Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Itsehän ostin meidän nartulle kaveriksi naiskelukoiran. Pentutehtailu on sitä bisnettiä jos joku.
😂😂😂👊 todellisia koira-asiantuntijoita ! 2x raatelevia Dopermannia ja vielä sijaislapsia! Ihan lastensuojelun paikka! Hahahaha... Parhaat naurut ever!
kyllä ihmiset tajusi,että tarkoitat taistelukoiraa.... kunhan vittuilevat tuolla taostelukoiralla,koska et selvästi muutenkaan taida ihan "kartalla" olla juttujesi sisällön perusteella
Hauska ketju :D:D
(kiitos ap:n tosikkomaisuuden)
Huh,
Nauran niin, että ei happi kulje.... AP:lle lasku, jos hautajaiset tulee :D
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs metsästyskoirat ja noutajat ja monet terrierit on jalostettu? ;)
No mihin? Et taida tietää juuri mitään koirista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään teisrä todellakaan kiinnopsta että pieni ja savuton LAPSI on baarassa vanhenpinen taistekuloiran takia.
Ei herran jesta! Savuton lapsi baariin lähtenyt karkuun taistekukoiraa!
Ei ole olemassa rotua, jonka nimi olis taistelukoira.
Taistelukoira itsessään on ns. ammatti koiralle. Usein tietylle rodulle esim. amstaffi, pitbullterrieri tai bullterrieri.
Eikä sekään ole ollut niiden alkuperäinen tehtävä vaan ihmiset keksiny typerän tavan viihdyttää itseään.
Monet näistä "taistelukoira"-roduista on oikeasti maailman parhaimpia lapsiperheille. Rakastavat lapsia yli kaiken.
Ennemmin minä ottaisin staffin kuin kultaisen noutajan tai chihuahuan.
Sitä paitsi, se on koulutuksesta kiinni.
Mikä tahansa rotu on vaarallinen, jos sitä ei ole osattu kouluttaa oikein.
Nyt järki käteen prkl.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa mikä ketju!! Nauran kahvihuoneessa yksin :'D
Mä neuvolan odotushuoneessa kyn poika tekee tehtäviä :D
Veikkaan, että 30v äiti, punainen tukka ja tatskoja, 5v lasta, vanhin 15v, koirana pari bullmastiffii ja pitbullii. Kukaan ei jaksa kouluttaa koiria, kun äipällä on kuntosaliharrastus ja lapset on tabletilla :D Mutta onhan se rajua kun on kunnon koirat, eikä mitään tylsiä mopseja!
mammaliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa mikä ketju!! Nauran kahvihuoneessa yksin :'D
Mä neuvolan odotushuoneessa kyn poika tekee tehtäviä :D
Ma oon rautatieasemalla, asken olin penkilla jossa nainen luki tata mun vieressa ja hytky 😄
Maistelukoirakin olis välillä aivan oiva seuralainen, jos äityy iltaravintolaan lähtemään. Tosin av-äiti ei äidy, kun ehkä kerran kahdessa vuodessa. Maistelukoiralla olisi sellaiset sokeainkoiraa muistuttavat valjaat. Baarissa se pitäisi seuraa maistelijalle, ja kunnon lähennellessä huonoa maistelukoira tökkis kuonollaan merkiksi siitä, että nyt lähdetään. Siihen ei tehoaisi mitkäään "yhdet vielä jookosssh" vakuuttelut. Maistelukoira johdattaisi päihtyneen maistelijan sitten siististi kotiin, osaisi vielä etsiä avaimetkin taskusta ja kantaisi hampaillaan ämpärin sängyn viereen.
Mielestäni talostelukoira on mitä mainioin peruskoira. Miten hienoa olisi kun koira olisi talostellut ruuat valmiiksi ulkoilun tai päiväunien aikana. Oikeastaan yhteiskunnan tulisi tukea tällaisten hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään teisrä todellakaan kiinnopsta että pieni ja savuton LAPSI on baarassa vanhenpinen taistekuloiran takia.
Mua kyllä huolestuttaa jos savuton lapsi on baarissa.
Kuinka paljon tässä maassa on lukihäiriöisiä?
Voi herran jumala. Bokseri ei ole tappajakoira yhtään enempää kun chiuhaua... järki käteen nytt! Mulla on bokseri ja monella tuttavilla on bokseri ja ei ole ikinä tapahtunu mitään! Rakastava perhekoira joka sopii mainiosti lapsiperheeseen!..
Äly hoi!!... huhhu!..
Älkää sekaantuko toisten asioihin tai tekemisiin. Eläkää omaa elämäänne
Mä olen aivan järkyttynyt ja sanaton tästä kaikesta lukemastani. :O :D
Tässä teille ote bokserin rotumääritelmästä : "
Bokseri on aina
ollut kuuluisa isäntäänsä ja koko perhettään kohtaan osoittamastaan
kiintymyksestä ja uskollisuudesta sekä valppaudestaan, pelottomuudestaan ja rohkeudestaan puolustajana. Se on vaivaton perhekoira,
iloinen ja ystävällinen leikkikaveri, mutta epäluuloinen vieraita kohtaan
ja tosipaikan tullen peloton. Bokseri on helposti koulutettavissa,
koska se on valmis alistumaan, se on tarmokas ja rohkea, luonnollisen
terävä ja sillä on hyvä hajuaisti. Vaatimattomuutensa ja siisteytensä
takia se on yhtä miellyttävä perheessä kuin suojelu-, seura- ja
palveluskoirana. Bokseri on koko ikänsä luonteeltaan suora, ei petollinen
eikä salakavala. "
Terveisin mamma jolla kaksi isoa taistelukoira urosta ja kaksi pientä lasta.
Ps,meidän taistelukoirat eivät ole epäluuloisia vieraita kohtaan,mutta saattaisivat kyllä kuolasuudelmiin tukehduttaa vieraat ;)
Meillä taasen on seropi lapsen kanssa. Kokoa reilusti 96cm säkä ja painoa 59 kg. Pelättiin aluksi miten suhtautuu perheen uuteen tulokkaaseen mut paljastu koirasta uusia puolia. Suojelee poikaa viimeiseen asti. Rodut mitä meidän koiruudessa ovat saksari ja punainen irlannin setteri. Jos poika on menossa vaikka jäälle yksin niin koira menee eteen seisomaan ja seuraa poikaa joka paikkaan. Kauhee hätä tulee koiralle jos ei saa tehdä omaa "työtään" pojan kanssa. Pojalla nyt ikää 4v. Sietää pojalta paljon kovaakin käsittelyä kun taasen meitä hammastelee vaikka leikataan kynsiä.
Eiköhäm se ole kiinni siitä miten koira koulutetaan perheessä ja miten se otetaan laumaan mukaan.
meilläpä onkin shar pei, "kiinalainen taistelukoira" tämäkin =) ja lapsia löytyy 11v, 8v, 3v ja 2kk päästä syntyy vauva. millään muulla ei oo väliä kun koulutuksella! chihuahuakin voi olla tappava vauvalle/lapselle jos se on koulutettu väärin tai pilattu jollain muulla tavalla.
Aloittajalle tiedoksi, että mäyräkoirat ja chihuahuat johtaa purematilastoja. :')
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807077911085_ul.shtml
Yleensä tämmöisten haastavammiksi tiedettyjen rotujen hankkijat perehtyy kunnolla koiran kouluttamiseen, jne. Ihme ennakkoluuloinen.
Ja tuli tosiaan itsekin hajoiltua aika kybällä tuolle taostelukoira, taisrelukoira, taistelukora... Taitaa ap:n lukihäiriö olla jotain omaa luokkaansa, rassu. Säälisin, jossei olisi noin paska asenne - rotusyrjintähän tunnetaan myös nimellä rasismi.