Jos saisit yhden päivän, mitä tekisit ihastuksesi kanssa?
Siinä. Eli riippumatta sinun / hänen elämäntilanteista tai muista ns. rajoittavista tekijöistä, jos saisit tehdä hänen kanssaan yhden päivän ajan ihan mitä haluaisit, niin mitä tekisit?
Voit halutessasi laittaa tähän tuntomerkkejä, joko sinun tai hänen tai teidän molempien.
Kommentit (134)
Naisin siltä mieheltä aivot pellolle
Voi miten kiva näitä on lukea :) Ja miten outoa miettiä, että suurinosa näistäkään ihastuksista tuskin koskaan saa tietää, että miten kivoja juttuja joku heistä aattelee. Miten mukava olis kuulla, että miten paljon joku (kenties yllättäväkin henkilö) oikeesti kaipaa ja ikävöi, haluais pitää hyvänä tai vaikka nussia aivot pellolle. Aika sääli, että näin monet kivat ajatukset jää vaan oman pään sisälle haaveiksi.
Mä haluaisin vain olla lähekkäin, siis kosketuksessa toiseen. Haluaisin nuuhkia ja muistaa sen tuoksun ikuisesti. Tiedän, että meillä on ihmeellisen sähköinen ja uniikki yhteys, mutta molemmat on tahoillaan varattuja ja niin urautuneita oman elämänsä kulkuun, ettei meistä ikinä varmasti tule paria...
Me istuttiin toissa kesänä koko tuulinen kesäpäivä Suomenlinnassa kalliolla, juotiin viiniä ja oltiin vain toisillemme olemassa. Eipä siellä paljon muita ihmisiä silloin ollutkaan. Kunpa olisin silloin lähestynyt häntä fyysisestikin. Sen päivän voisin ottaa uudelleen koska tahansa ja muuttaa sen kulkua hieman toisenlaiseksi... :)
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin. Ihan sama missä.
Sama täällä. Jos siihen olisi mahdollisuus ja aikaa, en tarvitsisi enempää.
Lähdettäisiin päivävaellukselle jonnekin kauniisiin maisemiin, esim. Kolille. Samoiltaisiin päivä metsässä, tutustuttaisiin toisiimme ja puhuttaisiin asiat selväksi. Istuisimme Ukkokolin päällä ihailemassa maisemia. Illan tullen siirtyisimme syrjäiselle metsämökille, paistaisimme makkarat ja istuisimme nuotion äärellä katselemassa tähtiä. Mulle tulisi kylmä, painautuisin hänen kainaloonsa ja hän lämmittäisi mua ja silittäisi hiuksia. Suudeltaisiin nuotion loisteessa. Sen jälkeen käytäisiin saunassa ja harrastettaisiin kiihkeää, mutta hellää seksiä. Lopulta nukahdettaisiin lusikkaan lumihiutaleiden leijaillessa hiljaa maahan ikkunan ulkopuolella.
Juttelisin tärkeistä meihin liittyvistä asioista, suutelisin, halailisin, rakastelisin. Toteuttaisin hänen 18 vuotiset haaveensa minusta.
Valitettavasti välissä yksi mies, yksi nainen ja pari lasta :(
Kyllä me vaan ihan kotona oltais, köllöteltäis ja nuuhkittais toisiamme - ilman lapsia. Tietty olisi hyvää ruokaa ja ihanaa seksiä.
Ihanaa, että niin monen haaveissa ihastuksen kanssa ollaan mökillä. Omatkin unelmani ihastuksen kanssa yhdessä vietetystä ajasta tuntuvat aina sijoittuvan omalle kesämökilleni, luonnon rauhaan.
Hei sinä ailahteleva, leikkisä, kuumaakin kuumempi työkaverini!
Jos saisin viettää kanssasi yhden päivän ottamatta huomioon muita veisin sinut suoraan sänkyyn. Jokainen solu kropassani haluaa sinua, palavammin kuin ketään muuta ikinä. Huoh...
Mutta emme voi, sinä olet tukevasti naimisissa hoitsusi kanssa ja arvatenkin ihan onnellinen. Hyvä niin, tyydyn haaveilemaan käsistäsi oikeissa paikoissa vain päiväunelmissani. Olet antanut minulle jo niin paljon...
Kiitos siitäkin, muru.
Haluaisin vain katsella häntä silmiin, pitää kädestä, haistella hänen ihoaan, suudella ja olla hänen lähellään. Ja tietenkin rakastella täysin ilman ehkäisyä...eihän silläkään olisi väliä. Haluaisin silittää hänen hiuksiaan, jotka ovat jo harmaantuneet korvien takaa ja suukotella hänen niskaansa.
Makoiltaisiin mun sängyn päällä ja juteltaisiin ja naurettaisiin.
Ei muuta, koska en voisi antaa sun koskea mua. Mutta tuo olisi ihanaa.
Tuun aina muistamaan sut. Sittenkin, kun oon vanha kurttuinen mummo, sä oot mun mielessä miehenä, jonka olisin halunnut. Yritän siis nauttia näistä päivistä, joita meillä vielä on jäljellä, jotta voin sitten vuonna 2066 ajatella sua.
Haluaisin tutustua häneen. Haluaisin ajella hänen kanssaan autolla, niin että hän ajaa ja kävisimme jossain hänelle tärkeässä paikassa. Jos loppuillasta pääsisin hänen syliinsä niin olisin onnellinen. Meillä ois tällainen hitaan etenemisen tahti :)
Oltaisiin jossain mökillä. Käytäisiin ulkoilemassa, kiertämässä pieni karhunkierros tai joku vastaava reitti. Sitten laiteltaisiin jotain syömistä ja nyhjättäis yhdessä tv:n äärellä halien ja kuherrellen.
Olisin lähellä, lusikassa iho ihoa vasten. Nuuskisin, paijaisin ja suukottelisin ja saisin samaa takaisin. Jos siis olisi ihastus.
Läheisyyttä - sitä kaipaan niin paljon että kipeää tekee vaikka oma elämä onkin muuten ok.
Me elettäisiin se päivä eläen kuin mitään ei tarvitsisi salailla. Kuljettaisiin kadulla käsi kädessä ja suukoteltaisiin. Käytäisiin yhdessä syömässä ja rakasteltaisiin useasti. Kummallakaan ei olisi kiire kotiin.
Mä veisin hänet lempikaupunkiini Lissaboniin, jossa hortoiltaisiin päämäärättä, välillä pysähdyttäisiin terassille pussailemaan ja juomaan portviiniä. Aurinko paistaisi kuumasti ja appelsiiipuissa olisi jo hedelmiä. Sitten mentäisiin hotellille ja harrastettaisiin tajunnan räjäyttävää seksiä useampi tunti:)
Kurjaa, että hän katosi mun elämästäni. Toivotaan, että universumi antaa meidän osua vielä joskus samaan paikkaan ja samaan aikaan.
Me piilouduttaisiin muulta maailmalta sisätiloihin, menisimme kylpyyn yhdessä ja juttelisimme. Haluaisin painaa mieleeni jokaisen yksityiskohdan tämän ihanan miehen alastomasta kropasta, että muistaisin ne aina..
Tehtäisiin ehkä jotain muutakin:)
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kiva näitä on lukea :) Ja miten outoa miettiä, että suurinosa näistäkään ihastuksista tuskin koskaan saa tietää, että miten kivoja juttuja joku heistä aattelee. Miten mukava olis kuulla, että miten paljon joku (kenties yllättäväkin henkilö) oikeesti kaipaa ja ikävöi, haluais pitää hyvänä tai vaikka nussia aivot pellolle. Aika sääli, että näin monet kivat ajatukset jää vaan oman pään sisälle haaveiksi.
Mietin samaa. Ja voisihan se olla, että se toinen ajatteleekin susta ihan samalla tavalla, mutta ei vaan uskalla tehdä ensimmäistä siirtoa. Reippaasti vaan (ainakin te kaikki vapaat, joilla mahdollisuus) aloitteita tekemään, siitähän voi seurata vaikka mitä kivaa.
Mentäisiin jonnekin kauas Inariin, metsän keskelle pieneen mökkiin. Kertoisin miten valtavasti olen ikävöinyt. Ottaisin hänet lähelle ja pitäisin hyvänä. Nuuhkisin hänen ihanaa tuoksuaan ja yrittäisin tallettaa hänen jokaisen piirteensä mieleeni vielä entistäkin tarkemmin. Kertoisin miten ylimaallisen ihana hän on ja pyytäisin muistamaan, että tulen rakastamaan häntä ikuisesti.