Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinityttöjen oudot pukeutumisriitit? Listataan :)

Vierailija
27.01.2016 |

- talvella takki auki, kädet taskussa
- monta toppia päällekkäin, jolla yritetään kohottaa a-kupista beehen.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki oltu teinejä, kyllä nykyteinejä saa hyväntahtoisesti ihmetellä siinä missä muistella omia pukeutumisen helmiä. Minä kuljin 90-luvulla kamalassa pakkasessa minihameessa, paksuissa sukkahousuissa ja maihareissa. Eikä tietenkään pipoa. Takkina usein joku vanhempien tai tätien 70-luvun aarre.

Vierailija
22/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-monta toppia päällekkäin, jolla yritetään kohottaa a-kupista beehen.

En ole nähnyt tuollaista vuoden 2005 jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teinitytöillänne pitkät kalsarit alla? Mun 14-v ei suostu laittamaan

On kaulahuivi, takki auki, neule ilman alupaitaa. Pipo ja hanskat taskussa. Kesäkengät ovat takavarikoituina kesään saakka.

Vierailija
24/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla mammojen omaa teinipukeutumista. Eroaako kovinkaan. ;) Oksettavaa että "aikuiset naiset" haukkuvat lasten pukeutumista!

Vierailija
25/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaulahuivi, takki auki, neule ilman alupaitaa. Pipo ja hanskat taskussa. Kesäkengät ovat takavarikoituina kesään saakka.

Oon 17-v ja ainakin itellä ja lähes kaikilla kavereilla on pitkät kalsarit tai legginsit farkkujen alla. En kyllä 14-vuotiaana suostunu laittamaan, enkä nykyään ymmärrä miks :D eihän niitä ees kukaan nää ja lämmittää tosi hyvin.

Vierailija
26/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusisko 16v käyttää pitkiä kalsareita tai sukkiksia farkkujen alla. Itse en tykkää pitää vaan vedän aina vaan toppahousut jalkaan :) 

N18

Vierailija
27/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tähänkin keskusteluun eksyä nämä mielensäpahoittajat. Eiköhän tämäkin keskustelun avaus ollut ihan pilke silmäkulmassa kirjoitettu, vai?

Omassa nuoruudessa pipo oli nolouden huippu, ihan sama mitä mittari näytti. Jopa talvitakit loppuivat vyötärölle ja usealla paistoi jenkkikset, vaikka pakkasta olisi ollut 30 astetta. Toki stringit oli muistettu vetää näkösälle.

Vierailija
28/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua on ihmetyttänyt jo monta vuotta, että varsinkin tytöt, mutta joskus myös pojat, eivät erota, mikä on kesävaate tai -jalkine ja mikä puolestaan talvivaate tai -jalkine. Untuvatakki - Kanaatan hanhi - pitää kyllä olla jo varhain syksyllä, mutta sitten ohuet, helkutin kylmät farkut ilman paksuja pitkiä kalsareita tai legginssejä ja jalassa kangastennarit, jotka myös ovat varmasti pahuksen kylmät, ja lisäksi kuluneet ja usein likaiset. Ja pää paljaana, mutta kaulassa lähinnä kylpypyyhettä muistuttava huivi. Ja sitten kun ollaan jo melkein kesässä, niin eikös neideillä varsinkin ole isot lapaset kädessä. Kävellään kädet levällään ja sormet harallaan jotta tumput edes jollakin tavalla pysyisivät kädessä. Ja pojilla pannumyssy päässä syvälle vedettynä korvien yli kuin pikkutytöillä. Katsovatko vanhemmat enää lainkaan lastensa perään? Vai saavatko tehdä mitä huvittaa.

Joskus 60-luvulla tulivat hiihtarit muotiin kesällä ja muistan, minkälaisen remmakan äiti piti, kun menin aittaan penkomaan hyvässä järjestyksessä olevia talvivaatelaatikoita. Mutta kun ne piti saada keskiviikon lavatansseihin valkoisten tennareiden kanssa. Viikonlopputansseihin puettiin toki mekko päälle! Käytin kyllä valkoisia Hai-saappaita leveälahkeisten farkkujen kanssa, mutta en koskaan diskossa. Ihme ettei kallo haljennut, kun saappaat olivat niin liukkaat, että häntäluu oli monesti hellänä ja mustelmia noissa jaloissa ruumiinosissa muutenkin. Juu, juu, alapeukuttakaa ja haukkukaa vanhanaikaiseksi. Sellainenhan minä jo olenkin, olenhan jo mummoiässä! Siis ihan museokamaa! 

Vierailija
29/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortsit, joista roikkuvat pakarat lahkeista. Toistaiseksi sentään vain kesäisin.

Olen unohtanut nämä. Kassajonossa meinaa joskus puklu tulla, anteeksi. Vaikka teinit on yleensä kaikissa hassuissa lookeissaan ihan nättejä niin sellaiset kalman väriset mustelmaiset ja yhtä ihraiset koivet ja p-posket kuin itsellä, sullottuna liian pieniin, likaisiin valkoisiin sortseihin.. yh-hyh.

Vierailija
30/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset converset ja paljaat nilkat, kelistä viis.

Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
31/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat paljaana, takki auki, kädet taskuissa. Housut vielä käärittynä tai vähän lyhyet. Kaikista mieluiten toki lahkeet leikattuna ja polvissa vielä reiät. Onneks on tullu timberlandit muotiin niin ei tarvii muiden jäätyä, itsehän en tosin niitä jalkaani vetäis. T teini 21v..

Vierailija
32/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin teinitytön jonottamassa baariin 10 asteen pakkasessa ja lumihangessa korkkarit paljaissa jaloissa.

Vierailija
33/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-28 astetta pakkasta ja näin tytön ohuessa toppatakissa, ilman pipoa ja lapasia, farkut jalassa ja nilkat paljaana. Aivan järkyttävää. Itsellä oli aluskerrasto, fleecekerrasto, toppahousut ja untuvatoppatakki, villasukat ja nahkarukkaset, pipo tietenkin, ja silti paleli.

Vierailija
34/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin teinitytön jonottamassa baariin 10 asteen pakkasessa ja lumihangessa korkkarit paljaissa jaloissa.

On varmasti ollut seksikäs näky <3

Vierailija
35/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun oli nuo kunnon pakkaset niin näin nuoren tytön olisko joku 15v. päällä oli ihan kunnon talvitakki, pipoa ei ollut. Jalassa trikoot semmoiset ohuet jumppatrikoot ja tennarit. Nilkat aivan paljaina!

Ulkona -28pakkasta.

Vierailija
36/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukat farkkupyllyt vilahtelee takkien alta ja pikkutisut törröttää terhakkaasti ja lihaisat punaiset huulet maiskuttaa yhteen.

Kannattaa tehdä jotain omalle kropalle ku noin katkeralta kuulostat. :)

Onpas helvetin monta katkeraa alapeukkua wanhoilta selluliittiperseiltä ja homeisilta hämähäkkiluolavituilta :D

Kuule, ne alapeukut on sulle, koska et tajua että töröttävistä tisseistä kirjoittava on mies. Todnäk joku yli-ikäinen kourulippisbensalenkkari.

Vierailija
37/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.loop.fi/#!/post/55152b76e0d681030037d6dc Mä olen nähnyt tommosen kaulakorun/pannan/hihnan nyt tosi monella naisella. Ihan hirveännäköinen oli ennen ja nyt!!

Vierailija
38/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin nuorilla näkee jotenkin ihmeellisen juhlavia vaatteita ja asusteita normaalina koulupäivänä. Kultaisia kelloja ja pikkumustia. Sellaisia mitä laittaisin itse baariin tai hienoihin tilaisuuksiin. Mutta niin paljastavia vaatteita mitä joskus näkee siellä koulussakin, en laittaisi mihinkään. En tiedä sitten olenko jotenkin ylisiveä kun en vain halua esitellä rintaliivien hakasia ja paljasta selkääni paidassa, jossa on takana reikä.

T. 20 v

Vierailija
39/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin taannoin bussia teinitytön vieressä joten ehdin tehdä tarkkoja havaintoja. Hiukset ja meikki olivat erittäin huolella laitetut, varmasti toista tuntia mennyt laittautuessa. Yläosana oli vyötärömittainen nahkatakki, vaikka pakkasta parikymmentä astetta. Jalassa tytöllä oli kainaloihin asti (ja kaikkiin vakoihin) vedetyt nukkavierut, näkyvästi tahraiset, harmaat collarit, joiden takamus oli kulunut ohueksi. Kylmä näytti olevan tärinästä päätellen.

Siinä toppavaatteissa hytistessäni pähkäilin tätä logiikkaa (tai sen puutetta). Miksi pynttäytyä kuin juhlia varten, mutta vetää sitten jalkaan iljettävimmät housut mitä löytyy? Ymmärrän rennon pukeutumisen ja olen itsekin käyttänyt collegehousuja julkisella paikalla, mutta ne ovat olleet ihan siistit ja puhtaat housut. :D

Omia teini-iän älyttömyyksiä oli lähinnä pipon käyttämättömyys, mutta usein jouduin antamaan päänsärylle periksi ja laittamaan myssyn päähän.

Vierailija
40/104 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään teinien juttu nuo napapaidat. Kesällä Flow-festareilla näkyi 20 v+ paksuilla tytöillä navan paljastavia paitoja. Hrr....