Kysyn ihan tosissani, miten pesette alapäänne?
Mulla tilanne että eilen illalla kävin suihkussa, pesin ihan normaalisti siinä myös alapään, miedolla suihkusaippualla. Tänään jo aamulla siis haistoin itsekin vessassa käydessä että alapäästä lähti ihan jäätävä haju ja sitten oli pakko pestä uudestaan käsisuihkulla ja vaihtaa pikkarit. Mitään hiivaa en usko että on, kun ei mitään muita oireita ole. Tää hajuasia on ollut mulla jo vaikka kuinka kauan, mietinkin nyt että voinko olla niin apina etten -osaa pestä- omaa alapäätäni kunnolla..huoh.
Kommentit (66)
Mun alapää ei haise nykyään pahalta, normaali alapää ei tuoksu siis pahalta, ei oikeastaan juuri miltään.
Jos on haissut niin nämä ovat olleet syynä:
- bakteerivaginoosi (lähti gynen määräämällä kuurilla. Näitä ollut viitisen kertaa elämäni aikana)
- keinokuitualushousut (alapää alkoi haisemaan jo yhden päivän jälkeen)
Alapään pesen Lactoline nimisellä pesuaineella, myydään ihan marketeissa ja iso puolen litran pullo maksaa alle 3 euroa. Sopii myös intiimihygieniaan siis, pullossa oikein sanotaan.
Pesen siis vain alapään ulkoisesti sillä joka ilta suihkussa, en emättimen sisältä. Hinkkaan sillä myös peräaukon seudun ulkoa. Sitten hyvä huuhtelu.
Joka päivä puhtaat alushousut, joiden on PAKKO OLLA 100 %:sta puuvillaa! Keinokuituiset pistävät heti alapään haisemaan aivan kammottavalta.
Myös muuten tällaiset keinokuituiset, kiiltävät ja kireät joogahousut pistivät alapään haisemaan, vaikka oli puuvilla-alushousut jalassa. Niinpä opin, että pistän housujen käytön ajaksi pikkuhousunsuojan väliin, sillä se keinokuitu tosissaan pistää alapään haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kyykkyvatkaus ja sitten kuivatus vimmatulla twerkkauksella.
Tämä!
Ei tuo ole normaalia jos nivuset haisee tai alapää. Minulla ei ole ikinä ollut mitään alapään tuoksua. Olen hoikka ja terveelliset elämäntavat.
Työpaikallani on eräs sairaalloisen lihava nainen joka ikävä kyllä haisee, hieltä ja alapäältä. Hyi yök. Kukaan ei kehtaa sanoa hänelle että hän haisee. Kaikki vain välttelevät jota hän pitää työpaikkakiusaamisena.
Peskää pulloharjalla ja mäntysuovalla. Puhdasta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mun alapää ei haise nykyään pahalta, normaali alapää ei tuoksu siis pahalta, ei oikeastaan juuri miltään.
- bakteerivaginoosi (lähti gynen määräämällä kuurilla. Näitä ollut viitisen kertaa elämäni aikana)
Alapään pesen Lactoline nimisellä pesuaineella, myydään ihan marketeissa ja iso puolen litran pullo maksaa alle 3 euroa. Sopii myös intiimihygieniaan siis, pullossa oikein sanotaan.
Pesen siis vain alapään ulkoisesti sillä joka ilta suihkussa, en emättimen sisältä. Hinkkaan sillä myös peräaukon seudun ulkoa. Sitten hyvä huuhtelu.
Joka päivä puhtaat alushousut, joiden on PAKKO OLLA 100 %:sta puuvillaa! Keinokuituiset pistävät heti alapään haisemaan aivan kammottavalta.
Myös muuten tällaiset keinokuituiset, kiiltävät ja kireät joogahousut pis
Onko vinkkejä, mistä löytyisi noita 100% puuvillaa olevia alushousuja?
Alapäätä ei kuulu pestä saippualla, se ei tee hyvää limakavoille.
Miksi sinne alapäähänkin pitää väkisin laittaa jotain kemiallista ainetta? Minulle ovat kaikki gynekologit vuosien aikana sanoneet, että vain vesipesua ja puuvillaisia alushousuja, vaihto joka pävä ja yöllä ilman.
Hajuttomaksi et pesemällä saa, sellaista on naisena eläminen.
Bideellä päivittäin kakan jälkeen.
Viitsittekin tuolle lemuvittuhullulle vastailla, ääliöt.
Eiköhän ap:n hajuongelmat ole ratkenneet jo, aloitus on VUODELTA 2016!
Laita Fairyä pulloharjaan, hoonaa pari minuuttia oikein olan takaa ja jätä likoamaan puoleksi tunniksi, toista käsittely ja huuhtele runsaalla vedellä. Ihan tosi, hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös muuten tällaiset ke
Outo kysymys. Itsellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää puuvillaisia alushousuja, katso vaikka netistä. Itse olen ostanut niitä useista kaupoista ja jopa torilta. En kirpputorilta siis. Ostan kerralla tarpeeksi pariksi vuodeksi.
Apteekista Aqualan Plus-persuvoide ja voidepesu haalealla vedellä ja tuolla voiteella. Limakalvokuivuudesta kärsivänä on pakko tehdä näin tai repeää ja hiertää paikat rikki.
Tuohon hajuun voi auttaa Vagibalance ratiopharm-puikot, jossa on maitohappoa ja maitohappobakteereita. Itsellä auttoi. Käytin montaa muuta valmistetta ennen sitä, mm. vaginoosiin tarkoitettuja puikkoja, mutta ne eivät auttaneet kuin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista Aqualan Plus-persuvoide ja voidepesu haalealla vedellä ja tuolla voiteella. Limakalvokuivuudesta kärsivänä on pakko tehdä näin tai repeää ja hiertää paikat rikki.
Tuohon hajuun voi auttaa Vagibalance ratiopharm-puikot, jossa on maitohappoa ja maitohappobakteereita. Itsellä auttoi. Käytin montaa muuta valmistetta ennen sitä, mm. vaginoosiin tarkoitettuja puikkoja, mutta ne eivät auttaneet kuin hetkeksi.
Voi taivas, ei siis persuvoide, vaan perusvoide! 🤣
Ei tarvii nukkua ilman pikkareita. Käyttää vain puuvillaisia, niin ei haudo. Pesu pelkällä vedellä aamuisin ja jumpan jälkeen ja tietysti ennen seksiä. Ei saippuaa limakalvoille ollenkaan. Ympäristön voi kyllä saippuoida.
Jos haju ei näillä ohjeilla lähde, niin sitten lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös muuten tällaiset ke
Mistä vaan, kuten tavaratalosta, esim. Prismasta itse ostan 100% puuvillaiset mummoalkkarit 3/pakkaus.
Bambuviskoosi on myös hyvä materiaali.
Mä taas olen ihmetellyt peräpään pesemistä kakkosen jälkeen, missään ei oikein ole sellaista seikkaperäistä kuvausta toimituksesta näkynyt. Että suihkutteleeko porukka muka ihan vaan suoraan takapuoleensa, vähän pyyhkäisee ja puhdasta tulee? Itsellä ei kyllä pelkkä suihkuttelu tehnyt mitään vaan olisi vaatinut perusteellista rassaamista.
Pesethän emättimen kunnolla vessaharjalla?
Lemuvittuhullua ei olekaan näkynyt täällä vähään aikaan.