Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytin ja mies suuttui

Vierailija
28.01.2016 |

Meillä on ollut todella pitkä kuiva kausi takana. Miestä ei ole kiinnostanut harrastaa seksiä kuin hyvin harvoin ja nyt viimeisenä kuutena viikkoan emme ole sekstailleet kertaakaan.

Olen yrittänyt kaikkea puhumisesta viettelyyn ja mikään ei toimi. Olen simpsakassa kunnossa vielä enkä nalkuta, näitä kun joku aina alkaa ehdottelemaan syyksi miehen haluttomuuteen. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta.

Noi tänään oli meillä molemmilla ylimääräinen vapaa ja aamun aikana ehdotin miehelle kolme kertaa seksiä ensin kaksi kertaa viettelemällä kanssa kolmannella kerralla suoraan ehdottamalla ja kun mies sanoi ei päätin nyt sitten ottaa vanhan vibrani esiin ja surisutella itseni tyytyväiseksi.

Koko tänä kuivana kautena en ole tyydyttänyt itseäni mutta nyt loppui kärsivällisyys. Mies tuli makuuhuoneeseen ihmettelemään ääntä ja tajutessaan että pidin omaa kivaa hän alkoi huutaa ja ennen kuin ehdin edes kunnolla reagoida mies oli ehtinyt jo pyyhältää ovesta ulos ja nyt ei vastaa puhelimeen.

Olen että mitä ihmettä? Onko se niin väärin, että minä haluan nauttia seksuaalisuudestani? Jos en miehen kanssa niin sitten yksin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole väärin.

Vierailija
2/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää seksiä vallan välineenä ja suuttui, kun et olekaan hänestä riippuvainen ja otit asiat omiin käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi saattaa olla joku ongelma seksiin liittyen, josta ei ole kertonut. Koki vibraattorin todennäköisesti uhkana.

Silti se, että pidit omaa hauskaa ei ole mikään syy suuttua! Ei itsetyydytys ole vain sinkkujen juttu. Kuka vaan saa sitä tehdä.

Vierailija
4/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hulluhan toi ukkos on.

Vierailija
5/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi saattaa olla joku ongelma seksiin liittyen, josta ei ole kertonut. Koki vibraattorin todennäköisesti uhkana.

Silti se, että pidit omaa hauskaa ei ole mikään syy suuttua! Ei itsetyydytys ole vain sinkkujen juttu. Kuka vaan saa sitä tehdä.

Ei se ennen vibraa pitänyt uhkana. On jopa suhteen alkuaikana tykännyt käyttää sitä minuun. Meillä oli ennen vilkas seksielämä ja pikku hiljaa se vain näivettyi. Olen kysynyt mieheltä suoraan onko hänellä joku ongelma ja jopa ehdottanut lääkäriin menoa, mutta mies vaan sanoo ettei vaan haluta. Ap

Vierailija
6/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lakkaa hämmästyttämästä minua että mistä helvetistä te naiset aina niitä miehiänne oikein löydättekin.

Vierailija
7/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin, älä anna miehesi syyllistää sinua. Mutta rauhassa asiasta kannataa keskustella, miehen on ymmärrettävä että masturbointi on paitsi luonnollista, myös terveellistä. Parempi vielä jos kumppanin kanssa välit olisivat sellaiset että voisi runkata vaikka toinen on vieressä, että se todella olisi asia jota ei tarvitse piilotella ja hävetä.

Vierailija
8/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä lakkaa hämmästyttämästä minua että mistä helvetistä te naiset aina niitä miehiänne oikein löydättekin.

Mies on muuten ihana ja suhde toimii mutta seksiä ei vain ole ollut.

Tämä miehen reaktio nyt tuli ihan puskan takaa ja mikä minua nyt ärsyttää on se, että sen sijaan että keskustelisi mikä hänet sai niin suunniltaan mies juoksee karkuun ovet paukkuen. Eikä vieläkään vastaa puhelimeen....

Vierailija
9/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kamalaa!!!

Siis sun itsetyydyttimes ja miehes suuttuivat samaan aikaan??Miten se itsetyydytin suuttui..pärisikö se vallan vihaisesti???

Vierailija
10/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan kamalaa!!!

Siis sun itsetyydyttimes ja miehes suuttuivat samaan aikaan??Miten se itsetyydytin suuttui..pärisikö se vallan vihaisesti???

Haa Haa hyvä että sinua huvittaa. Voin sanoa että minua ei. Ap

Vierailija
11/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itsetyydytin ja mies suuttui"..ehehhee!!naurattaa vieläkin..kiitos hyvistä nauruista!

Vierailija
12/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä toinen?

Miehessä joko on vikaa tai sillä on toinen.

Normaali mies haluaa.

Vierailija
13/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sauva vierellä kun meet nukkumaan niin mies ärsyyntyy lisää.

Seuraava askel se että meet kontaktisivustolle.

Vierailija
14/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä toinen?

Miehessä joko on vikaa tai sillä on toinen.

Normaali mies haluaa.

Ei ole toista. Mies on kotona viihtyvää sorttia, joten siitä ei ole pelkoa. Ap

Vierailija
15/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksassa vuodessa kyllästymisen riski kasvaa aika suureksi.

Vierailija
16/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä sauva vierellä kun meet nukkumaan niin mies ärsyyntyy lisää.

Tämä. Peittele vibraattori viereesi yöksi, laita se miehesi tyynylle ja hieman peittoa päälle. Siinä miehellesi selkeä viesti!

Vierailija
17/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja menin juttelemaan asiasta. Ei kuulema halunnut jutella ja meni katsomaan telkkaria. En tiedä pitäisikö vain odottaa vai yrittää mennä juttelemaan. Ap

Vierailija
18/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla. Jos ei suostu keskustelemaan eikä menemään lääkäriin ja ainut vastaus on ''ei haluta'' niin kyllä minullakin vibra laulaisi. Yrittää ihan selkeästi hakea huomiota tuolla typerällä kiukuttelulla.

Vierailija
19/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo nyt töykeää, että miehen kieltäytyessä seksistä mennään surruttelemaan dildolla niin että seinät tärisee. Kaikki muu onkin sitten miehen piikkiin varsinkin kun olet yrittänyt puhua asiasta. Hankala tilanne.

Vierailija
20/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin että mies suuttuisi jos hän haluaisi seksiä ja sinä et anna vaan surruttelisit vaan itseksesi koko ajan. Sinähän olet moneen kertaan yrittänyt innostaa ukkoasi hommiin mutta ei kelpaa niin kai sitä sitten saa itse hoitaa hommat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi