Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi saada 2,5 kg pois perjantaihin mennessä (eli neljässä päivässä)

Vierailija
25.01.2016 |

Mulla on perjantaina yhdet juhlat, joissa haluaisin olla mahdollisimman "hoikassa" kunnossa. Tavoitteenakin on saada ainakin pari kiloa pois tässä neljässä päivässä. Nestettä varmaan joo, mutta parempi sekin kun ei mitään. Vaaka näytti aamulla 62,6 kg ja haluaisin sen näyttävän n. 60kg. Ajattelin syödä tällä viikolla rahkaa, ananasta ja keittoja. Liikkumaan en kerkeä oikein ollenkaan tällä viikolla.

Jos jollain on jotain hyviä pikadieetti-vinkkejä niin olisin kovin kiitollinen kaikista vinkeistä 😊.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavoin se 2,5 kg vaikuttaa sun juhlimiseen perjantaina? Mitä väliä puntarin lukemalla? Ajattelitko kertoilla painoasi kaikille ja arvelet että tasaluku 60 aikaansaa ihastelevia henkäyksiä?

Painoni vaihtelee jonkin verran ja noin 60,5-61 kg painavana olen aina ihan tyytyväinen itseeni, sen alle en ole juurikaan päässytkään. Tällä hetkellä vatsa pömpöttää ja naamakin näyttää turvonneelta. En ajatellut keskustella painostani kenenkään kanssa 😄.

Ap

Vierailija
22/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuten ole liian pitkään syömättä, pidä huolta että aina on lähimpänä jotain sallittua syötävää. Kaamea nälkä on dieetin pahin vihollinen. Pieni nälkä voi olla vaikka koko ajan, sen pitää vaan pysyä kurissa.

Et ole tainnut koskaan paastota? Siinä on nimittäin se jännä juttu, että kun useamman päivän jatkaa syömättä, ei olekaan enää mikään kaamea nälkä. Sen sijaan juuri tuo jatkuva jonkin "pienen sallitun" pupeltaminen pitää nälkää yllä. Totaalipaasto on paljon helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavoin se 2,5 kg vaikuttaa sun juhlimiseen perjantaina? Mitä väliä puntarin lukemalla? Ajattelitko kertoilla painoasi kaikille ja arvelet että tasaluku 60 aikaansaa ihastelevia henkäyksiä?

Tätä mäkin mietin. Miten kilo tai pari voi vaikuttaa johonkin juhliin menemiseen ja siellä viihtymiseen mitenkään? Kukaan tuskin huomaa mitään ja jos oma henkinen olo on niin kriittisesti kiinni jostain kilosta tai paristakin, että sitä varten pitää itseään näännyttää neljä päivää, niin kannattaisi ehkä miettiä vähän muuta kuin niitä puntarin lukemaa.

Vierailija
24/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saisit 2,5 kg pois, se tuskin missään sen ihmeemmin näkyy.

Vierailija
25/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuten ole liian pitkään syömättä, pidä huolta että aina on lähimpänä jotain sallittua syötävää. Kaamea nälkä on dieetin pahin vihollinen. Pieni nälkä voi olla vaikka koko ajan, sen pitää vaan pysyä kurissa.

Et ole tainnut koskaan paastota? Siinä on nimittäin se jännä juttu, että kun useamman päivän jatkaa syömättä, ei olekaan enää mikään kaamea nälkä. Sen sijaan juuri tuo jatkuva jonkin "pienen sallitun" pupeltaminen pitää nälkää yllä. Totaalipaasto on paljon helpompaa.

En, en usko paastoihin. Ja haluan kuitenkin treenata koko ajan, enkä usko siihen pystyväni paastolla. Eikä elämääni oikein muutenkaan sovi se, että olen sekaisin ja kiukkuinen kuin ampiainen, kun en saa ruokaa. 

Painoni on aina reilusti normaalipainon sisällä ja voin hyvin kun syön säännöllisesti. Jos liikun normaalia runsaammin, niin huomaan, että energiavarastot tyhjenevät ja joudun syömään pari päivää enemmän kuin yleensä, niin että olo tasaantuu. Sanoisin siis, että tunnistan hyvin kehoni viestit.

Mutta mutta, kun haluaisin painaa pari kiloa vähemmän, kuin missä paino luonnollisesti pysyy. Hölmöähän se on. Itselleni kuitenkin sopii paremmin dieetti jolla syödään ja tunnetaan pientä nälkää, kuin paasto, jolla oiekasti saattaisin pyörtyä nälästä tai vähintään minun pitäisi ottaa lomaa ja sulkeutua johonkin mökkiin yksinäni raivoamaan.

Vierailija
26/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painijat ottavat viimeiset pari kiloa pois jumppaamalla saunassa.

Vierailija
27/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraa

Vierailija
28/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin näkyy 2,5 kiloa ihan hyvin. Riippuu paljonko se on prosentuaalisesti painosta. Jos 80 kg/160 cm tiputtaa 2,5 kiloa, niin ei varmasti näy missään, mutta minulla 170 cm pituisena tiputus 66 kilosta 63,5 kiloon näkyy, niin että muut ihmiset huomaavat (ja kehuvat). 

Vierailija
29/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetöntä taas. Jos nyt saat painon tippumaan, niin la aamuna se on entisellään jos kännin vedät perjantaina. Aivan turhaa touhua.

Vierailija
30/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin näkyy 2,5 kiloa ihan hyvin. Riippuu paljonko se on prosentuaalisesti painosta. Jos 80 kg/160 cm tiputtaa 2,5 kiloa, niin ei varmasti näy missään, mutta minulla 170 cm pituisena tiputus 66 kilosta 63,5 kiloon näkyy, niin että muut ihmiset huomaavat (ja kehuvat). 

Just näin! Itekin oon 170 cm ja mielestäni ulkonäössäni on tosi iso ero siinä olenko n. 63 kg vai lähemmäs 60 kg.. Eilinen meni mulla ihan pipariksi, ei taida itsekuria löytyä tarpeeksi. Oli liian nälkä ja sorruin kaverin tekemiin lettuihinki vielä.. Laskin, että eilen tuli noin 1300 kcal. Tänään aamulla vaaka näytti kuitenki sentään 200 g vähemmän ku eilen, joten nyt toivo elää, että saisin yhteensä edes kilon pois perjantaihin mennessä 😄..

Ap

Vierailija
31/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetöntä taas. Jos nyt saat painon tippumaan, niin la aamuna se on entisellään jos kännin vedät perjantaina. Aivan turhaa touhua.

Entäs jos en "laihduta" tätä alkuviikkoa, niin painanko saman logiikan mukaan sitten lauantaina pari kiloa enemmän kun aiemmin samalla viikolla? En mä nyt niin paljoa halua lihota yhden illan takia 😄. Enkä kyllä onnex oo lihonnutkaan kun viimeksi olin pari viikkoa sitten juhlimassa..

Ap

Vierailija
32/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö näillä pikapaastoilla tosiaan myös rasvaa eikä vain nestettä?

Vierailija
33/44 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on perjantaina yhdet juhlat, joissa haluaisin olla mahdollisimman "hoikassa" kunnossa. Tavoitteenakin on saada ainakin pari kiloa pois tässä neljässä päivässä. Nestettä varmaan joo, mutta parempi sekin kun ei mitään. Vaaka näytti aamulla 62,6 kg ja haluaisin sen näyttävän n. 60kg. Ajattelin syödä tällä viikolla rahkaa, ananasta ja keittoja. Liikkumaan en kerkeä oikein ollenkaan tällä viikolla.

Jos jollain on jotain hyviä pikadieetti-vinkkejä niin olisin kovin kiitollinen kaikista vinkeistä 😊.

Piri tai saha.

Vierailija
34/44 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Tänä aamuna paino oli tippunut 1,4 kg lähtöpainoon verrattuna! Nestettä varmaankin ja ties mitä vaaka taas huomenna näyttää, mutta jos pysyisi edes tuossa perjantaihin, niin olisin tosi tyytyväinen!

Vierailija
35/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, tänä aamuna vaaka näytti 2,4 kg vähemmän kun maanantaina, aivan uskomatonta! Ja muutos todella näkyy, kaverikin kommentoi, että olenpas laihtunut! Nestettä varmaan edelleen, mutta silti! Toivottavasti lukema pysyisi samana vielä huomisen.

Vierailija
36/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, tänä aamuna vaaka näytti 2,4 kg vähemmän kun maanantaina, aivan uskomatonta! Ja muutos todella näkyy, kaverikin kommentoi, että olenpas laihtunut! Nestettä varmaan edelleen, mutta silti! Toivottavasti lukema pysyisi samana vielä huomisen.

No mitä sä nyt sitten oot syönyt/ juonut tänä aikana? Tahtoo tietää! :D

Vierailija
37/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä nyt sitten oot syönyt/ juonut tänä aikana? Tahtoo tietää! :D

Oon yrittänyt syödä mahdollisimman vähän. Ma meni överiksi, söin mm. Lettuja, yhteensä energiaa tuli ma n. 1300 kcal. Ti meni paremmin, söin noin 1000 kcal edestä (ananasta, keittoa, rahkaa, karjalanpiirakkaa). Eilinen meni jo helpommin. Ennen klo 20 olin syönyt yhden omenan ja vähän läckeroleja. Iltapalaksi söin 2 karjalanpiirakkaa margariinilla ja kananmunalla.

Ap

Vierailija
38/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ennen vanhojen tansseja ja ennen ylioppilasjuhlia kun piti vähän saada pöhötystä pois, jotta mekko istuisi mukavemmin, olin juurikin tuolla lentoemäntädietillä. Oli tosin joku marttojen versio missä sai syödä vähän enemmän. Painoa lähti juuri tuo 2,5kg neljässä päivässä. Toki tuo tuli takaisin nopeasti kun alkoi taas syömään. Mutta toimi kuitenkin niinkuin pitikin.

Vierailija
39/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä teidän laihdutuksissanne ei ole mitään tolkkua.

Vierailija
40/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä teidän laihdutuksissanne ei ole mitään tolkkua.

Saanko kysyä, että minkä painoinen itse olet 😊? Mielestäni pääasia on se, että on itseensä tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän