Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinityttöjen oudot pukeutumisriitit? Listataan :)

Vierailija
27.01.2016 |

- talvella takki auki, kädet taskussa
- monta toppia päällekkäin, jolla yritetään kohottaa a-kupista beehen.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla varovainen kommenteissaan. Teinit ovat herkkiä ja kommentoinnilla voi olla kauaskantoisia seurauksia. Vaikka nauretaan yleisellä tasolla, niin silti se voi osua johonkin nuoreen naiseen henkilökohtaisesti. Ja jos nuoret tuntuvat hassuilta, niin heillä on aikaa kasvaa "kunnollisiksi".

Ihan hevonhumppaa. Ei teinit ole noin heiveröisen särkyviä mitä kuvailet ja ymmärtävät tasan eron yleisellä tasolla puhumisella ja henkilökohtaisella arvostelulla.

Meinaatko ettei teinit sitten naureskele muiden pukeutumiselle? 

En mä ainakaan naureskellut kenenkään pukeutumiselle. Äiti opetti, että niin tekevät on juntteja. Eikä muutenkaan, miksi ihmeessä sitä pitäis nauraa? Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään.

Vierailija
42/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukat farkkupyllyt vilahtelee takkien alta ja pikkutisut törröttää terhakkaasti ja lihaisat punaiset huulet maiskuttaa yhteen.

Kannattaa tehdä jotain omalle kropalle ku noin katkeralta kuulostat. :)

Onpas helvetin monta katkeraa alapeukkua wanhoilta selluliittiperseiltä ja homeisilta hämähäkkiluolavituilta :D

Kuule, ne alapeukut on sulle, koska et tajua että töröttävistä tisseistä kirjoittava on mies. Todnäk joku yli-ikäinen kourulippisbensalenkkari.

Mä oon kylläkin mies ja on ihana katsella seksikkäitä ja himokkaita nuoria naisia, jotka tietää olevansa seksikkäitä ja haluavansa sisäänsä  suonikasta munaa.

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta tavalla pukeutua ei ole mitään tekemistä sen kanssa haluaako sun tai kenenkään munaa yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan ns.porkkanahousut joskus taas muotiin?

Ovat olleet jo muutaman vuoden pinnalla ainakin Hkin taidehipsteripiireissä ;)

Aika helposti saatavilla oleva malli tällä hetkellä, farkkuina ja housuina.

Vierailija
44/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin teinitytön jonottamassa baariin 10 asteen pakkasessa ja lumihangessa korkkarit paljaissa jaloissa.

Jos Lahdessa välillä 2011-2013, näit varmaan mut.

Vierailija
45/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut, mutta yläkroppa muuten ylipukeutunut yläosa talvella. Jotkut käyttää revittyjä farkkuja myös talvellakin..

Vierailija
46/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätasainen pukeutuminen: valtava huivi kaulassa, mutta jalassa tennarit lyhytvartisilla sukilla. 

Teini-iästä on jo puoli ikää, mutta tämä on minulla käytössä. Niska menee jumiin pienestäkin tuulenvireestä, joten siinä pitää olla metri kangasta päällä että pää kääntyy vielä illallakin. Muuten minulla on kuuma joten miksi hikoilisin liian paksuissa vaatteissa kun voi pukeutua sopivastikin. En kyllä itsekään usko että ihan kaikilla olisi sama syy kuin itselläni mutta lapsesta asti olen käyttänyt huiveja kesät talvet tuon niskan takia.

Ja ettei ihan nykyteinejä vain ihmetellä niin muistellaan mitä itse on tehty. Tai äiti. Omani muisteli sitä kun ahtautuivat märkiin farkkuihin jotka olivat niin tiukat ettei niillä voinut istua, juuri ja juuri kävellä ja oli tyytyväinen kun minun teiniaikana muotia oli hopparityyliset reisitaskuhousut (yhdistettynä napapaitaan), niissä sentäs pystyi liikkumaan. Ja takkia auki on menty äitini nuoruudessa, omassani ja varmaan lastenlastenikin nuoruudessa tullaan menemään.

Vierailija
47/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää lököttävä collegehousumuoti oikein on? Näin eilen sellaiset harmaat yhdellä nuorella miehelläkin, näytti siltä kuin olis kaupungilla kalsarit jalassa.

Nuo ovat tosi lämpimiä housuja. Itsekin painelin menemään collegehousuissa pahimmilla pakkasilla, eikä tullut kylmä. Ovat myös monikäyttöisemmät kuin jotkut toppahousut, joille tulisi käyttöä kahdeksi viikoksi vuodessa.

(Eivät olleet kuitenkaan mitään lököttäviä pieruverkkareita.)

Mullakin on colleget, mutta vain kotikäytössä. Ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille jossain kotilurpukoissa. Jotain rajaa sentään.

Vierailija
48/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitti (lat. ritus 'tapa', 'toimitus') on juhlameno, pyhä seremonia tai uskonnollinen toimitus.

Vierailija
49/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää lököttävä collegehousumuoti oikein on? Näin eilen sellaiset harmaat yhdellä nuorella miehelläkin, näytti siltä kuin olis kaupungilla kalsarit jalassa.

Tätä olen minäkin ihmetellyt, ja en todellakaan ole mikään pukumies. Tuosta tulee jotenkin epäsiisti vaikutelma kun tuollaisiin sonnustautuneena liikuskelevat ihmisten ilmoilla, kuin joku MT-potilas olisi lähtenyt omin lupineen vapaalle.

Vierailija
50/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne takaapäin joltain oudoilta push-up rintsikoilta näyttävät stretchfarkut! Siis ne joita kuulemma nuoret stripparit suosivat vapaa-aikanaan tuolla Amerikan wt-asuntovaunupuistoissa.

