Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Meillä taas on semmoinen aivastelukoira, itämainen ats'hiu. Se on tosi hyvä astmaperheelle koska se kykenee löytämään pienenkin määrän pölyä mistä tahansa nurkkauksesta. Rätin kanssa vaan liikkeelle kun jostain rupeaa kuulumaan pärskimistä.
Taitaa kuitenkin olla pelkkä väärinkäsitys. Jospa kyseessä onkin lapsiystävällinen Tao-Taostelijakoira.
Mutta vakavasti ottaen, siltä varalta että alottaja onkin tosissaan, miettikää kuinka paljon vuodessa tulee turhia lastensuojeluilmotuksia kun sellaiset pienenä puusta pudonneet hessuhopot tekee ilmoituksia aikansa kuluksi, jollain oikeasti apua tarvitsevalla lapsella voi jäädä se apu saamatta. :(
Ehkä aloittajan pitäisi käydä tutustumassa sellaiseen tasetilikoiraan! Lähtis ennakkoluulot pois, ja huomais että onkin itse vaarallisempi, koirat kun harvemmin tuhlaa lastensuojeluviranomaisten aikaa tyhmillä ilmoituksilla.
taistelukoirat on IHANIA! Minulla itse sattui olemaan juuri tuollaiseksi paljon puhutuksi "tasitelukoiraksi" tarkoitettu PITBULL. ja se oli maailman ihanin koira. siskon kapsi oli 1,5 vuotias tuolloin kun koira tuli minun luokse ja menin käymään siskolla niin siskonlapsi sai ihan rauhassa vetää hännästä, korvista ja turkista. koirs EI tehnyt mitään... poika vaan nukkui... ja aion jatkossakin hankkia VAIN pitbulleja... se on maailman paras rotu... joten eiköhän se oli ihan kouluttajasta kiinni että millanen siitä koirasta koulutetaan. jos siitä halutaan että siitä tulee taistelukoira niin ehkä siitä koulutetaan sitten tasitelukoiraks mutta en todellakaan usko että perhe jossa on lapsia niin sitä koulutetaan taistelukoiraksi... taitaa sulla itellä olla vaan jotain vihaa noita "taistelukoiria" vastaan ja sen takia tollasii puhut... sun pitäis mennä jonnekkin missä on paljon tuollaisia "taistelukoiria" ja huomaisit ettei ne mitään taistelukoiria ole...
ensinnäkään toi ei oo mikään taistelukoira... :D
Perhe siis osti valmiiksi koulutetun tappelukoiran vai aikooko perhe kouluttaa hänet itse?
mustakin taroselukora on varallinen
Tekeekö se kataa pihalla ja suhisee?
Kannatan tätä ehdotusta, mutta oikea ninitys on kaiketi Suomenpyssykorva. Pitää vaan ratsata että sillä on kantoluvat kunnossa ja välttää joutumasta tähtäimeen kun sitä kusetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kehota kaveriasi hankkimaan suimenpystykorva.
Kannatan tätä ehdotusta, mutta oikea ninitys on kaiketi Suomenpyssykorva. Pitää vaan ratsata että sillä on kantoluvat kunnossa ja välttää joutumasta tähtäimeen kun sitä kusetetaan.
Meilläkin oli joskus toistelukoira... En suosittele TODELLAKAAN lapsiperheisiin. Sitä piti käydä kusettamassakin 100 kertaa päivässä, kun sillä toistuvasti oli hätä.
Minulla on taistelukoira, siltä on luulot otettu pois. Puettu talvella kokovartalo fleeceen, siniseen sellaiseen ja kaikissa tassuissa on hienot mustat tossut. Välillä tietenkin lämpimällä ei ole tossuja laisinkaan ja silloin tuntuu, ettei tuo kuuntele ollenkaan, varmaan alkaa vietit ja luulot palaamaan. Siksi varmuuden vuoksi pidän huolen, että koirani on asiallisesti puettu.
Mun ex jätti mäyräkoiran tonne makkariin ja sano että en saa mennä sinne ennen kuin se hakee loput tavarat ja laitto jonkun merkin siihen oveen että se näkee jos oon käynyt siel.
Noh kohta tulee viikko täyteen ja en ole koskenut sormellakaan siihen mäyrikseen, enkä muutenkaan
kurkkinut sinne huoneeseen.
En tiedä sit millainen taistelumäyris siel on .
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu hurja pittbull. Kovilla pakkasilla se ulkoili leppäkerttu hilkassa ja punaisissa töppösissä.
Siltä oli viety luulot pois.
Mitenkähän se leppäkerttu tarkeni siellä hilkassa?
Jos se onkin sepän apulainen ja opettelee takomisen jaloa taitoa!
Taitoluistelukoirat sopivat vallan mainiosti lapsiperheeseen. Se on sellaista koko perheen viihdettä kun esiintyvät tyllihameissaan piruetteja tehden. Eri asia on sitten taitouistelukoirat. Niiden kanssa pitää olla varovainen etteivät koukut tartu lasten ulokkeisiin.
Mä oon varmaan ollut todellinen uhka kolmelle lapselleni. Olin 11 kuukautta taistelukoulussa ihan valtion määräyksestä. Tappamaan siellä opetettiin. Annettiin pyssyt ja kaikki.
Eikä, kyllä lemmikin hankkiminen ennen lapsia on hyvä idea. Pääsee vähän harjottelemaan toisesta vastuussa olemista.
Mä olen vela ja syön laspsiaiheista pastaa aamiaiseksi. Aloittaja sen sijaan näyttää välittävän lasista, varsinkin sen sisällöstä, huomattavan paljon...