Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Sulla olis huomenna tilipäivä vaan itsellesi, mitä kivaa ostaisit?

Vierailija
28.01.2016 |

Mulla siis tilanne on juuri edellä mainittu. Kolme päivää oon vetänyt keittojuureksia ja makaronia. Muhinu töiden jälkeen vaan kotona kuukauden, NYT haluun kaikkea kivaa!! :D
Ehdotuksia? Meikit on ihan lopussa, ja uuden mekon haluaisin. Ehkä viiniä, saunaan joku ihana suihkusaippua, illaksi kenties vaikka teatteriin/ stand up- keikalle? Vai kalsarikänni? Auttakaa mua törsäämään. Haluan :D Yks päivä vaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos minulla olisi aikaa, niin menisin ihan vaatteita katselemaan. Söisin hyvän salaatin lounaaksi ja leivoskahvit välipalaksi. Jos ihan överluksusta olisi, niin kävisin jumpassa/kosmetologilla/hieronnassa. Ja illasta lähtisin kaverin kanssa syömään tai leffaan.

Onneksi ei ole tällaista aikaa, niin ennätän säästää. Eipä tarvitse syödä pakastevihanneksia.

Pakastevihannekset on käteviä ja vitamiinipitoisia.

Vierailija
22/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin säkillisen bägyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee 180e kun teen keikkatöitä ja sijaistamani ihminen ei toimittanut sl-todistusta ajoissa...:D ei hele... Mut sit ku tulee kunnon palkka niin... Ostaisin mustat biker-bootsit, jotkut tosi simppelit ja tyylikkäät. Varaisin ajan hartiahierontaan johonkin kylpylään, jossa kävisin myös suorittamassa pikku päiväpulahduksen porealtaassa. Maksaisin laskut, niin olis huoleton ja kevyt mieli:) ostaisin myös ehkä jonkun kivan paidan ja uuden huulipunan. Illalla veisin kultani syömään:) hauskaa päivää sulle, musta on ihana viettää välillä hemmottelupäiväö, muistaa taas, miksi lähtee aamuisin.

Vierailija
24/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään mutta voisin mennä "afternoon tealle" vaikka Kämpiin

Vierailija
25/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin keskustasta hotellihuoneen (ammeella) ja kävisin kirjautumisen jälkeen shoppailemassa mekon ja vaikka uuden huulipunan. Ostaisin pienen pullon kuohuvaa ja pari kivaa erikoissiideriä + jtn herkkusuklaata ja jonkun sipsipussin (punnitse & säästästä). Niin ja kylpyvaahdon.

Menisin takaisin hotellille kylpemään, kuuntelemaan musiikkia ja nauttisin herkuista.

Sitten laittautuisin uuteen mekkoon ja itseni kivaksi muuten.

Sitten vois käydä jossain tapasbaarissa tapaksilla ja punaviinillä.

Ehkä myös livemusiikkia jos jaksaisi.

Kuitenkin yö pehmeässä sänkyssä houkuttaisi ja aamulla ihana aamupala.

Sit köyhäilyä loppukuu :D

Vierailija
26/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin jalkahoidossa ja kampaajalla. Ostaisin foxyt alusvaatteet. Laittaisin säähän sopimattoman ohuet ja pienet vaatteet. Varaisin hotellin ja ajaisin sinne taksilla (ja tämä tulisi kalliiksi). Laittaisin ylläriviestin, että hei mä oon ihan nurkalla, tuu pitään mua hyvänä. Jos ei olis onnea, pokaisin jonkun hotellin baarista. Sellasta.

Vierailija
27/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuostakin elämäntyylistä jotain hyvää saa. Yleensä pidän käyttelytilillä n. 4 - 6 kk palkan puskuria.

Tilipäivä on aivan tavallinen päivä muiden joukossa.

Sinkkumies

Vierailija
28/30 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuostakin elämäntyylistä jotain hyvää saa. Yleensä pidän käyttelytilillä n. 4 - 6 kk palkan puskuria.

Tilipäivä on aivan tavallinen päivä muiden joukossa.

Sinkkumies

....ja siksi olet sinkkumies. Pitkään.

Vierailija
29/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipasta huomenta kaikille :)

Vetelen täällä aamukahvia, virittelin tukan pinneillä kiinni, ihan turha pestä, koska parturi on klo. 13.15. Meinasin käydä testaamaassa uutta lounasravintolaa keskustassa, sitä ennen käyn kiertelemässä kaupungilla, ostoslistalla ainakin naurettavan ohuet ja liian kalliit stay upit (jotka luultavasti hajoaa huomiseen mennessä), ripsiväri, meikkivoide ja se Viikatteen uus levy. Aivan ihanan mekon löysin puoleen hintaan netistä, laitoin jo tilaukseen.  Hotellista en sentään viitsi maksaa (en ole riittävän hyväpalkkainen), mutta vois repästä ja käydä aamupäiväviinillä jossakin ennen sitä kampaaja-aikaa. Illan suunnitelma on vielä avoin, mutta aloitetaan nyt tällä.

Ihanaaa päivää teille, kiitos ideoista, ja muistakaa hemmotella itseänne :)

ap

Vierailija
30/30 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli jotenkin tosi kiva mieli :) Se hyvä puoli oli vähävaraisemmassa (opiskelija)elämässä että palkkapäivä tuntui aina todella hyvältä! Ai että maistui pieni hemmottelu hyvältä kun se oli harvinaisempaa herkkua. Ihan samaa fiilistä ei saa enää nykyään kun rahaa on sen verran ettei palkkapäivää aina edes muista.

Mut mun mielestä juuri aloittajan positiivinen asenne on se mikä tekee susta tosi rikkaan :) Mukavaa hemmottelupäivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän