Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi "kultalusikka suussa"syntynyt?

Vierailija
28.01.2016 |

Millainen on tuntemasi "kultalusikka suussa syntynyt" tuttavassi? Huomaako näistä rikkaiden perheiden lapsista, että ovat saaneet elämässä aineellisesti paljon? Miten se ilmenee? Millaisia ovst mielestäsi ihmisinä? Miksi heitä tunnutaan joko ihailevan tai vihattavan?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostot, ruotsin kieli, asunnot, omaisuus, työpaikat, kaikki järjestyy vaivattomasti 

Vierailija
42/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin suku omistaa teollisuuskonsernin Suomessa, kaverin pelkät pääomatulotkin verotietojen mukaan 300-400k vuodessa kun saanut vanhemmiltaan sijoituksia. Nyt perustanut oman firmansa.

Erittäin mukava ja maanläheinen kuitenkin, avoin uusille ihmisille ja kutsuu kaikki mukaan. Tiedostaa kyllä asemansa mutta ei tee siitä mitään numeroa. Ei kehuskele millään vaikka kutsuu kotiinsa, kutsu miljoonamökilleenkin muttei kerskunut mistään. Ehkä jotain teknisiä vempaimia voi esitellä koska tekniikasta kiinnostunut, mutta se on vain mielenkiintoista nähdä minullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyi rikkaan, rakastavan perheen ainoaksi lapseksi, kaunis ulkonäkö, joten aikuisena on varaa asua yhdellä Helsingin kalleimmista asuinalueista optikon tuloilla, kun komean lääkäri-siippansa kanssa muuttivat naisen lapsuudenkotiin.. 

Vierailija
44/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava. Oikeastaan aika mukava tosiaan. Oltiin yhdessäkin vähän aikaa. Oltiin työkavereita kun erosin.

Jossain vaiheessa sanoi olevansa aatelinen kun kyselin mitä sen vanhemmat puuhaa. Ulkomaalainen tyyppi siis.

Vierailija
45/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan papit.

Vierailija
46/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin suku omistaa teollisuuskonsernin Suomessa, kaverin pelkät pääomatulotkin verotietojen mukaan 300-400k vuodessa kun saanut vanhemmiltaan sijoituksia. Nyt perustanut oman firmansa.

Erittäin mukava ja maanläheinen kuitenkin, avoin uusille ihmisille ja kutsuu kaikki mukaan. Tiedostaa kyllä asemansa mutta ei tee siitä mitään numeroa. Ei kehuskele millään vaikka kutsuu kotiinsa, kutsu miljoonamökilleenkin muttei kerskunut mistään. Ehkä jotain teknisiä vempaimia voi esitellä koska tekniikasta kiinnostunut, mutta se on vain mielenkiintoista nähdä minullekin.

Vaan etpä sinäkään tekisi niin suurta numeroa, tahi arvostaisi häntä ihmisenä jos hän olisi mukava ja maanläheinen yksiössä asuva lähihoitaja. Suhun vetoaa vain hänen rahat ja status. 

Vierailija
47/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaasta perheestä kotoisin ja siirtynyt varakkaan miehen huomaan. Kyllä siinä kelpaa sihteeröidä pienemmälläkin palkalla, toiset tekee sitä työtä korkeakoulutuksella elääkseen.

Vierailija
48/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin epäsiisti muija. Koti desingiä mutta haisee ja ihan suoraan pas kainen

Vierailija
49/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin älykäs ja lahjakas nuori nainen ja vielä kauniskin. Elättää itse itsensä ja on suurituloinen, vaikka ikää alle 30. 

Huolisiko köyhän atm:n seurakseen?

Vierailija
50/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan etpä sinäkään tekisi niin suurta numeroa, tahi arvostaisi häntä ihmisenä jos hän olisi mukava ja maanläheinen yksiössä asuva lähihoitaja. Suhun vetoaa vain hänen rahat ja status. 

Nyt hallusinoit ihan omiasi :D Taidat olla katkera kun et itse tunne ketään miljonääriä?

Oikeasti ei ole mikään paras kaveri ja useimmiten hänen aloitteestaan olen mennyt mukaan.

51/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tosi ahkeria ja tekevät mielellään paljon töitä ja osa menee sieltä missä aita on matalin 

Vierailija
52/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hallusinoit ihan omiasi :D Taidat olla kat

No siitä voi olla katkera ettei OLE miljonääri mutta en mä nyt sua tavis tallukkaa kadehdi. 

Vierailija
53/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista huomaa köyhien ihmisten tyhmyyden. " Elämä on niin kovaa" uikuttajat joiden elämä on ollut todella helppoa,mutta kun itsestä ei ollut yhtään mihinkään ja siitä syytellään sitä kovaa elämää. Puutarhakalusteen petsaaja linja jäi amiksessa kesken tai vaihtoehtoisesti pätkähti paksuksi kännipanosta ja jäi yyhhooksi heti peruskoulun jälkeen.. outoa olla katkera omista valinnoistaan ja olla kade itseään älykkäämmille 

Vierailija
54/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällane. Yksi vanhemmistani narsisti tosin, joten olen päässyt näkemään aitiopaikalta. että varakkuus ei takaa mielenterveyttä eikä onnea. Päästyäni sieltä viikottaisen hakkaamisen ja haukkumisen alta pois, opiskelin (Suomessa). Sit muutin ulkomaille töihin (mutta ei "perinteinen" maavalinta, vaan halpamaa - ihan vaan, koska rakastuin siihen kaupunkiin ja kulttuuriin matkaillessani. Nyt olen kypsä aikuinen - iältäni, mutta vanhemmat ovat aina maksaneet asumiseni. On diili, että minä saan tehdä jotain työtä  - mitä tahansa sit haluankin - ja maksan itse ruokani, kun taas vanhempani maksavat asumisen, ulkomaanmatkat ja kaiken terveyteen liittyvän yksityisellä.

Tosin, on oikeastaan syy, miksi näin riippuvaisessa roolissa olen - mulla on synnynnäinen neurologinen vamma, ja sen takia en pysty aistiyliherkkyyksien, ym. vaikeuksien takia ihan helposti tekeen kaikenlaista työtä sellaisella intensiteetillä, kuin normaaleina syntyynet. Myös kamppailen PTSD:n kanssa väki val taisen lapsuuden takia. Raha ei auta sen kanssa yhtään. Ja vanhempani välillä pitävät rahaa vallankäyttövälineenä. Esim. tietävät hyvin, etten olisi missään tekemisissä, elleivät he maksaisi kaikki ne jutut mulle. Tuntuu usein, että vanhempani leppyyttelevät pahaa mieltäni lapsuudentraumoista rahalla. Luulevat, että voivat sillä ostaa multa anteeksiannon ja sen, etten "kaiva menneitä".

Yksi kaaos pään sisällä. Ja loppu suku täynnä uraohjuksia / jet settereitä /vain kiiltokuvasta piittaavia, eikä kenenkään kanssa voi puhua inhimillisenä ihmisenä, laskelmoiva tunnelma heidän kanssaan.

Nautin elää siinä maassa, jossa elän, kun ei ole lapsuuden maisemat näköpiirissä. Teen (ei kuormittavaa, miellyttävää työtä), matkustan usein lähelle ja kauas, käyn konserteissa, ostelen juttuja tyyliini, kokkaan, rakastan uusia reseptejä. jne.

Olen sinkku, varmaan siksi et olen "miesmäisen näköinen" ja "suuriluinen" (vaikka treenaan), niin ei miehet kiinnitä huomiota. Lapsia en ole koskaan halunnut, kun en halua vammaa siirtää eteenpäin. Mut mies olis kiva saada - ehkä tulevaisuudessa, sugar mommana? Niin suunnittelen ainakin.

Vierailija
55/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tiedän yhden joka osti 100 000 e veneen heräteostoksena. Kukaan jolla on joskus ollut rahasta tiukkaa ei osta 100 000 e venettä heräteostoksena, vain sellainen henkilö ostaa jolla on aina ollut rahaa eikä huolta siitä että se joskus loppuisi.

Vierailija
56/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi opiskelukaveri ei osannut suomea, vain ruotsia. Suomalainen ja opiskelee suomessa! Sai kauheasti rahaa vanhemmiltaan eikä voinut tajuta meitä muita joilla ei ollut rahaa. Siis meille ei ole rahaa tarkoitti ei ole rahaa, hänelle että äiti laitto rahaa tilille mutta tulee vasta huomenna. Kuplassa elänyt, oli ihan kiva kaveri kyllä. Ja tottakai olin rahasta kateellinen.

Vierailija
57/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonaomaisuuden perinyt mies. On pitkä ja hyvin komea myös . Penis on myös kuin hevosella ja tämän saunassa nähnyt . Ajaa Porschella ja kaunis vaimo sekä kauniit lapset. Asuu miljoonatalossa Espoossa . Hyvin mukava ja ystävällinen myös toisille . Joillakin käy flaksi elämässä .

Vierailija
58/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu vanhempien sijoitusasunnossa opiskelija. siitä tunnistaa kerma perse perheen Vesan. 

Vierailija
59/59 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaavat sängyssä ja kärsivät migreenistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän