja tee lapsiesi elämästä samanlaista kuin omastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieleni on teidän vika, jotka sanoitte, että mun pitää ymmärtää teidän normaaliuttanne. Vihaan teitä senkin saatanan siat!
apSaatko siitä jotakin apua omaan oloosi. Miksi ajattelet että sinun pitäisi ymmärtää jonkun toisen seksuaalisuutta?
No etkö sä ajattele, että se, mikä on yleistä, on sitä hyväksyttävää? Miksi sä kuvittelet, että tässä yhteiskunnassa voi elää täysipainoista elämää, jos on seksuaalisella alueella ongelmia? Vittu. Eihän mun tarttiskaan, jos valtavirtaa ois perustaa perhe ILMAN SEKSIÄ.
apMä tuskin olisin perustamassa sun kanssasi perhettä olivatpa yhteiskunnan normit mitä tahansa.
Seksuaalisuudessa itse ajattelen sen olevan hyväksyttäävää mikä siihen osallistuvista tuntuu hyvälle. Jos suihin otto ei tunnu molemmista hyvälle sitä on hyvä välttää tai pidättäytyä siitä kokonaan. Jos se taas on jommalle kummalle osapuolelle välttämätön osa nautintoa, on luultavasti tarve vaihtaa kumppania, jos nykyinen ei voi sitä sietää ollenkaan jne.
No voi idiootti, kun miten mä sen perheen perustan, kun seksi nolottaa????! Et edes ymmärrä lukemaasi. Kaikkien vastaantulevien miesten pitäisi haluta pelkkä perhe, ei seksiä, ihan sama mitä SINÄ haluat, niin sitten ois mullakin ollut yhtä helppoa kuin teillä!
apEhkä sitten niin ettäen ymmärtänyt, mutta tää ei ainakaan selventänyt yhtään asiaa... en ymmärtänyt senkään vertaa mitä edellisestä, joten ehkä mun on nyt parempi poistua.
Niin, "mä en ymmärrä ja mä en ymmärrä"! Vittu mähän sanoin, ettei kukaan ymmärrä! Olette saatana sangollinen paskaa!!!!!!
apNiinhän me ihmiset ylipäätään ollaankin.
Helpottiko edes?
No en saanut yhtään vertaistukea teiltä paskiaisilta. Niinpä voin haukkua teidät paskiaisiksi.
apHaluat surkutella toisen kanssa, kuinka kamala kohtalo teillä onkaan, mutta apua et ota vastaan missään nimessä? Ok, oma on valintasi.
Niin? Niin kuin MITÄ APUA? Otan heti, jos jokin tässä ketjussa sanottu olisi edes sinne päin, että joku ymmärtäisi edes, mistä mä puhun, mutta kun kukaan ei ymmärrä, valitetaan, että on mun vika, jos sanon, että te käyttäydytte väärin, joille seksi on helppoa.
apMiksi ajattelet, että kaikille muille seksi olisi jotenkin "helppoa"? Eiköhän suurin osa ole joutunut joidenkin kynnysten yli tulemaan seksielämässään. Seksuaalisuus ainakin itselläni on ollut koko aina yhteydessä itsetuntemuksen kehitykseen. On vaatinut rohkeutta ensimmäisen kerran näyttää se, että "minä haluan", kuin myös se, missä menee omat rajat, se miten ja millaisesta seksistä nauttii. Koskaa ei ole liian myöhästä alkaa oppimaan itsestään lisää, pitää vain muistaa suhtautua itseensä hyväksyen ja inhimillisesti. Meillä kaikilla on omat ongelmamme, eikä kukaan ole täydellinen. Lyttäät varmaan tämänkin kommentin, mutta ainakin olen puhunut. Hyvää perjantain jatkoa t. Av-mamma
No, miksi just mulla on sitten näin vaikeaa? Jos kaikki suhtautuis näin, niin leikkaisitte miehen peniksen irti ekan kerran sen nähdessänne, tai ainakin melkein. En oo itse keksinyt tuntea näin, siksi on minusta epäreilua, että vaikuttaa sille, että muilla ei ole mitenkään vaikeaa. Tietysti ymmärrän, että on muitakin joilla on vaikeaa, kuin minä, mutta sitten taas on monia, joille on ihan liian helppoa ja he normittavat tätä yhteiskuntaa.
Ehkä se liittyy itsetuntemukseen, senhän mun kotini kielsi ihan täysin näyttämällä itsensä tuntemisessa löytävän itsestään vain kaikkea vikaa. Ne, joille itsetuntemus on helppoa ovat saaneet kyllä todellisen etumatkan meihin muihin verrattuna ja nälvivät sitten vain minua, kun en tunne itseäni yhtään. "Tutusti itseesi senkin teini!" Hirveän rumasti sanottu.
ap
Kyllä sinulla taitaa syyt olla syvemmässä kuin pelkästään seksin nolottavuudessa. Veikkaan, että olet kasvanut perheessä, joka oli erittäin seksuaalikielteinen tai vaihtoehtoisesti käytti hyvin rietasta sanastoa seksistä tai laajemmin sukupuoliasioista puhuttaessa. Sanoit olevasi parisuhteessa. Kumppanisi kanssa olet varmaankin keskustellut ongelmistasi. Vai etkö ole? Jos näin on, niin jo olisi korkea aika.
Ehdotus seksuaaliterapeutille menosta on hyvä. Menkää sinne yhdessä. Äläkä koko ajan haraa vastaan. Mistä olet esim. saanut päähäsi, ettei terapeutti pysty auttamaan, vaan pelkästään tuomitsemaan? Hehän ovat koulutettuja auttajia. Luovu nyt hyvä ihminen ennakkoluuloistasi ja vastarinnastasi, niin saat apua. Ja huomaat yks'kaks', että seksi onkin kivaa ja nautinnollista. Kai teillä muuten on ehkäisy kunnossa, ettei koko ajan tarvitse pelätä, että ns. palaa pohjaan.
Ja vielä yksi ohje: Älä helkutissa usko kaikkia seksikeskustelijoita! Keskustelupalstoilla päästellään uskomattoman paljon lööperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sulla on se perhe ja lapsia.
Joo, mutta täysin väärän miehen kanssa.
apTee perheellesi palvelus ja lähde. Ainakin siksi aikaa että saat tuon vääristyneen pääsi kuntoon. Ettet jatka sukupolviesi ketjua ja tee lapsiesi elämästä samanlaista kuin omastasi.
Haista sä nyt paska. Tää ketju ei oo mun perheestä. Johan mun äiti sanoi kun eräs tyttö alkoi leikkimielellä jahdata poikaamme (lapset siis silloin n. 6-vuotiaita), että ohhoh ja mitäs ne nyt, siis en voi sanoin kuvailla sitä asennetta mutta se oli sellainen "siis tuo tyttöhän tekee seksuaalisen teon lapsenlapselleni ja tässä pitää nyt moraalisesti rykiä ja estää lapsia osoittamasta mitään tuollaista toisilleen". Siis täysin viattomassa lasten leikissä, josta nämä molemmat pitivät! Se oli ihan kauhea. Katsottiin miehen kanssa toisiamme merkitsevästi, että huh. Mä en oo yhtään tuollainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki suhtautuis näin, niin leikkaisitte miehen peniksen irti ekan kerran sen nähdessänne, tai ainakin melkein.
ap
Niitäkin löytyy jotka tekevät niin... eikä pelkästään melkein http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1421154596166.html, mutta en näe siitäkään olevan mitään hyötyä itse ongelmaan tai aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla taitaa syyt olla syvemmässä kuin pelkästään seksin nolottavuudessa. Veikkaan, että olet kasvanut perheessä, joka oli erittäin seksuaalikielteinen tai vaihtoehtoisesti käytti hyvin rietasta sanastoa seksistä tai laajemmin sukupuoliasioista puhuttaessa. Sanoit olevasi parisuhteessa. Kumppanisi kanssa olet varmaankin keskustellut ongelmistasi. Vai etkö ole? Jos näin on, niin jo olisi korkea aika.
Ehdotus seksuaaliterapeutille menosta on hyvä. Menkää sinne yhdessä. Äläkä koko ajan haraa vastaan. Mistä olet esim. saanut päähäsi, ettei terapeutti pysty auttamaan, vaan pelkästään tuomitsemaan? Hehän ovat koulutettuja auttajia. Luovu nyt hyvä ihminen ennakkoluuloistasi ja vastarinnastasi, niin saat apua. Ja huomaat yks'kaks', että seksi onkin kivaa ja nautinnollista. Kai teillä muuten on ehkäisy kunnossa, ettei koko ajan tarvitse pelätä, että ns. palaa pohjaan.
Ja vielä yksi ohje: Älä helkutissa usko kaikkia seksikeskustelijoita! Keskustelupalstoilla päästellään uskomattoman paljon lööperiä.
No en ajatellut, että he tuomitsee sinänsä, vaan etteivät ymmärrä ja itsekunnioituksensa säilyttääkseen antavat ymmärtää, että vika on minussa.
ap
Vierailija kirjoitti:
... vika on minussa.
ap
Kenessä vika sitten on? Joo ihan turhaan varmasti menet saamaan ammattiauttajalta ymmärrystä siihen että sinussa olevan nolouden syy on yhteiskunnassa... ja vaikka olisikin huomattavasti helpompi on muuttaa itseään kuin yhteiskuntaa tai sen arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... vika on minussa.
apKenessä vika sitten on? Joo ihan turhaan varmasti menet saamaan ammattiauttajalta ymmärrystä siihen että sinussa olevan nolouden syy on yhteiskunnassa... ja vaikka olisikin huomattavasti helpompi on muuttaa itseään kuin yhteiskuntaa tai sen arvoja.
Ei minulla olisi yhtään paha olo asiasta, jos minua ymmärrettäisiin. Mutta jos sanon, että suihinotto on helvetin järkyttävän näköistäkin, niin niin ei saa sanoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla olisi yhtään paha olo asiasta, jos minua ymmärrettäisiin. Mutta jos sanon, että suihinotto on helvetin järkyttävän näköistäkin, niin niin ei saa sanoa.
ap
Seksuaaliterapeutti en tosin ole mutta epäilen kyllä että he kieltäisivät niin sanomasta vai kenelle niin ei saa sanoa.
Minusta seksin harrastaminenkin on kamalaa katseltavaa, mutta nautinnollista harrastaa. Ei minua kyllä kukaan sitä pakota katselemaankaan, ei toki harrastamaankaan.
No miten jokin, mikä on kamalaa katseltavaa, voi olla nautinnollista harrastaa? Eihän se toinen sokea yleensä ole? Pitääkö olla jotenkin itsekäs vai..? En ymmärrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
No miten jokin, mikä on kamalaa katseltavaa, voi olla nautinnollista harrastaa? Eihän se toinen sokea yleensä ole? Pitääkö olla jotenkin itsekäs vai..? En ymmärrä.
ap
Miksi toisen pitäisi olla sokea? Hänhän voi vaikka nauttia juurikin siitä katselemisesta vaikka mä pitäisin silmiä kiinni enkä halua katsella.
Ja kyllä minusta seksiin kuuluu tiettymäärä itsekkyyttä eli että tekee vain niitä asioita jotka eivät ole vastenmielisiä.
ap