Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Jenkeissä Chihuahua on se rotu, joka aiheuttaa eniten puremisonnettomuuksia.
Oliko niissä Odin-porukoissa mukana väkivaltarikollisia?
Meillä kaksi kouluikäistä lasta ja kolme alle kuusi vuotiasta, kolme pit bullia ja yksi rottweiler, eikä yksikään koira ole kertaakaan vahingoittanut lapsia :D.
Varsinainen tappaja, hui! En päästäs lapsten lähelle!
Meillä on tissuttelukora
Se on tosi lempeä ja mukava rotu. Ainut miinus vaan, ku se käy iltasin aina kaikki oluet jääkapista imemässä.
Ap jätä taostelukoira rauhaan :( Sille tulee paha mieli kun näin haukutaan.
Kuvan koira on bokseri. Bokserit ovat yleensä kilttejä, josta ei minusta ole lapsille vaaraa. Eri asia on sitten pikkarit tahi stringit. Ne kiertäisin lasten kanssa kaukaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaksi kouluikäistä lasta ja kolme alle kuusi vuotiasta, kolme pit bullia ja yksi rottweiler, eikä yksikään koira ole kertaakaan vahingoittanut lapsia :D.
Eniten vaarasssa ovatkin lastesi kaverit, eivät teidän omat lapset. Nämä koirathan puolustavat omiaan. Tosin saattavat tosin päättää, että joku ei laumaan kuulu ja se on sitten menoa. Kaikki voi mennä hyvin, mutta voi olla menemättä. Oletteko muuten uusperhe, ydinperhe vai mahdollisesti sijaisperhe?
erja kirjoitti:
meilläpä onkin shar pei, "kiinalainen taistelukoira" tämäkin =) ja lapsia löytyy 11v, 8v, 3v ja 2kk päästä syntyy vauva. millään muulla ei oo väliä kun koulutuksella! chihuahuakin voi olla tappava vauvalle/lapselle jos se on koulutettu väärin tai pilattu jollain muulla tavalla.
Shar pein voi tehdä vaaralliseksi ihan vain se kipu mitä esim. tulehtunut ihopoimu aiheuttaa. Kaikki taisteluun jalostetut koirat ovat toki herkempiä ärsykkeille kuin joku tavan villakoira.
Vierailija kirjoitti:
LAPSET ENNEN KORAA!
Oon samaa mieltä. En ymmärrä että joku laittaa koiran pois lasten takia. Ensin hankkiudutaan eroon lapsista, sit vasta mietiään jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo jheesustelu ja kertokaa miten pelastaa japsi! Ei tuollaisessa erheessa kasvaminen voi olla huväksi pienen terveydelle.
Onko perhe siis japanilainen?
Ei oo jaapanilainen muuten nillä olis hirveä sushikoira
Ihminen tappaa vuodessa enemmän toisia ihmisiä kuin koira. Suosittelen olemaan tekemättä lisää ihmisiä...
Mun lapsi on ihan turvassa. Meillä on kaksi amstaff- pitbull koiraa. Ne ovat tosi perherakkaita ja sosiaalisia. Poikani pienenä lauloi pitbullin suusta langanpalat ja hän myös pesee koirien hampaat. Tietysti koirat o at hyvin kasvatettuja ja tottelee hyvin.
Englannissa näitä koiria kutsutaan Niemelä "nanny", siis lapsenvahti. Miksiköhän?😉
Meillä on shiatzukoira. Enemmän hyötyä kuin taostelukoirasta joka vaan meditoi kaiket päivät. Siitä mitään lenkkikaveria saanut, ei kyllä tästä nykyisestäkään mutta en tiedä minne sen voisi palauttaa.
Jos ap tarkoitti taistelukoiraa niin onhan se huolestuttavaa, että niitä saa tähän maahan tuoda. Itse ampuisin välittömästi kaikki ruman näköiset tappajakoirat. Kyllä koiran pitää olla kiltti ja söpö kuten esimerkiksi corgit ja noutajat :3
Minä haluaisin taostelukissan, olen kissa-ihmisiä.
Siis tää nyt on mun mielipide.....taistelukoirat ei TODELLAKAAN sovi lapsiperheeseen!!
Siis mitä ihmisen päässä liikkuu oikeen?!?!?! 3
Hei oikeesti!! Aikuiset ihmiset!!! Jos toinen on huolissaan lapsen turvallisuudesta, niin älkää hyökätkö päälle! Monet ihmiset, yleensä koiria pelkäävät ja niistä mitään tietävät, pitävät ns.taistelukoiria uhkana lapsille. Tottahan se on, että molossityyppisistä koirista saa hakkaamalla ja rääkkäämällä hyvin vaarallisen koiran. Ilman väkivaltaa oikeissa käsissä ne ovat kuitenkin ehkä parhaita koiria lapsiperheeseen, tai mihin tahansa muuhun aktiiviseen kotiin. Pelottavampaa se olisi, jos perhe ottaisi kääpiövillakoiran tai chihun. Ne tikkaa kuitenkin kaikkein hanakammin niin lapsia, kuin aikuisiakin.
Ja myönnettäköön, että en muista nauraneeni pitkään aikaan niin paljon, kuin lukiessaan tätä ketjua.