Onko miten todennäköistä tulla raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä?
Kokemuksia kaipaan, onko joku tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Onkohan miten todennäköistä?
Kommentit (21)
Olen tullut raskaaksi, on yhtätodennäköistä kuin ettei tulisi eli riippuu onko ne päivät jolloin voi tulla, touhutippoja kun tulee koko yhdynnän ajan. Itse olin hetken alkuun ilman kondomia ja siitä raskaaksi, muita mahdollisuuksia ei ollut. Eli oliko ovulaatiopäivät vai ei?
Minä en tullut kolmen vuoden aikana kertaakaan, mutta sehän ei tarkoita etteikö joku toinen voisi tulla kerrasta
Todennäköistä. Ellei ole päivät ettei tule raskaaksi sattumalta. Miehen solut voivat säilyä jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Fifty-sixty.
Se on sixty-nine, jossa ei tulla raskaaksi, jos pelkkää sitä tekee.
Riippuu paljolti osapuolista. Jos toinen on steriili tai reilusti alaikäinen niin todennäköisyys tulla raskaaksi on hyvin pieni.
Riippuu, kuinka laiskoja ja kelvottomia miehen siittiöt on. Jos on ahkeria ja päättäväisiä, on todennäköisempää.
Meillä toimi 4v kunnes ovulaation aikaan sattui hupsis ja ehti vähän sisään tulla. Eipä tuo haitannut, en mä tuota ehkäisyksi sanoisi, ehkä enemmänkin raskauden viivyttämiseksi.
Seitsemän vuotta toimi ainakin, ero tuli myöhemmin. Myöhemmin suhteessa yritettiin lasta, eri miehen kanssa. Selvisi että on geneettinen vaikeus saada lapsia.
Touhutipoissa voi olla eläviä siittiöitä, jos edellisestä ejakulaatiosta ei ole kovin kauaa aikaa. Ja pois vetämisen kanssa pitää olla tosi tarkka.
En kutsuisi keskeytettyä yhdyntää missään tapauksessa ehkäisykeinoksi, se on sellaista riskialtista leikkimistä. Jos raskaus on ehdoton nou-nou, suosittelen lämpimästi jotain oikeaa ehkäisymenetelmää.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköistä. Ellei ole päivät ettei tule raskaaksi sattumalta. Miehen solut voivat säilyä jonkin aikaa.
Ovulaation mentyä ei voi tulla siitä kierrosta enää raskaaksi, mutta luonto on järjestänyt niin, että seksi on naiselle nautinnollisinta juuri ennen ovulaatiota sekä sen aikana, jolloin raskaaksi tulo on todennäköisintä.
Olen tullut! Ensimmäistä lasta yritettiin pari vuotta, joten toisen kohdalla en voinut edes kuvitella, että ihminen voisi tulla niin "neitseellisesti" raskaaksi ;-).
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Osa tuottaa siittiöitä jo alkupisaroihin, osa ei.
15 vuotta menty keskeytetyllä. 2 lasta saatu muutaman kuukauden yrittämisellä, eii muita raskauksia. Se on todellakin miehestä kiinni, osalla ei tule siittiöitä touhutippojen mukana.
Epätodennäköistä.