Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu Henna Kalinaiselle?

Vierailija
26.01.2016 |

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Seiska-paljastaa-Henna-Kalinaisen-pa…

Olin aika järkyttynyt alimmasta kuvasta.. Aika paljon muuttunut sillä välin kun on ollu poissa julkisuudesta.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Seiskan kannessa oleva, todella pullea ja alkoholista pöhöttynyt lähiövalas, on saman niminen kuin bb-ohjelmassa esiintynyt leuaton mutta kaunis Henna Kalinainen. Aikamoinen sattuma että hänellä täysnimikaima.

Vierailija
22/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton linkin alemmassa kuvassa näyttää että ois viiltelyjälkiä kädessä. Toivottavasti näen väärin. Ellen, toivottavasti on lääkitys. En oo ennen huomannu ja oon kyllä hennasta sika monen monta kuvaa katsellut..

Niinpä onkin! :( toivottavasti tuon nuoren naisen elämä rupeaisi menemään paremmin ja löytäisi suunnan elämälleen ja voittaisi ongelmat jos sellaisia on.. eikös hän opiskellut jossain vaiheessa lukiossa, miten niille kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kova pyrky takaisin julkisuuteen.

Vierailija
24/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuislukion suorittamiseen mitään aikarajaa ole. Opiskelee silloin kun huvittaa. 

Vierailija
25/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, miksi mä menin avaamaan tuon linkin? Ei olis pitänyt. Nyt tuo hahmo jäi verkkokalvoille kummittelemaan. Millä mä nyt imuroin sen kuvan pois mun silmistä ja puhtoisesta mielestä?

Vierailija
26/65 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregyyd. Mitä tuolle tosiaan on tapahtunut? Toivottavasti saa elämänsä kuntoon. Tsemppiä.

Vierailija
27/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te av:laiset vaan oksettavaa porukkaa. Silloin kun Henna oli vielä kaunis ja hoikka, te kilpaa haukuitte hänen leukaansa. Nyt sitten läskejä. Katsokaa peiliin. Ootte ilkeitä ja rumia ihmisiä itse sisältä, läpimätiä.

Vierailija
28/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi Henna. Nyt pitäisi jättää seiskajulkisuus, alko, huonot miehet jne. Keskittyä vaan opintoihin ja elämäntaparemonttiin. Toivottavasti herttainen Henna saa elämänsä raiteilleen. 

Vierailija
29/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää noin tiukkaa kampausta? Se vain pahentaa tilannetta.

Vierailija
30/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa montako kaljaa pitää juoda että on mahdollista kerätä yli 30kg lisää painoa.

Vierailija
31/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa montako kaljaa pitää juoda että on mahdollista kerätä yli 30kg lisää painoa.

On se varmaan syönyki, juomisen lisäksi. Oisko vielä joku masislääke päälle, sehän on kertonut ko. tautia sairastavansa. 

Vierailija
32/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2100 kaljaa muun ravinnon päälle lihottaa laskennallisesti 30kg, jos se niin meni että laihtumiseen tarvitsee 7000kcal vajeen per kilo.

Vierailija
33/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan syönyki, juomisen lisäksi. Oisko vielä joku masislääke päälle, sehän on kertonut ko. tautia sairastavansa. 

Söisi voxraa, ei lihota ja viinaakaan ei niin tee mieli. 

Vierailija
34/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

976 0,5 l tuoppia jos muuten syö kulutuksen mukaan.

Vierailija
35/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, kun aiemmin mainosti, että aikoivat viipyä pitkään ja pelkät menoliput oli ostettu. Nyt kuitenkin mies oli ottanut paluulipun (jota ei ollut?). Muutenkin tuntuu oudolta, että lomailee ilman rahaa (viimeiset tippuneet metsään-ei ilmeisesti paljon ollut). Mutta Seiska varmaan sitten maksoi?

Vierailija
36/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Hennan lihominen on jo vanha juttu!!! Oli jo joskus syksyllä Seiskassa. Sitten kertoi aikovansa laihduttaa, mutta ilmeisesti niin ei käynyt.

Jos miesystävä riehunut väkivaltaisesti jo edellisellä reissulla niin kannattaisi miettiä kaksi kertaa lähteekö enää toiselle saman äijän kanssa.

Vierailija
37/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai 2292 4cl shottia vodkaa.

Vierailija
38/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa oli niin fitnesstä, niin fitnesstä.. Nyt näyttää av-mammalta

Mistä sä tiedät minkä näköisiä av mammat on? Jos itse oot joku mätisäkki niin tarkoittaako se että muutkin on 😂

Vierailija
39/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se, kun aiemmin mainosti, että aikoivat viipyä pitkään ja pelkät menoliput oli ostettu. Nyt kuitenkin mies oli ottanut paluulipun (jota ei ollut?). Muutenkin tuntuu oudolta, että lomailee ilman rahaa (viimeiset tippuneet metsään-ei ilmeisesti paljon ollut). Mutta Seiska varmaan sitten maksoi?

Kas kun sattui olemaan Seiskan toimittaja lomalla samaan aikaan samassa paikassa.

Kuinka pihalla pitää olla, että lähtee ulkomaille ilman rahaa??? Vai onko oletuksena se, että kyllä joku aina auttaa.

Vierailija
40/65 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai 2292 4cl shottia vodkaa.

Tai 4347 0,7dl kuohuviiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän