Mitä kuuluu Henna Kalinaiselle?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Seiska-paljastaa-Henna-Kalinaisen-pa…
Olin aika järkyttynyt alimmasta kuvasta.. Aika paljon muuttunut sillä välin kun on ollu poissa julkisuudesta.
Kommentit (65)
Jossain vaiheessa oli niin fitnesstä, niin fitnesstä.. Nyt näyttää av-mammalta
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö sä tuolta?
Aika järkyttävää turvotusta näyttäisi ainakin kuuluvan.
Sitä Chicago 187-blogiahan se kirjoittelee.
Turvonnut ja lihonut on, johtuisikohan ehkä lääkkeistä tuo lihominen, alkoholista varmaankin myös. Sääliksi käy, kun on vasta parikymppinen...
Vaivoin pystyn pidättämään naurua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö sä tuolta?
Mä olen av-lassukka. Ja aivan varmasti näyttäisin jos oisin nainen! :D kalja on hyvää. hennallakin taitaa olla parit bileet alla.
Henna istuu joka päivä kaljalla punavuorelaisessa räkälässä..
Eikös Hanna käynyt lukioo? Kuka sen mies on? Ei kai ainakaan Antti?
Nyt Henna-juoruja! Kiitos! Mulla on hänen seikkailujaan ikävä!
http://im.mtv.fi/image/1189922/landscape16_9/1024/576/e1bf3021a4f3de6c0…
tästäkin huomaa miten paljon ihminen rumentuu lihotessaan. tuossa henna on timmissä kunnossa ja muutenkin kaunis
Kärtsännyt pullea suomirouva. Onko sillä duunia enää?
Voi voi, ulkomailla ja 2 euroa tilillä rahaa? Paremminkin voisi varautua. Ja mitä ihmettä mies jahtaa metsässä? Miten voi tilanne mennä parissa päivässä siitä että haluaa yhdessä lomalle siihen että tapellaan viinapullolla ja jahdataan metsässä? Ei kuulosta ihan normaalilta.
Kuulostaa ka näyttää vähän tuksulle. Joskushan ne oli kaverit? Sit tais tulla jotain draamaa ja sit taas kavereita... Mikähän nykyinen tilanne on? Ois hauska tietää. Onkohan Henna palaamassa julkisuuteen? Toivon. Jos siis sen pää kestää. Ei oo helppoa kun aika höykytystä on varmaan luvassa tuon muodonmuutoksen tiimoilta. :(
Mitä helvettiä? Lihonut varmaan 40kg
voiko pelkkä kalja lihottaa noin paljon vai onko hennalla joku lääkitys?
Ton linkin alemmassa kuvassa näyttää että ois viiltelyjälkiä kädessä. Toivottavasti näen väärin. Ellen, toivottavasti on lääkitys. En oo ennen huomannu ja oon kyllä hennasta sika monen monta kuvaa katsellut..
Onhan Henna ollu aina vähän pieneen pyöreyteen taipuvainen mitä oon pistäny merkille vuosien varrella. Ei tarvi lääkitystä välttämättä olla että tollanen ylipaino kertyy.
Oho. Aika paha