Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Av-maammat taas vahdissa :D
Laspsiaiheisella pastalla ollaan mutta lasista ei välitetä tuon taivaallista. Kaikkiem pitäisi tietää että lapsen etu tulee ensin.
Kyllä niistä laseista välitetään. Perjantai-iltaisin viinilasillinen maistuu hyvin.
Olen vähän katsellut perheellemme homostelukoiraa. Mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Esim. dobermanni repii uhrinsa, ei siis pure, vaan repii!
Se johtuu vaan siitä, että dobermannit on jalostettu tykkään viillokista, ei jauhelihasta.
Vierailija kirjoitti:
Trolli paistaa ja kauas :D
Tai sitten kyseessä on erittäin tyhmä tyyppi joka ei ymmärrä että koiran kun hommaa niin se yleensä KOULUTETAAN. Koirasta ei tule taistelukoiraa ilman että sen sellaiseksi kouluttaa.
No kuule vaikka taistelukoiraa ei KOULUTET niin se on silti taipucaisempi TAPPAMAAN varsinkin kun kyseessää on pieni lapsi.
AMMU KOIRALLE KUULA KALLOON. LOPPU SE KOIRAN TAISTELU SIIHEN
Voih, juuri meinasin ehdottaa avuksi Jeesustelijakoiraa, mutta ei nyt taida sinua miellyttää sekään. Meillä ainakin Taostelijakoira ja Jeesustelijakoira tasapainoittavat toisiaan eri näkemyksillään ja ainoa vaikutus lapsiimme on ollut, että heistä on kasvanut erilaisia uskontokoiria kunnioittavia avoimia maailmankansalaisia. Ainoa koira, minkä kanssa on lapsilla ollut vaikeuksia, oli edesmennyt Hyvä paimen -koira, jonka kanssa sai vääntää jatkuvasti kun oli lasten kanssa "hieman" yli-innokas.
Tiesin kyllä että tälä oalstalla pyrii paljon teinejä mutta että yhtään asiallista vastausta en saantu. Ei voi muutakun nauraa täälle teidän pikku hasukalle vitsi ketjulle. :D BD F
Selkee lukihäiriö tällä alottajalla :D
Heti kun joku sanoo, että koira on taistelukoira, niin asiasta nousee kauhee häly. Muistahan koirat eivät ole luonnostaa taistelukoira, vaan jotkut idioottit kouluttavat koiransa taitelemään toista koiraa vastaan. Sinuna ottaisin selvää ensimmäisenä, että miten tällaisia koiria kasvatetaan ja koulutetaan tappelemaan, se ei ole mitään kaunista katsottavaa. Nämä koirat ovat luonnostaan sukollisia ja anteeksi antavia koiria, ihan sama mite omistaja kohtelee niitä. Ja nämä koirat ovat hyviä perhekoiria.
Hörö kirjoitti:
Huh,
Nauran niin, että ei happi kulje.... AP:lle lasku, jos hautajaiset tulee :D
Turhaan sille mitään lähetät, se syöttää laskun naapurin taistelukoiralle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taostelukoira ei kuulosta vaaralliselta, mutta rotu on mulle uusi.
Joo, liittyy varmaan siihen tao-tao lastenohjelmaan.
vastuullinen omistaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista rotu kuin "taistelukoira", jos et tiedä koirista mitään niin google autta sua. Koira on koira, omistaja on se kenen takia koiran luonne muuttu , ei koira! Pienet koirat voivat olla vaaralisempia kuin isot tai " taistelukoirat" .
Niin riemastuttava kuin tämä ketju on ollutkin niin nyt vakavasti. Minä omistan erittäin haastavaa rotua useamman kappaleen ja kyllä se haastavuus on koirassa ihan itsessään. Omistajan velvollisuus on pitää huoli, että ympäristö ei joudu kärsimään tästä. Ja nyt kun otit esille pikkukoiravertauksen, niin mainitsepa yksikin pikkukoirarotu joka on VAARALLISEMPI kuin agressiivinen iso rotu. Yhtä looginen väite kuin että kyllä se mopoauto varmemmin tappaa kuin täysperävaunurekka.
Ainakin tilastoissa mopoautoihin liittyviä kuolemia on paljon enemmän kuin rekkoihin.
Meidän naapurilla on Taistelu-Jaska ja se vasta lapsille haitallinen onkin!
Tee vaikka mielummin itsellesi lobotomia.
Alkoi huolestuttaa jos tämä muoti taostelukolerasta leviää enemmänkin. Kun on jo kaikkea zikaa yms. Pitäkää ne kurissa!
Taostelukoira vaikenee kun naapuri menee takapihalle ja tekee suhisten pari kataa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen olemaan käymättä siellä koiran läsnäollessa. Itse olen jo niin monta kertaa ollut läheltä piti tilanteessa näiden kilttien, suloisten, perhekoirien kanssa (esim. dobermann, rottweiler, dogo argentino, shar pei, amerikanstaffi nyt nopeasti lueteltuna osa) että en kyllä näitä suloisia perhekoiria halua enää lähimaillekaan. Ongelmana on jokaisella kerralla ollut koiran aggressio ja ongelmana on ollut myös se, että koiran omistaja tai sillä hetkellä koirasta vastuussa oleva henkilö ei ole itse uskaltanut kuin seistä pelosta jäykkänä vieressä kun koira uhittelee. Vastapuolena ja uhittelua vastaanottavana on ollut lapsia (rauhallisia, eivät ole edes lähestyneet koiraa), minä, koirani joka normaalisti ei pelkää mitään, mutta kas on näissä tilanteissa tärissyt pelosta. Kyllä koirissa on niin suuria eroja ja osa roduista pitäisi kieltää erittäin vaarallisina.
Esim. dobermanni repii uhrinsa, ei siis pure, vaan repii!
Tä kyl tais olla trolli tai vitun huono tuuri :D :D :D :D :D ite mitä taas törmänny (ja omistanu) moisia ni aggressiota ei o näkyny ees kissalle :D :D :D :D
Meidän perheessä lasten kanssa sulassa sovussa asusteli taistelukoiraksi luokiteltava koira. Lasten kanssa tuli toimeen erinomaisesti, eikä ongelmia esiintynyt.
Kyllä koirasta kuin koirasta saa vihaisen, koulutuksella keskeinen osa siinä miten koira käyttäytyy!