Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!

Vierailija
26.01.2016 |

Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?

Kommentit (503)

Vierailija
241/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin perhepä hankki TAOSTELUKALAN! Oikee akvaarion rothwayler ja huolestuttaa koko taloyhtiön puolesta :/

Vierailija
242/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on painijakissa. Erittäin vaarallinen eikä sovi lapsiperheeseen. Painii tyynyjen ja pehmolelujen kanssa. Pysykää vaan lapselliset koirissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA "mikä rotu?" "TAISTELIJAKOIRA" HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAJHAHAJHA PÄIVÄN PARAS VITSI!!! Ota asioista selvää ennenkuin kerrot muille roduksi tuon.. hahhaha ei voi muuta kun nauraa

Vierailija
244/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään koira, ei yksikään agressiivisen luonteen omaavista koirista käyttäydy agressiivisesti jos koulutus on kunnossa... samaa ei voi tosiaan kaikkien lapsista sanoa :)

Vierailija
245/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taostelukoirat ovat so last season. Meille on tulossa Stoastelukoira joka ilmentää perheessämme vallitsevaa vakautta, viisautta ja tyyneyttä.

Vierailija
246/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitäthän ko tilaston muidenkin luettavaksi. Kiinnostaa.

Vierailija
247/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurilla on toistelukoira. Se toistaa yhtä ja samaa hau-sanaa aina, kun niiden oven ohi kulkee. Toisella naapurilla on pieni lapsi, joka toistaa kaiken mitä sille sanoo. Luulen, että se on saanut toistelukoiratartunnan. Kenelle mun pitäisi tehdä ilmoitus?

Vierailija
248/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Benizakura, lisänimeltään "Umibōzu", oli Ōun soturi, legendaarinen taistelukoira ja maailman vahvin koira."

Mutta mielestäni ihan lempeä tapaus, eli ei syytä huoleen.

Vierailija
249/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa välillä ei tienny olisiko kuollut nauruun, vai purskahtanut itkuun!

1. Loistavia kommentteja, niin oivaltavaa sanaleikkiä ja huumoria, että oksat pois!

2. Aloittaja saa minut jälleen pohtimaan pitäisikö lisääntyminen saada luvanvaraiseksi? Mallilla jos ÄO on matalampi kuin 100, putket poikki. Noin heikkolahjaisten geenien eteenpäin levittäminen on likipitäen rikos.. ja enemmän pelkään aloittajan lasten puolesta kuin bokseriperheen jälkikasvun puolesta.

3. Bokseri ei ole mikään taistelukoira, mikään koira ei ole taistelukoira ja mikä hyvänsä koira voi olla vaarallinen jos sitä on kaltoinkohdeltu.

5. Maailmassa on enemmän vaarallisia äitejä ja isiä kuin vaarallisia koiria.

6. Lasujen tekeminen tyhjänpäiväisistä syistä kuormittaa viranomaisia ja ne oikeasti hädässä olevat lapset eivät saa siksi sitä apua jota kipeästi tarvitsisivat.

Vierailija
250/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh nyt iski lukihäiriö minulle, Taostelu- ja Jeesustelukoirat meillä on eikä mitään Taostelija- tai Jeesustelijakoiria hahhahahhhaa ihan kuin ne koirat osais jeesustella :D Voi minua. 

Mutta vakavasti, itse olen aika perinteikäs tyyppi ja rehti jeesusteleminen hyvin koulutetun ja puhdaslinjaisen Jeesustelukoiran kanssa on mun arvoasteikolla kyllä korkeammalla kuin ulkomailta tänne puskevien vierasrotujen kanssa harrasteleminen. 

Vierailija
251/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aluksi samaa mieltä lasusta ap:n kanssa, mutta sitten tajusinkin, että sekoitin taostelukoiran ja maostelukoiran.

Todistelukoiralla olis palvelukäyttöä lakituvassa.

Tämä rotu on jalostettu haistamaan valehtelijat ja väärät valat. Voidaan hyödyntää myös muissa tehtävissä kuten epärehellisten puolisoiden käräyttämisessä.

Hyvä vihikoira siis, vähän niin kuin julkkiskokkien suosiossa olevat haistelu-, paistelu- ja maistelukoiratkin, jotka voivat olla kaikessa snobiudessaan varsin rasittavia. Kuka jaksaa aina muotoilla koiranruoka-annoksia?

Tarkoittanet vihkikojraa?

Vierailija
252/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraako se Laotsea?