Vierailija
51/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä; nirunarutoppi, lyhyet shortsit, varvasssandaalit mutta kaulassa semmoinen päiväpeiton näköinen mytyksi kiedottu VILLAhuivi jonka merkkilogo (feikki) on vielä käännetty niin päin että näkyy varmasti kaikille :D

Vierailija
52/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kaikki oltu teinejä, kyllä nykyteinejä saa hyväntahtoisesti ihmetellä siinä missä muistella omia pukeutumisen helmiä. Minä kuljin 90-luvulla kamalassa pakkasessa minihameessa, paksuissa sukkahousuissa ja maihareissa. Eikä tietenkään pipoa. Takkina usein joku vanhempien tai tätien 70-luvun aarre.

Minä olin teinipoika 90-luvulla ja minulla kyllä oli talvella pipo päässä, kuten on nykyäänkin. Takkina minulla oli jonkin aikaa ukkini vanha sarkatakki, koska se oli mielestäni niin tyylikäs, sellainen ruutukuvioinen. Voisin nykyäänkin pitää sellaista jos löytäisin jostain. M34

Vierailija
53/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shortsit, joista roikkuvat pakarat lahkeista. Toistaiseksi sentään vain kesäisin.

Olen unohtanut nämä. Kassajonossa meinaa joskus puklu tulla, anteeksi. Vaikka teinit on yleensä kaikissa hassuissa lookeissaan ihan nättejä niin sellaiset kalman väriset mustelmaiset ja yhtä ihraiset koivet ja p-posket kuin itsellä, sullottuna liian pieniin, likaisiin valkoisiin sortseihin.. yh-hyh.

"Kalman väriset mustelmaiset ja yhtä ihraiset koivet", tuo oli hyvä :D

Vierailija
54/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne takaapäin joltain oudoilta push-up rintsikoilta näyttävät stretchfarkut! Siis ne joita kuulemma nuoret stripparit suosivat vapaa-aikanaan tuolla Amerikan wt-asuntovaunupuistoissa.

Suomeenkin pitäisi saada tuollaisia "trailer park"- asuntoalueita, niin saataisiin tännekin ihan omaa "trailer trash"- väestöä, joita olisi hyvä sitten tälläkin palstalla hämmästellä :D

Vierailija
55/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä noita nuoria tyttöjä mollaamaan.

Kateudesta.

Vierailija
56/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin hymyilyttävät omat teinityttäreni. Melko säänmukaista pukeutumista kummallakin, mutta heti, kun on lämpimämpää kuin -10 astetta, toinen onnistuu talvikengissäkin jättämään nilkat paljaiksi. Tai ei oikeastaan edes nilkat, kun kengät suojaavat sen verran (nauhalliset nilkkurit), vaan pohkeen alaosan. Tyylistä ei tingitä, vaikka sitten housuja pitäisi kääriä vähän enemmänkin :)

Minä en anna kouluun tms. mennä niin lyhyissä sortseissa / hameissa, että "reidet tarttuvat tunnin aikana kiinni tuoliin", olkapäät pysyvät koulussa peitettyinä ja muutenkin pukeutuminen on mielestäni sangen asiallista. Mutta hei, jos nätti, nuori tyttö haluaa kesällä viettää vapaa-aikaansa lyhyissä (pakarat peittävissä!) sortseissa ja nirunarutopissa, jonka alta näkyvät rintsikan olkaimet, niin väliäkö hällä. Tai jos toinen tykkää kulkea koulussa parjatuissa collarihousuissa - tosin ehjissä, puhtaissa eikä niin kovin lököttävissäkään ja huppareissa suunnilleen vuoden ympäri, niin voisivat nuo kai tyhmempiäkin tehdä.

Juhlapukeutuminen on sitten asia erikseen, mutta kyllä siinäkin pitää teinillä olla sananvaltaa etiketin rajoissa ja joskus vähän rajamaillakin.

Kyllä ne siitä kasvavat, löytävät oman tyylinsä ja alkavat käyttää pipoa ja pitkiä kalsareitakin :D

Vierailija
57/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teinitytöillänne pitkät kalsarit alla? Mun 14-v ei suostu laittamaan

On kaulahuivi, takki auki, neule ilman alupaitaa. Pipo ja hanskat taskussa. Kesäkengät ovat takavarikoituina kesään saakka.

Oon 17-v ja ainakin itellä ja lähes kaikilla kavereilla on pitkät kalsarit tai legginsit farkkujen alla. En kyllä 14-vuotiaana suostunu laittamaan, enkä nykyään ymmärrä miks :D eihän niitä ees kukaan nää ja lämmittää tosi hyvin.

Ne ei laita niitä koska mielessä pyörii vaan sexsexsexsexsexsex ja joka päivä ne on varautunu siihe et jossai sopivas välis saattaa tulla mahdollisuus päästä nussimaan jonkun jätkän kans. Sit on noloo ku pitäis riisuu ja alta paljastuuki jotku pitkikset...

Höpöhöpö. Niitä pitkiksiä ei laiteta siksi että halutaan näyttää mahdollisimman hoikilta. Mitä enemmän housukerroksia, sen paksummilta reidet näyttää.

Vierailija
58/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut ja kypärämyssy, hyi hele.

Vierailija
59/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freddyt?

Vierailija
60/104 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu on ihan sama, mutta mua oikeasti oksettaa ne perseen paljastavat shortsit.

Yökötti kun dösässä tyttö nousi just kun tulin bussiin. Kiva kun toinen hinkkaa samoja pakaroita mitä pitää pytyn reunoilla penkkiin. En todellakaan mennyt istumaan hänen jälkeensä penkkiin.

Enkä ole mummo, vaan 22-vuotias nainen.