Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kostoni suoritettua

Vierailija
25.01.2016 |

Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän

Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..

Heille tuli ero vuotta myöhemmin.

Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.

Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X

Kommentit (255)

41/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet nyt yhtä alhainen kuin se nainen joka sinun miehesi kanssa heilasteli. Noh, kukin tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Itse en tuollaisen "koston" jälkeen tuntisi oloani mitenkään yleväksi ja voittajaksi. Kaikista paras ns. kosto olisi ollut jatkaa elämää entistä vahvempana ja tehdä elämästään sellaista kun haluaa. Ei vajota tuolle tasolle. Todistit ettoet itse ole sen parempi.

Ei tuollainen toimi, oikeasti. Olen vasta parikymppinen mutta jo nyt olen monta kertaa pannut merkille että eivät tuollaiset mulkerot piittaa, jos pää ylhäällä jatkat matkaasi ylpeänä siitä, että et alentunut samalle tasolle. Uskovaisuudestani huolimatta minä en näe toisen posken kääntämistä lyöjälle ihailtavana ja toimivana asiana jos et satu olemaan Jeesus. Noloa, joidenkin mielestä, mutta minä lyön samalla voimalla takaisin. Karma kyllä toteutuu, jos sitä vähän avittaa.

42/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit että toisen juottaminen känniin ja seksin harrastaminen on raiskaus? Muuten mua ei kiinnosta tää tarina ollenkaan, mutta pakko vaan päästä sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti laitat kuvan muijalle.Kostot on kostoja, mutta rauhassa hauduteltu ja oikeaa aikaa/paikkaa odottavaa kostoa ei voita mikään :)

Vierailija
44/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se kuva! Tuo tuollainen jeesustelu "kaikkein paras on jatkaa elämääsi eteenpäin entistä voimakkaampana ja vahvempana" on aivan täyttä paskaa. Se nainen ansaitsee tuon. Tule tänne kertomaan mitä kävi, jos kuulet tuosta naisesta :)

Vierailija
45/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Peukkujen perusteella kosto viedään loppuun asti? ;)

Vierailija
46/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne. Ex petti minua erään naisen kanssa, erottiin ja nainen muutti samantien miehen luo. Ovat nykyään naimisissa ja aina kun törmätään nainen katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Eipä vaan vaimo tiedä että miehensä vonkaa minulta seksiä "vanhojen hyvien aikojen muistoksi". Mieleni tekisi lähettää kuvakaappauksena menemään viestit vaimolle....

Vierailija
48/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai toteutat, saa ämmä ihan omaa lääkettään.

Vierailija
49/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samanlainen tilanne. Ex petti minua erään naisen kanssa, erottiin ja nainen muutti samantien miehen luo. Ovat nykyään naimisissa ja aina kun törmätään nainen katsoo minua kuin halpaa makkaraa. Eipä vaan vaimo tiedä että miehensä vonkaa minulta seksiä "vanhojen hyvien aikojen muistoksi". Mieleni tekisi lähettää kuvakaappauksena menemään viestit vaimolle....

Laita ja pistä saatesanoiksi jotain, että "olisko mahdollista antaa sille Pekalle siellä kotona vähän useammin, niin raukan ei tarvitsisi  pitkin kyliä vongata."

Vierailija
50/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta ap voi kyllä saada ongelmia. Ketään ei tosiaan saa kuvata alastomana eikä kuvaa saa jaella kenellekään, ei edes vaimolle. Se on selkeästi ja yksiselitteisesti lain vastaista. Eli kannattaa varautua siihen, että mies vie asian oikeuteen jos kuvan lähettää naiselle. Tulee tuomio, sakkoja ja korvauksia. Hommasta ei pääse luikertelemaan sillä, että väittää saaneensa mieheltä luvan, kuvassahan mies nukkuu. Nukkuva harvemmin antaa lupia mihinkään. Ja edelleen, kun sitä luvallakaan kuvattua kuvaa ei saa levitellä eteenpäin.

Itse kostoon en ota kantaa, mutta kannattaa oikeasti miettiä onko ap:lla varaa mahdolliseen tuomioon ja korvauksiin.

Vierailija
51/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidilla kuva vaan menemään ja et paljasta itseäsi. Mistä sitä tietää kuinka monta ukko on paneskellut. Jos sulta kysytään et myönnä mitään.