Vierailija
253/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen olemaan käymättä siellä koiran läsnäollessa. Itse olen jo niin monta kertaa ollut läheltä piti tilanteessa näiden kilttien, suloisten, perhekoirien kanssa (esim. dobermann, rottweiler, dogo argentino, shar pei, amerikanstaffi nyt nopeasti lueteltuna osa) että en kyllä näitä suloisia perhekoiria halua enää lähimaillekaan. Ongelmana on jokaisella kerralla ollut koiran aggressio ja ongelmana on ollut myös se, että koiran omistaja tai sillä hetkellä koirasta vastuussa oleva henkilö ei ole itse uskaltanut kuin seistä pelosta jäykkänä vieressä kun koira uhittelee. Vastapuolena ja uhittelua vastaanottavana on ollut lapsia (rauhallisia, eivät ole edes lähestyneet koiraa), minä, koirani joka normaalisti ei pelkää mitään, mutta kas on näissä tilanteissa tärissyt pelosta. Kyllä koirissa on niin suuria eroja ja osa roduista pitäisi kieltää erittäin vaarallisina.

Esim. dobermanni repii uhrinsa, ei siis pure, vaan repii!

Kyä näino!

Vierailija
254/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeeta mulle tuo kirjautuminen. Meillä 4 lasta, 4 kissaa sekä pupu. Ketään ei ole tappanut, muuta kuin lähes nuolemalla tukehduttanut meidät kaikki. Mitä enemän vieraita, sen parempi. Vieraat saavat kaiken huomion käydessään meillä ja vaimo kertoo meidän nukkuvan samaan tapaan selällämme kuorsaten. Usein nukutaan poikien kesken olkkarissa.. Haittaakxcse? Mikä rotu kyseessä?

Vierailija
255/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun tuli mieleen etta yhdela Suomen posliinilla on huumekoira, piikittaako se hassista vai kenties diilaa? Onko vaaraksi meidan naapurustolle? Voinko tehda lasun vai rikilin???

Vierailija
256/503 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas keskustelu IMO. Ihmiset kirjoittaa epäkorrektisti ja todella epäselvästi, niin ettei kirjoituksista saa edes puolia selvää. Anyway back to topic, "taistelukoirat" tms eivät ole vaarallisia jos koulutus on oikeanlainen jne, JA ne sopivat hyvin myös lapsiperheisiin. Esim. Meillä 4 lasta ja omistamme kaukasianpaimenkoiran.

Info: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaukasiankoira

"Kaukasiankoiralla on erittäin voimakas itsesuojeluvaiston ohittava laumansuojeluvietti, joten se tilanteen vaatiessa taistelee luovuttamatta kuolemaansa asti."

Koira tottelee todella hyvin käskyjä eikä todellakaan tee pahaa lapsille. Lapset saavat mennä silittelemään koiraa ihan vapaasti ja koira heittäytyy vain selälleen. Voisin sanoa että kaukasianpaimenkoira on hiukkasen "vaarallisempi" kuin boxeri, mutta tietysti jos koiraansa ei osaa kouluttaa ja antaa koiran ymmärtää, että koira olisi johtavassa asemassa, se voi päätyä vaaralliseksi. 

Pääosin koirat anyway tekevät harvemmin vahinkoa lapsille (josta tässä keskustelussa tietääkseni oli kyse). Koirat käyvät enemmän isompien ihmisten kimppuun jos käyvät.

Vierailija
257/503 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Naistelukoira Nikke on erikoistunut sohva tyynyn väkisimakaamiseen aina kun olemme poissa. Huolissaan olemme addiktoituneesta pojasta sillä usein tyyny joutuu konepesuun sen limoittumisen vuoksi. Luojan kiitos sain kitkettyä addiktion pois koskemasta vuoteemme tyynyjä.

Vierailija
258/503 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhuttele boxeria millään ''taostelukoira'' tai ''taistelukoira'' nimellä ikinä..Ap vois nyt vaan ensin perehtyä asiaan kunnolla ennenkun alkaa julkisilla palstoilla huudella hävyttömyyksiä perheenjäsenistä, Johan nyt estrellanvuoristokoirassakin on enemmän taistelukoiraa kun boxerissa :D Kyllä se nyt on ihan sinun omassa päässä se ongelma kuule..Dobermannikin on taistelijatyyppisempi kun boxeri..Boxerit on yhtiä parhaimmista koti- ja seurakoirista mitä tiedän!!

Vierailija
259/503 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että otsikossa on inhimillinen kirjoitusvirhe ja oikeasti ap tarkoitti TOISTELUkoiraa. Jokainen varmaan tunnistaa tämän superärsyttävän rodun, joka nimensä mukaisesti toistaa kaiken kuulemansa aina isäntäväkensä seksivoihkeista ohi ajavan paloauton ujellukseen. Siinä saattaa lasu-ilmoitus olla jo aiheellinen, jos vanhemmat alkavat purkaa toistelukoiran aiheuttaman stressin lapsiinsa.

Vierailija
260/503 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mielyttäminen on niiden vahvuus. Vieraat koirat voivat olla perimästä johtuen olla vaarassa.

Koirataistelu koiralla oli lyhyt loppuelämä jos se hyökkäsi omistajaansa kiinni. Samalla perimään tuli iskostettua ihmisen mielyttämisen halu.

Joitain paimenkoirarotuja minä ainakin harkitsisin tarkkaan, ennen ottamista perheeseen. Laumanvartiointivietti voi olla niiden kohdalta hankala, lähinnä vieraiden kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä