Itsetyydytin ja mies suuttui
Meillä on ollut todella pitkä kuiva kausi takana. Miestä ei ole kiinnostanut harrastaa seksiä kuin hyvin harvoin ja nyt viimeisenä kuutena viikkoan emme ole sekstailleet kertaakaan.
Olen yrittänyt kaikkea puhumisesta viettelyyn ja mikään ei toimi. Olen simpsakassa kunnossa vielä enkä nalkuta, näitä kun joku aina alkaa ehdottelemaan syyksi miehen haluttomuuteen. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta.
Noi tänään oli meillä molemmilla ylimääräinen vapaa ja aamun aikana ehdotin miehelle kolme kertaa seksiä ensin kaksi kertaa viettelemällä kanssa kolmannella kerralla suoraan ehdottamalla ja kun mies sanoi ei päätin nyt sitten ottaa vanhan vibrani esiin ja surisutella itseni tyytyväiseksi.
Koko tänä kuivana kautena en ole tyydyttänyt itseäni mutta nyt loppui kärsivällisyys. Mies tuli makuuhuoneeseen ihmettelemään ääntä ja tajutessaan että pidin omaa kivaa hän alkoi huutaa ja ennen kuin ehdin edes kunnolla reagoida mies oli ehtinyt jo pyyhältää ovesta ulos ja nyt ei vastaa puhelimeen.
Olen että mitä ihmettä? Onko se niin väärin, että minä haluan nauttia seksuaalisuudestani? Jos en miehen kanssa niin sitten yksin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama mulle kuinka paljon naiseni runkkaa jos antaisi edes koskea. Mutta kun eipä anna mutta hoitelee seksuaalisuuttaan leluilla. Kyllä v.....taaaa ja loukkaa. Salassa yrittää tehdä mutta tunnen hänet
Jospa sulta saamnsa seksi ei ole tyydyttävää. Ei se pelkkä pano riitä, ei ainakaan mulle.
Aivan sama mulle kuinka paljon naiseni runkkaa jos antaisi edes koskea. Mutta kun eipä anna mutta hoitelee seksuaalisuuttaan leluilla. Kyllä v.....taaaa ja loukkaa. Salassa yrittää tehdä mutta tunnen hänet