Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastaminen on minulle noloa, puhumattakaan siitä, että osoittaisin halua

Vierailija
29.01.2016 |

Miten ihmeessä pääsisin eroon tämmöisestä? Ikääkin on jo päälle 40. Eipä sängyssä nauti kauheasti, kun pitää itseään ihan nolona. En siis kroppaani, enkä ulkonäköäni, enkä sitä, etten osaa mitään, vaan seksiä ja eritoten sitä, että minä nyt haluaisin mitään.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaapa itse seksiketjukommentteja, miten sellaisia naisia mollataan, jotka sanoo vaikkapa suihinoton olevan "hyi saatana".

ap

Minusta kyllä on erikoista kommentoida jonkun seksuaalisuutta esim. juuri tuota suihin ottoa "hyi s...", edes kumppanille. Voit toki kertoa että sinä et pidä siitä etkä suostu/voi sitä harrastaa.

Vierailija
22/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha mieleni on teidän vika, jotka sanoitte, että mun pitää ymmärtää teidän normaaliuttanne. Vihaan teitä senkin saatanan siat!

ap

Saatko siitä jotakin apua omaan oloosi. Miksi ajattelet että sinun pitäisi ymmärtää jonkun toisen seksuaalisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta herkuttelu tai juopottelu oo nolompia, ne ei mene niin syvälle henkilöön.

ap

Minusta kyllä läski on nolompaa. Läski ihminen mättämässä kermakakkua / tuplamakkaraperunoita naamaansa...

Seksin voi myös hoitaa kätevästi pimeässä tai hyvin vähässä valossa. Syöminen pimeässä on hankalampaa.

Vierailija
24/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Äitivihajankkaaja on alkanut jankata palstalla päivittäin seksistä. Ja siinäkin ongelmat ovat taas kaikkien muiden syy, ei äitivihaajan. Tietenkään.

Olisko mahdollista että alat käytä terapiassa useammin?

Vierailija
25/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin ensin vastata hyväntahtoisesti, että ap:lla on ehkä enemmän ongelmia muilla elämän osa-alueilla kuin seksuaalisuuden.

Luettuani tuon viimeisimmän ap:n vihanpurkauksen, totean vain, että näin päiväsaikaan palstalla on usein pahoista mielenterveysongelmista kärsiviä. Hakekaa oikeasti apua itsellenne.

Vierailija
26/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko normaalisti seksiä ollenkaan? Ehkä olet vain seksiin pakottautunut aseksuaali?

Ei vaan asiat estää tunne seksin noloudesta. Ja aiemmin se, etten nauttinut, mutta se muuttui noin 2 vuotta sitten. Mutta nykyinen kumppani muistuttaa siitä ajasta kun en halunnut ja hän halusi ja... se on ollut aivan hirveää.

ap

Vierailija
27/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin patoutunutta vihaa. 👀

Vierailija
28/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on syntynyt siinä, että elämäni ekat 40 vuotta ei edes tuntunut hyvältä. Oli vain se kamalan nolo toiminta, enkä voinut ymmärtää sitä haluavia ihmisiä. Sitten alkaakin mun haukkuminen, pitäis kuulemma ymmärtää teitä. Hyi vittu, en ikinä ymmärtänyt, kun ei todellakaan tuntunut hyvältä, vaan ei -miltään ja siltä, että joku tunkeutuu minuun.

ap

Eihän sitä toimintaa tarvitsekaan ymmärtää. Ei varsinkaan penetroimista.

Mutta ei kai sen tarvitse silti tarkoittaa sitä, että kieltää itseltään sen nautinnon? Kai sitä voi ihan ajattelematta ottaa vaikka surinasauvan käteen ja käyttää vaikka 15 peiton alla pimeässä, jos siltä tuntuu? Pääasia, että tuntuisi edes jollakin tapaa hyvältä? Jos elämässä ei saa edes tuosta nautintoa, niin ei kovin lujaa mene, ikävä kyllä.

Vierailija
29/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaapa itse seksiketjukommentteja, miten sellaisia naisia mollataan, jotka sanoo vaikkapa suihinoton olevan "hyi saatana".

ap

Hyvä AP, jätä ihmeessä lukematta ja ihan omaan arvoona kaiken maailman somekeskustelut! Eihän niillä ole mitään tekemistä sen kanssa, millaiset preferenssit itse kullakin on seksin suhteen. Ei kaikkien ole pakko pitää esim oraaliseksistä, sehän on sinun oma asiasi.

Vierailija
30/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha mieleni on teidän vika, jotka sanoitte, että mun pitää ymmärtää teidän normaaliuttanne. Vihaan teitä senkin saatanan siat!

ap

Saatko siitä jotakin apua omaan oloosi. Miksi ajattelet että sinun pitäisi ymmärtää jonkun toisen seksuaalisuutta?

No etkö sä ajattele, että se, mikä on yleistä, on sitä hyväksyttävää? Miksi sä kuvittelet, että tässä yhteiskunnassa voi elää täysipainoista elämää, jos on seksuaalisella alueella ongelmia? Vittu. Eihän mun tarttiskaan, jos valtavirtaa ois perustaa perhe ILMAN SEKSIÄ.

ap

Vierailija
31/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko normaalisti seksiä ollenkaan? Ehkä olet vain seksiin pakottautunut aseksuaali?

Ei vaan asiat estää tunne seksin noloudesta. Ja aiemmin se, etten nauttinut, mutta se muuttui noin 2 vuotta sitten. Mutta nykyinen kumppani muistuttaa siitä ajasta kun en halunnut ja hän halusi ja... se on ollut aivan hirveää.

ap

Vaihda kumppania, jos hän kohtelee sinua ilkeästi. Ei kenenkään ole pakko jäädä parisuhteeseen, jossa ei ole hyvä olla.

Vierailija
32/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seksuaaliterapeutille tai burleski/ tankotanssitunnille harjoittelemaan.

En usko, että terapeutti pystyisi auttamaan. Koska ne ei pidä seksiä nolona = ne ei ymmärrä, että mä pidän. Ne ei hyväksy koko ajatusta, niiden mielestä on vain mun vika ajatella noin. Vaikka en mä sitä ole valinnut. En luota niihin terapeutteihin ja niiden kykyyn ymmärtää mua.

ap

kuulostat siltä ettet halua apua? Seksuaaliterapiassa ratkotaan juuri tuollaisia ongelmia mitä kuvailet. Jos et pysty ammattiauttajan kanssa keskustelemaan, jotta löytäisit häpeän alkuperän, on hyvin vaikea päästä eteenpäin.

Vierailija
33/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas etenkin toi toinen kohta:

Seksuaaliterapiaan voi hakeutua esimerkiksi seuraavien ongelmien vuoksi: 

haluttomuus tai vastenmielisyys seksuaalisuutta kohtaan

häpeän, riittämättömyyden, syyllisyyden ja muut vaativat tunteet

oman kehon hyväksymisen vaikeudet

läheisyyteen liittyvä ahdistus

vaikeudet solmia ja ylläpitää kestäviä seksuaalisia ja aistillisia suhteita

rinnakkaissuhteet ja uskottomuus

seksuaalisten toimintojen häiriöt (mm. kiihottumis-, erektio-, siemensyöksy- tai orgasmiongelmat sekä yhdyntäkivut) ja suorituspaineet

seksuaalisen nautinnontunteen puuttuminen

omaan seksuaali- ja sukupuoli-identiteettiin liittyvä hämmennys

sairastumiseen ja vammautumiseen liittyvät kysymykset

seksuaaliset pakkomielteet ja riippuvuudet

seksuaalisiin erityismieltymyksiin liittyvät kysymykset

traumatisoituminen, joka liittyy seksuaalisesti uhkaaviin tilanteisiin, seksuaaliseen väkivaltaan ja -hyväksikäyttöön sekä seksuaaliseen kaltoinkohteluun

Seksuaaliterapiaan voi tulla joko yksin tai kumppanin kanssa.

Vierailija
34/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta miehen kanssa? Mitä hän sanoo?

Vierailija
35/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että terapeutti pystyisi auttamaan. Koska ne ei pidä seksiä nolona = ne ei ymmärrä, että mä pidän. Ne ei hyväksy koko ajatusta, niiden mielestä on vain mun vika ajatella noin. Vaikka en mä sitä ole valinnut. En luota niihin terapeutteihin ja niiden kykyyn ymmärtää mua.

ap

Sun ongelma on se, että sä luulet, että sä tiedät paremmin.

Vierailija
36/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minusta kyllä on erikoista kommentoida jonkun seksuaalisuutta esim. juuri tuota suihin ottoa "hyi s...", edes kumppanille. Voit toki kertoa että sinä et pidä siitä etkä suostu/voi sitä harrastaa.

Kuule, ja minista on aivan yhtä loukkaavaa edes esittää, että haluaa työntää kullinsa minuun. Mutta kunnioitetaanko sitä? Mitäs luulet? Mieti kaksi kertaa, paljonko minua on loukattu tällä saralla ihmissuhteissa.

ap

Vierailija
37/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaihda kumppania, jos hän kohtelee sinua ilkeästi. Ei kenenkään ole pakko jäädä parisuhteeseen, jossa ei ole hyvä olla.

Ei hän ilkeä ollut. Mietipä nyt, onko se teidän normaalien kriteereillä ilkeä ihminen, joka ehdottaa työntävänsä kulliaan minuun, siis seksiä (ei siis käytä noita sanoja, vaan ihan vaan elekielellä ja oletuksin)? Kehen mä vaihtaisin?

ap

Vierailija
38/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis kuka sanoo sellaista? Miksi olet niin vihainen jostain sellaisesta, mitä jotkut tuntemattomat ihmiset saattavat ajatella? Ja tuskin kukaan ihminen on ns. "normaali", kyllä meillä kaikilla on omat heikkoutemme ja omituisuutemme.

Vierailija
39/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No etkö sä ajattele, että se, mikä on yleistä, on sitä hyväksyttävää? Miksi sä kuvittelet, että tässä yhteiskunnassa voi elää täysipainoista elämää, jos on seksuaalisella alueella ongelmia? Vittu. Eihän mun tarttiskaan, jos valtavirtaa ois perustaa perhe ILMAN SEKSIÄ.

ap

Mä tuskin olisin perustamassa sun kanssasi perhettä olivatpa yhteiskunnan normit mitä tahansa.

Seksuaalisuudessa itse ajattelen sen olevan hyväksyttäävää mikä siihen osallistuvista tuntuu hyvälle. Jos suihin otto ei tunnu molemmista hyvälle sitä on hyvä välttää tai pidättäytyä siitä kokonaan. Jos se taas on jommalle kummalle osapuolelle välttämätön osa nautintoa, on luultavasti tarve vaihtaa kumppania, jos nykyinen ei voi sitä sietää ollenkaan jne.

Vierailija
40/110 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kuulostat siltä ettet halua apua? Seksuaaliterapiassa ratkotaan juuri tuollaisia ongelmia mitä kuvailet. Jos et pysty ammattiauttajan kanssa keskustelemaan, jotta löytäisit häpeän alkuperän, on hyvin vaikea päästä eteenpäin.

No ottaisin apua vastaan, jos sitä olisi tarjolla. Mutta kun ei ole. Ne seksiterapeuttipaskat nyt ei ainakaan tajua mitään perkele. Olettehan jo itsekin tajunneet sen tässä ketjussa.

ap