Vierailija
52/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prepaidilla kuva vaan menemään ja et paljasta itseäsi. Mistä sitä tietää kuinka monta ukko on paneskellut. Jos sulta kysytään et myönnä mitään.

Jep!

Oikeasti, turha huoli seuraamukset tuosta kuvasta. Ihankun se mies kehtaisi jotain juttua edes tehdä, kun itse on ollut pettämispuuhissa..

Vierailija
53/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ja pistä saatesanoiksi jotain, että "olisko mahdollista antaa sille Pekalle siellä kotona vähän useammin, niin raukan ei tarvitsisi  pitkin kyliä vongata."

Just hyvä. ;D

Vierailija
54/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei ollut provo, niin neuvoisin näin: Älä lähetä sitä kuvaa minnekään, vaan etsi naisen yhteystiedot ja ilmoita mitä on tapahtunut. Jos vaatii  todisteita, tapaa se jossain kahvilassa ja kerro tilanne kasvotusten. Silloin voit näyttäää kuvan, jos ei muuten usko. Näin kukaan ei ainakaan voi syyttää sua sen kuvan ottamisesta ja jakamisesta jossain luvatta. Ja saat puhua suusi puhtaaksi naiselle, ja sitten jatkat elämää.  

Näin tekisin itse.

Vierailija
55/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Homman idea on siinä että nainen tietää tasan tarkkaan kenestä on kysymys. Muutenhan hänelle tuo on vaan random pettäminen. Selväksi teet että sinä teit tämän koska nainen teki saman aikoinaan. Parhaassa tapauksessa saadaan kunnon kostokierteet käyntiin ja verta lumeen!

Vierailija
56/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.

Vierailija
57/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta ap voi kyllä saada ongelmia. Ketään ei tosiaan saa kuvata alastomana eikä kuvaa saa jaella kenellekään, ei edes vaimolle. Se on selkeästi ja yksiselitteisesti lain vastaista. Eli kannattaa varautua siihen, että mies vie asian oikeuteen jos kuvan lähettää naiselle. Tulee tuomio, sakkoja ja korvauksia. Hommasta ei pääse luikertelemaan sillä, että väittää saaneensa mieheltä luvan, kuvassahan mies nukkuu. Nukkuva harvemmin antaa lupia mihinkään. Ja edelleen, kun sitä luvallakaan kuvattua kuvaa ei saa levitellä eteenpäin.

Itse kostoon en ota kantaa, mutta kannattaa oikeasti miettiä onko ap:lla varaa mahdolliseen tuomioon ja korvauksiin.

Ihan tismalleen näin. Pettämisestä kiinnijääneet reagoi niin arvaamattomilla tavoilla, kun ylpeyttä on loukattu, pahimmillaan koko jutun juju jäisi varjoon ja parista hitsautuisi vielä entistä vahvempi kun kävisivät taistelemaan ap:ta vastaan loukattuina. Ap leimautuisi vaan psyko-stalkkeriksi ja saisi kauheat korvausvaatimukset. Laitonta tosiaan on tuo kuvaaminen ja kuvan jako ilman toisen suostumusta, ja se pitää kyllä tässä huomioida. 

Vierailija
58/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.

Please.... Eiköhän niillä ole parempaakin tekemistä.

Vierailija
59/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faxasi sulle? Okei.. 

Enemmän mulle kyllä nousi tästä sääli ap:ta kohtaan. Etenkin jos siis juoni ja tarkoituksellisesti. Jos olisi sattumalta törmännyt ja siinä viinanhuuruisena saanut  parhaan idea ikinä.

vaikken mä tajua miten sun eksäsi tuosta kostaantui?

En siis aio kuvaa nettiin laittaa vaan ajattelin selvittää naisen puhelun numeron.

Juoni siis oli tarkoituksellinen, tosin ei pitkään suunniteltu eikä takeita onnistumisesta.

Exälle ei tarvii enää kostaa, on niin pohjalla tällä hetkellä että alemmas ei voi enää päästä tai no seuraava etappi on varmaan helvetti ja sinnekään ei tarvi enää saattajaa..

Ap

Eikö sua yhtään sureta että lapsesi isä on tuollaisessa jamassa?

Vierailija
60/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta jumitan faksikohdassa ja ajatus ei kulje varsinaiseen juttuun.  Siis se faksasi sulle jotain?Milloin tää tapahtui? 80-90-luvulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme