Vierailija

^

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Aloin jämäkäksi, kuivaksi ja karttelevaksi.

Onnistuin. Nyt on käytös minua kohtaan muuttunut. JESS!

Vierailija

Lopetin yhteydenpidon ja katkaisin välit, sen jälkeen kun kaikki mahdollinen oli yritetty ja koettu, asianajajat ja poliisitkin vedetty mukaan. Narsistin lisäksi menetin paljon myös muuta entistä lähipiiriäni. Valitsivat narskun kulissimaailman ja valmiiksi käsikirjoitetun roolin siinä, ehkä eivät olleet tarpeeksi vahvoja irtautuakseen?
Nyt vain mietin, miksi ihmeessä roikuin mukana niinkin kauan? Miksen uskaltanut lähteä jo aiemmin? Tuhlasin ihan liian monta vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopetin soittoihin yms vastaamisen vedoten kiireeseen. Yhteydenotto väheni pikkuhiljaa, mutta juoruilua yms kuului pitkään. Kyseessä oli kaverini. Oli suhteellisen vaikeaa lopettaa yhteydenpitoa, mutta kun itse laittoi suhteen poikki eikä antanut periksi niin se tuntui voimauttavalta. Nyt oloni on mitä parhain - olen elämäniloinen ja saan paljon aikaan kun ei tarvitse käyttää kaikkea aikaani siihen, että yrittää miellyttää räjähdysaltista ihmistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloin jämäkäksi, kuivaksi ja karttelevaksi.

Onnistuin. Nyt on käytös minua kohtaan muuttunut. JESS!

Hienoa että henkilön käytös muuttunut - jos noin paljon ja pysyvästi - ei ole aito narsisti. Narsistisia piirteitä voi kyllä olla tai muuten vaan olla hankala tapaus.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat