Mulla oli Pippuri niminen kissa
Hän jäi avoerossa avomiehelle. Sai nimensä siitä, kun oli täysin musta. Minkä nimisiä kissoja sulla on ollut? T. Valis
Kommentit (32)
Oliko se pentuna pieni ja pippurinen 🐈
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pentuna pieni ja pippurinen 🐈
Oli.ap
Vierailija kirjoitti:
Jaaha
Niin. ap
Siiri. Edesmenneen iäkkään sukulaisen nimi. Hän rakasti kissoja.
Tintti oli meillä lapsena. Ihana kissa, mutta kovasti talitinttien perään. Tintti oli punainen. Pippuri on kiva nimi kissalle. Varsinkin mustalle.
Meillä on Sukka ja Nappi.
Sukka on raidallinen villasukan värinen harmaa.
Nappi on kokonaan musta.
Täyttävät viikon päästä 15v.
Minkä väriset simmut, onko vihreät
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset simmut, onko vihreät
Oli vihreät. En eron jälkeen kuullut kissasta mitään, valitettavasti. Mies oli kyllä hyvä häntä hoitamaan.ap
Löytökissamme ei pienenä osannut naukua, se vain huusi "viiii", ja aloimme sanoa sitä Viiviksi. Nykyään se osaa kaikki erilaiset naukaisut ja kurnaukset.
Minullapas oli kerran joku tauti, se oli melkein kuin pippuri, mutta en muista muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minullapas oli kerran joku tauti, se oli melkein kuin pippuri, mutta en muista muuta.
Oliko se klamydia?
Mieluumminhan sitä tietysti olisi opiskellut ja asunut lapsuudenkodissa tuossa iässä, mutta se ei ollut mahdollista. ap
Vierailija kirjoitti:
Mieluumminhan sitä tietysti olisi opiskellut ja asunut lapsuudenkodissa tuossa iässä, mutta se ei ollut mahdollista. ap
Etkä tietenkään kerro, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun äitini vihasi minua. Olin ei toivottu lapsi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllähän tuo nyt harmittaa. Kaverini sai asua kotonaan ja jatkaa opintoja merkantiksi. Hänellä on ollut vuosikymmeniä työpaikka toimistosihteerinä. Itselläni meni elämä pieleen. Ja kyllä, siihen aikaan olisin pystynyt opiskelemaan merkantiksi. Ei ollut tietotekniikkaa eikä opiskelut ollut vaikeita. En vaan saanut asuntoa, jossa olisin asunut ja opiskellut.ap
Vierailija kirjoitti:
No niinpä tietysti...
Up