Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi saada 2,5 kg pois perjantaihin mennessä (eli neljässä päivässä)

Vierailija
25.01.2016 |

Mulla on perjantaina yhdet juhlat, joissa haluaisin olla mahdollisimman "hoikassa" kunnossa. Tavoitteenakin on saada ainakin pari kiloa pois tässä neljässä päivässä. Nestettä varmaan joo, mutta parempi sekin kun ei mitään. Vaaka näytti aamulla 62,6 kg ja haluaisin sen näyttävän n. 60kg. Ajattelin syödä tällä viikolla rahkaa, ananasta ja keittoja. Liikkumaan en kerkeä oikein ollenkaan tällä viikolla.

Jos jollain on jotain hyviä pikadieetti-vinkkejä niin olisin kovin kiitollinen kaikista vinkeistä 😊.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä teidän laihdutuksissanne ei ole mitään tolkkua.

Saanko kysyä, että minkä painoinen itse olet 😊? Mielestäni pääasia on se, että on itseensä tyytyväinen.

Saat. 55kg/160cm.

Vierailija
42/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka saisit 2,5 kg pois, se tuskin missään sen ihmeemmin näkyy.

Kyllä mulla ainakin näkyy 2,5 kiloa ihan hyvin. Riippuu paljonko se on prosentuaalisesti painosta. Jos 80 kg/160 cm tiputtaa 2,5 kiloa, niin ei varmasti näy missään, mutta minulla 170 cm pituisena tiputus 66 kilosta 63,5 kiloon näkyy, niin että muut ihmiset huomaavat (ja kehuvat). 

Just näin! Itekin oon 170 cm ja mielestäni ulkonäössäni on tosi iso ero siinä olenko n. 63 kg vai lähemmäs 60 kg.. Eilinen meni mulla ihan pipariksi, ei taida itsekuria löytyä tarpeeksi. Oli liian nälkä ja sorruin kaverin tekemiin lettuihinki vielä.. Laskin, että eilen tuli noin 1300 kcal. Tänään aamulla vaaka näytti kuitenki sentään 200 g vähemmän ku eilen, joten nyt toivo elää, että saisin yhteensä edes kilon pois perjantaihin mennessä 😄..

Ap

Naisellahan paino voi heitellä jo yhden päivän aikana pari kiloa. Oma painoni on aamuisin n. 55kg ja illalla n. 57kg, koska treenaan paljon ja juon tosi paljon vettä. Olen 169cm pitkä ja todellakaan ei näy päällepäin tuo kahden kilon heitto, samat vaatteet istuu samallai aamulla ja illalla eikä maha pömpötä tuossa 57kg yhtään enempää. Jos saat nyt laihdutettua 2,5kg (kaiketi aamupainostasi?), kyse on nesteen poistumisesta ja se ei kauheasti päällepäin näy. Rasvaa ei parissa päivässä ehdi niin paljoa palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetöntä taas. Jos nyt saat painon tippumaan, niin la aamuna se on entisellään jos kännin vedät perjantaina. Aivan turhaa touhua.

Entäs jos en "laihduta" tätä alkuviikkoa, niin painanko saman logiikan mukaan sitten lauantaina pari kiloa enemmän kun aiemmin samalla viikolla? En mä nyt niin paljoa halua lihota yhden illan takia 😄. Enkä kyllä onnex oo lihonnutkaan kun viimeksi olin pari viikkoa sitten juhlimassa..

Ap

Huoh. Kyse on siitä, että muutamassa päivässä ehdit "laihduttaa" vain nestettä pois, ja ne tulee väkisinkin takaisin kun ryyppäät. Sen sijaan jos et tätä tee, ne nesteet ei myöskään tule rytinällä takaisin bileiden jälkeen eli painosi ei silloin muutu, toki krapulassa pieni turvotus on melko normi.

Vierailija
44/44 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halusi kuivaksi ja neljässä päivässä se onnistuu hyvin. Sitten taas paino nousee kun syö normaalisti ja hiilihydraattivarastot täyttyvät (mikä sitoo sitä nestettä). Tällä ei ole mitään tekemistä rasvan laihduttamisen kanssa tai oikeaan painoon, mutta kasvoja se voi hieman kaventaa ja keventää oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä