Onko raskaudet hyvä syy olla lihava?
Siis jääkö jollain oikeesti kiloja raskauksista? Jääkö niitä vaan niille, joilla ylipainoa on entuudestaankin? Oma tuttavapiiri on normaalipainoista eikä kellekään ole kiloja jäänyt, useinmiten päinvastoin n. 6kk-1v synnytyksestä lähtöpaino jo alitettu.
Kommentit (6)
Itse olen normaalipainoinen (60kg). Jokaisen raskauden aikana olen surutta syönyt ainakin seitsemän edestä ja lihonut 20-30kg. Ja noin vuosi synnytyksestä olen taas vanhoissa mitoissa. Minä ainakin käytän hyväksi raskauksia! Tosin en enää. Nyt aion pysyä simpsakkana sillä lapset on tehty!
On todella ärsyttävää kun ihmiset yrittävät tehdä itselleen hyvää oloa sepustamalla, että " ..no olenhan minä synnyttänyt sentään kaksi lasta, ei ihme että on kiloja..." yms, mutta ei tosiaankaan tarvitse olla lihava vaikka olisi lapsia synnytänyt.
t 55kg ja 3lasta
Itse painoin 55kg ennen raskautta ja kiloja tuli 20.
Synnytyksestä nyt 7kk ja vielä on 9kg jäljellä! Mitäpäs voin sanoa? Mulla oli nälkä koko ajan ja mähän söin. Nyt siitä kärsitään ja yritetään laihduttaa pisteillä. Ahneella on paskanen loppu.
lähinnä sen verran mitä nyt istukasta, vauvasta, lapsivedestä jne tulee painoa. Vaikka olen raskausaikoina aina syönyt ihan just sitä mitä mieli tekee ja just niin paljon kuin huvittaa.
Kukaan ei kysynyt paljonko sulle ja mulle tuli kiloja ja koska ne lähti vai jäivätkö lanteille roikkumaan!
Raskaus on hyvä syy olla lihava! Jos niin tahtoo....
ei siis ole.
ja me ja ne ja te jotka ette liho normaalistikkaan ette varmasti voi ymmärtääkkään miten ylipainoiset lihoo myös raskaana.
toiset lihoo herkemmin, toiset ei
toisilla imetys sujuu, toisilla ei
toiset tykkää tytöistä, toiset pojista..
näitä on niin vaikea tajuta jos ei itse koe. ainakin tällä palstalla.