Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kostoni suoritettua

Vierailija
25.01.2016 |

Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän

Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..

Heille tuli ero vuotta myöhemmin.

Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.

Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkuu, melkein tulin kun mietin että miltä siitä naisesta nyt tuntuu.Karma on puhunut.Ihan oikein teit..

Vierailija
22/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten ap naisen reaktio joohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sille naiselle kostat? Miehesihän se oli joka sinua petti.

Nainen tiesi mihin ryhtyi, käyttäytyi todella loukkaavasti minua kohtaan eron jälkeen.

Sitä saa mitä tilaa

Ap

Vierailija
24/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma.

Vierailija
25/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten ap naisen reaktio joohan?

Kai mä voin tulla sen vastaamaan, tarvii vaan selvittää ensin sen numero

Ap

Vierailija
26/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet nyt yhtä alhainen kuin se nainen joka sinun miehesi kanssa heilasteli. Noh, kukin tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Itse en tuollaisen "koston" jälkeen tuntisi oloani mitenkään yleväksi ja voittajaksi. Kaikista paras ns. kosto olisi ollut jatkaa elämää entistä vahvempana ja tehdä elämästään sellaista kun haluaa. Ei vajota tuolle tasolle. Todistit ettet itse ole sen parempi.

Vierailija
27/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, voin tuntea sen naisen fiilikset :D Olen varmaan vähän sairasmielinen, mutta saan käsittämättömän kovaa henkistä tyydytystä tämänkaltaisista kostotarinoista! Paha saa palkkansa, niinkuin kuuluukin. Go ap! :)

Vierailija
28/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hankkia prepaid ja rajata oma naama siitä pois,jää akalle vähän mietittävää!

Vierailija
29/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Paavo Väyrynen liittyy ap:n? Kiukutellaan kun pieni apina kun tikkaria ei saa.

Vierailija
30/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti menee jos piti mies känniin juottaa ennenkuin sut huoli. :)

Kai mä sitten laitan sen kuvan.

Kieroa tai sairasta tai ihan mitä vaan,

Sen tuskan ja paskan jälkeen mitä koin silloin

Koin että teko oli oikeutettu ja halusin varmistaa että paha saa palkkansa kun minulla oli siihen lakia rikkomatta mahdollisuus.

Lainatulle: En tiedä olisko pitänyt juottaa vai ei mutta juotiin varmuuden vuoksi.

Ap

Otitko alastonkuvan miehen suostumuksella? Vähän epäilyttää lain sallivan, että ihmistä saisi kuvata alasti salaa yksityisasunnossa ja levittää kuvaa jonnekkin.

En ottanut, ukko ei varmaan edes tiedä että sitä on kuvattu.

En aio levittää kuvaa muuta kuin hänen vaimolleen viestinä

Ap

Tiesitkö että ihmisen kuvaaminen salaa yksityisasunnossa on kiellettyä laissa. Mies todennäköisesti saa tietää asiasta joten älä ihmettele jos jotain seurauksia sinulle siitä koituu.

Vierailija
31/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faxasi sulle? Okei.. 

Enemmän mulle kyllä nousi tästä sääli ap:ta kohtaan. Etenkin jos siis juoni ja tarkoituksellisesti. Jos olisi sattumalta törmännyt ja siinä viinanhuuruisena saanut  parhaan idea ikinä.

vaikken mä tajua miten sun eksäsi tuosta kostaantui?

Nauran täällä vedet silmissä äänettömästi tolle faksijutulle! (vauva ja mies nukkuu)

Vierailija
32/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on TODELLA väärin ja sairasta, mutta paras asia mitä mä tänään oon lukenut. Hyvä ap!! Tiedät varmaan itsekkin ettei oo mitään kauheen kypsää tuohua, mutta uskon, että tosta tulee hyvä fiilis :D jos mulle joskus käy samalla tavalla, aion käyttää tätä samaa... Koska olen itsekkin epäkypsä ja kostonhimoinen ämmä :)

Vierailija
33/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja onneks miehet ei oo noin katkeria kuin naiset :'D

Vierailija
34/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvan julkaisusta jotain lupakiistoja tulee, niin sanot että mies antoi luvan ottaa kuvan. Se ei varmaan känniltään sitä muista että onko antanut vai ei niin ei voi kiistääkkään :)

Vierailija
35/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet nyt yhtä alhainen kuin se nainen joka sinun miehesi kanssa heilasteli. Noh, kukin tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Itse en tuollaisen "koston" jälkeen tuntisi oloani mitenkään yleväksi ja voittajaksi. Kaikista paras ns. kosto olisi ollut jatkaa elämää entistä vahvempana ja tehdä elämästään sellaista kun haluaa. Ei vajota tuolle tasolle. Todistit ettet itse ole sen parempi.

Sori mutta kauhea klisee tuo "Kaikista paras ns. kosto olisi ollut jatkaa elämää entistä vahvempana ja tehdä elämästään sellaista kun haluaa. Ei vajota tuolle tasolle."

Kaunis ajatus niin kauan kun ei omalle kohdalle satu julmaa581 luottamuksen pettämistä.

Vierailija
36/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, hykertelen täällä! Todellakin ap. Aina kannattaa muistaa kohdella muita siten kun itseään tahtoisi kohdeltavan kyseisessä tapauksessa. Go for it, joitain ihmisiä täytyy vaan näpäyttää että niille syttyis välillä semmoisia kasvattavia ahaa-elämyksiä.

M29

Vierailija
37/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt olet samalla viivalla ex-miehesi ja toisen naisen kanssa. Sama moraali.

Nyt sitten lapsella on kaksi älykääpiötä vanhempinaan, kun aiemmin oli vain yksi (isä).

Vierailija
38/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aikamoinen juttu. Ite olisin saattanut kyllä viedä miehen myös kotiin MUTTA en sänkyyn asti. Olisi saanut sammua vaikka sohvalle, siitä sitten kuva että tämmönen tuli tyrkylle, enpä ottanut vaikka olisin voinut. Sama kosto mutta ei itellä ois ollu sitten niin limaista oloa siitä. :P

Vierailija
39/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen ehkä en (parempi), mutta on mulla ainakin saakelin parempi olo!

Ei mullakaan ole ylevä olo, ihan normaali, vannoin itselleni että tuo nainen saa vielä ansionsa mukaan (niinkuin mieskin) sain kostoni ja jatkan elämääni.

Kiitos vastauksista ja hyvää yötä

Ap

40/255 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme moralistilässyttäjiä jotkut täällä,siis nuo että ei saa kuvata ilman lupaa ihmisiä ja ap on samalla viivalla exän uuden muijan kanssa.Jos ap:n kuvailema tilanne on vaivannut jo vuosia,tuollainen "kosto" voi olla päätepiste jutulle,voi vihdoin jatkaa elämää ilman katkeruutta.Ja tosiaan,karma voi toimia myös tuolla tavalla.Helppo arvostella miten väärin on kostaa jos ei itse ole ollut vastaavanlaisessa tilanteessa.Kaikkihan ovat aina periaatteessa sitä mieltä että paras kosto on vain jatkaa elämää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi