Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn ihan tosissani, miten pesette alapäänne?

Vierailija
29.01.2016 |

Mulla tilanne että eilen illalla kävin suihkussa, pesin ihan normaalisti siinä myös alapään, miedolla suihkusaippualla. Tänään jo aamulla siis haistoin itsekin vessassa käydessä että alapäästä lähti ihan jäätävä haju ja sitten oli pakko pestä uudestaan käsisuihkulla ja vaihtaa pikkarit. Mitään hiivaa en usko että on, kun ei mitään muita oireita ole. Tää hajuasia on ollut mulla jo vaikka kuinka kauan, mietinkin nyt että voinko olla niin apina etten -osaa pestä- omaa alapäätäni kunnolla..huoh.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemuvittuhullua ei olekaan näkynyt täällä vähään aikaan.

Vierailija
22/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää ei haise nykyään pahalta, normaali alapää ei tuoksu siis pahalta, ei oikeastaan juuri miltään.

Jos on haissut niin nämä ovat olleet syynä:

- bakteerivaginoosi (lähti gynen määräämällä kuurilla. Näitä ollut viitisen kertaa elämäni aikana)

- keinokuitualushousut (alapää alkoi haisemaan jo yhden päivän jälkeen)

Alapään pesen Lactoline nimisellä pesuaineella, myydään ihan marketeissa ja iso puolen litran pullo maksaa alle 3 euroa. Sopii myös intiimihygieniaan siis, pullossa oikein sanotaan.

Pesen siis vain alapään ulkoisesti sillä joka ilta suihkussa, en emättimen sisältä. Hinkkaan sillä myös peräaukon seudun ulkoa. Sitten hyvä huuhtelu. 

Joka päivä puhtaat alushousut, joiden on PAKKO OLLA 100 %:sta puuvillaa! Keinokuituiset pistävät heti alapään haisemaan aivan kammottavalta.

Myös muuten tällaiset keinokuituiset, kiiltävät ja kireät joogahousut pistivät alapään haisemaan, vaikka oli puuvilla-alushousut jalassa. Niinpä opin, että pistän housujen käytön ajaksi pikkuhousunsuojan väliin, sillä se keinokuitu tosissaan pistää alapään haisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kyykkyvatkaus ja sitten kuivatus vimmatulla twerkkauksella.

Tämä!

Vierailija
24/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole normaalia jos nivuset haisee tai alapää. Minulla ei ole ikinä ollut mitään alapään tuoksua. Olen hoikka ja terveelliset elämäntavat. 

Työpaikallani on eräs sairaalloisen lihava nainen joka ikävä kyllä haisee, hieltä ja alapäältä. Hyi yök. Kukaan ei kehtaa sanoa hänelle että hän haisee. Kaikki vain välttelevät jota hän pitää työpaikkakiusaamisena. 

Vierailija
25/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää pulloharjalla ja mäntysuovalla. Puhdasta tulee.

Vierailija
26/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun alapää ei haise nykyään pahalta, normaali alapää ei tuoksu siis pahalta, ei oikeastaan juuri miltään.

- bakteerivaginoosi (lähti gynen määräämällä kuurilla. Näitä ollut viitisen kertaa elämäni aikana)

Alapään pesen Lactoline nimisellä pesuaineella, myydään ihan marketeissa ja iso puolen litran pullo maksaa alle 3 euroa. Sopii myös intiimihygieniaan siis, pullossa oikein sanotaan.

Pesen siis vain alapään ulkoisesti sillä joka ilta suihkussa, en emättimen sisältä. Hinkkaan sillä myös peräaukon seudun ulkoa. Sitten hyvä huuhtelu. 

Joka päivä puhtaat alushousut, joiden on PAKKO OLLA 100 %:sta puuvillaa! Keinokuituiset pistävät heti alapään haisemaan aivan kammottavalta.

Myös muuten tällaiset keinokuituiset, kiiltävät ja kireät joogahousut pis

Onko vinkkejä, mistä löytyisi noita 100% puuvillaa olevia alushousuja?

Vierailija
27/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäätä ei kuulu pestä saippualla, se ei tee hyvää limakavoille.

Vierailija
28/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne alapäähänkin pitää väkisin laittaa jotain kemiallista ainetta? Minulle ovat kaikki gynekologit vuosien aikana sanoneet, että vain vesipesua ja puuvillaisia alushousuja, vaihto joka pävä ja yöllä ilman. 

Vierailija
29/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuttomaksi et pesemällä saa, sellaista on naisena eläminen. 

Vierailija
30/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bideellä päivittäin kakan jälkeen.

Vierailija
31/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsittekin tuolle lemuvittuhullulle vastailla, ääliöt.

Vierailija
32/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n hajuongelmat ole ratkenneet jo, aloitus on VUODELTA 2016!

Vierailija
33/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Fairyä pulloharjaan, hoonaa pari minuuttia oikein olan takaa ja jätä likoamaan puoleksi tunniksi, toista käsittely ja huuhtele runsaalla vedellä. Ihan tosi, hei.

Vierailija
34/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös muuten tällaiset ke

Outo kysymys. Itsellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää puuvillaisia alushousuja, katso vaikka netistä. Itse olen ostanut niitä useista kaupoista ja jopa torilta. En kirpputorilta siis. Ostan kerralla tarpeeksi pariksi vuodeksi. 

Vierailija
35/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Aqualan Plus-persuvoide ja voidepesu haalealla vedellä ja tuolla voiteella. Limakalvokuivuudesta kärsivänä on pakko tehdä näin tai repeää ja hiertää paikat rikki.

Tuohon hajuun voi auttaa Vagibalance ratiopharm-puikot, jossa on maitohappoa ja maitohappobakteereita. Itsellä auttoi. Käytin montaa muuta valmistetta ennen sitä, mm. vaginoosiin tarkoitettuja puikkoja, mutta ne eivät auttaneet kuin hetkeksi.

Vierailija
36/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Aqualan Plus-persuvoide ja voidepesu haalealla vedellä ja tuolla voiteella. Limakalvokuivuudesta kärsivänä on pakko tehdä näin tai repeää ja hiertää paikat rikki.

Tuohon hajuun voi auttaa Vagibalance ratiopharm-puikot, jossa on maitohappoa ja maitohappobakteereita. Itsellä auttoi. Käytin montaa muuta valmistetta ennen sitä, mm. vaginoosiin tarkoitettuja puikkoja, mutta ne eivät auttaneet kuin hetkeksi.

Voi taivas, ei siis persuvoide, vaan perusvoide! 🤣

Vierailija
37/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii nukkua ilman pikkareita. Käyttää vain puuvillaisia, niin ei haudo. Pesu pelkällä vedellä aamuisin ja jumpan jälkeen ja tietysti ennen seksiä. Ei saippuaa limakalvoille ollenkaan. Ympäristön voi kyllä saippuoida.

Jos haju ei näillä ohjeilla lähde, niin sitten lääkäriin.

Vierailija
38/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös muuten tällaiset ke

Mistä vaan, kuten tavaratalosta, esim. Prismasta itse ostan 100% puuvillaiset mummoalkkarit 3/pakkaus.

Bambuviskoosi on myös hyvä materiaali.

Vierailija
39/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ihmetellyt peräpään pesemistä kakkosen jälkeen, missään ei oikein ole sellaista seikkaperäistä kuvausta toimituksesta näkynyt. Että suihkutteleeko porukka muka ihan vaan suoraan takapuoleensa, vähän pyyhkäisee ja puhdasta tulee? Itsellä ei kyllä pelkkä suihkuttelu tehnyt mitään vaan olisi vaatinut perusteellista rassaamista.

Vierailija
40/66 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesethän emättimen kunnolla vessaharjalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän