Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat kirppislöytösi?

File83
29.01.2016 |

Listataanpa parhaita kirppislöytöjä!

Omani top.5
1. Ilmari Tapiovaaran Aslak-tuoli vuodelta pölli ja tappi. Hintaa oli 5e. En ostaessa tiennyt, mikä se oli; oli vain minusta niin kivan näköinen (kauniin ruma) ja tarvitsin yhden tuolin makkariin, jossa oli luonnetta.
2. Iso jättirobotti+kaukosäädin pojalle; ääntelee, kävelee ja toimii. 5e. Ollut niin mieluinen.
3. Olohuoneeseen valkeat verhot, joissa raitaa 2e
4. Nukkekoti kalusteineen tuunattavaksi 30e (paljon huonekaluja ja ukkeleita mukana, tämä FB-kirppikseltä)
5. Siskolle Chymoksen vanha, peltinen "kultainen ruusu" suklaarasia. Lapsuuden ajan isän vanhasta tällaisesta rasiasta tappelimme ja kotoa pois muuttaessani se jäi minun mukaani. Hinta rasialla oli 10e, joka on aika paljon, mutta lapsuuden muistot ja nostalgia huomioon ottaen, olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynelin pöytävalaisin, maksoin 5e, myin netissä 1500 eurolla.

Vierailija
2/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinainen kirppislöytö ole mutta kerron kuitenkin :)

Tuttava muutti naapurista pois ja myi kaikki huonekalunsa pois. Satuin paikalle ja ostin häneltä puusen antiikkisenkin 80 eurolla. Senkki on lähes tuhannen euron arvoinen ja aivan ihana! En varmaan ikinä siitä luovu, kymmenen vuotta jo minulla ollut.

Itse kirpputorilta en ole tehnyt kuin vaatelöytöjä, lähinnä lapsille.

Ai niin, ja sellaisen lastenkirjan löysin jota varmaan kymmenen vuotta metsästin huutonetteja ja divareita myöten! Siskoni lempikirja lapsena ja aina siitä puhui että sen kun vielä joskus saisi! Ei muistettu sen nimeä eikä tekijää eli etsintä oli hankalaa. 80 luvun kirja kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras nainen.

Vierailija
4/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita kenkiä lapsille. Harvoin ostetaan mitään uutena. Koriste esineitä. Kenkiä. Ei mitään yksttäistä erikoista tavaraa

Vierailija
5/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jotkut vielä löytää jotain huippua kirppareilta. Mä lakkasin käymästä, kun väsyin nukkaisen tauhkan määrään ja huomasin tekeväni enemmän huteja kuin osumia.

Vierailija
6/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä löytänyt kirppareilta mitään. SIis yhtään mitään. Tuttavapiirissäkin ihmiset löytää tosi kivan näköisiä vaatteita ja vaikka mitä kirppareilta, ihmettelen, että kuinka he sen tekevät. Minun löydöt rajoittuu vain uuden tavaran ostamiseen mutta siinä olenkin aika haka. 

Vierailija
7/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lukea lisää, vaikka itsellä ei löytöjä ole tullut tehtyäkään.

Vierailija
8/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulivat ensimmäisenä mieleen:

1. Vanha puusohva. Sellainen, josta saa vedettyä sängyn. Tori.fistä löysin, maksoin muistaakseni 100€ ja oli juuri oikeanlainen. Olin hirmuisen tyytyväinen, kun löysin juuri mitä olin etsimässä.

2. Lastentorilta sellainen kasattava purkkitorni, 20 senttiä. On pienten hoitolasten ehdoton suosikki!

3. Yhden hoitolapsen kanssa löydettiin hänen muumihullulle pikkusiskollensa pappa, mamma ja pikku myy pehmolelut, muutamalla eurolla kaikki ja jokainen eri pöydistä. Olivat pienelle todella mieluinen tuliainen ja kantoi niitä mukanansa koko kesän.

Mitään kallista halvalla en muista löytäneeni ja muutkin löydöt menevät näiden jo mainittujen kanssa samaan kategoriaan, eli edullisesti ja mieluisia.

Vierailija
9/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen: Totta, helpompaa on mennä kauppaan ostamaan se mitä tarvitsee. Yleensähän sellaista mitä tarvisi, ei tietysti löydy. Toisaalta kirpparilta voi tehdä mielettömiä löytöjä, mikäli hyvä tuuri käy. Tämä tarkoittaa tosin, että pitää nähdä vähän vaivaa ja kierrellä kirppareita useamman kerran. 

Vierailija
10/12 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heljä Liukko-Sundströmin keramiikkataulu 50 centtiä, Kivi tuikku eurolla. Marimekon kesätakki 2 euroa nyt viimeksi.

En osta juurikaan mitään uutena..

Vierailija
11/12 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
12/12 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up