Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi saada 2,5 kg pois perjantaihin mennessä (eli neljässä päivässä)

Vierailija
25.01.2016 |

Mulla on perjantaina yhdet juhlat, joissa haluaisin olla mahdollisimman "hoikassa" kunnossa. Tavoitteenakin on saada ainakin pari kiloa pois tässä neljässä päivässä. Nestettä varmaan joo, mutta parempi sekin kun ei mitään. Vaaka näytti aamulla 62,6 kg ja haluaisin sen näyttävän n. 60kg. Ajattelin syödä tällä viikolla rahkaa, ananasta ja keittoja. Liikkumaan en kerkeä oikein ollenkaan tällä viikolla.

Jos jollain on jotain hyviä pikadieetti-vinkkejä niin olisin kovin kiitollinen kaikista vinkeistä 😊.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee suolihuuhtelu.

Vierailija
2/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö, juo vaan vettä ja vihreää teetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vilja, sokeri ja peruna pois. Kyllä lähtee nesteet. Syö riittävästi rasvaa ettet pökrää juhlissa :)

Vierailija
4/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestepaasto. Syö kuitenkin juhlapäivänä, ettei ala heikottaa.

Vierailija
6/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto.

Tosin kukaan ei tuota 2,5 kg:n eroa huomaa

Vierailija
7/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö, juo vaan vettä ja vihreää teetä

Tähän mutta älä ota alkoholia juhlissa ellet halua vetää kunnon paavikänniä

Vierailija
8/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta korsetti tai muotoilevat alushousut.

Vierailija
9/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään vielä syönytkään mitään, yritän siis selvitä mahdollisimman vähillä kaloreilla. Mut meinaa jo nälkää pukata, illalla varmaan ihan järkky nälkä. Siksi just kirjoittelin aiheesta tänne, jos tällä tavalla pysyisi itsekuri paremmin kohdillaan.

Vierailija
10/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyöri täällä! Se aika on pois kuluttamisesta.

Vierailija
11/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntädietti. Karu, mutta toimii. googleta.

4 kg neljässä päivässä on lupaus, mulla todellakin lähti tasan 4 kg. Mutta oli kyllä silloin myös biletyksen tuomaa nestettä ja turvotusta, varmaan ainakin 2 kg. Vastaavassa tilanteessa olin kuin ap ja siihen hommaan tuo pelitti ihan töysin.

Vierailija
12/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestepaasto kiinnostaisi, en ole koskaan vielä kokeillut.. Olisko jollain jotain hyviä käytännön vinkkejä siihen? Kiitos muutenkin kaikista vinkeistä 😊!

Lentoemännän dieettiä kokeilin joskus, mutta en pystynyt noudattamaan kun varmaan päivän 😄.

Ap

Vierailija
13/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nestepaasto on nimensä mukaisesti paasto, jossa ei syödä vaan sen sijaan juodaan litratolkulla vettä päivässä. Mutta jos sulla ei ole itsekuria olla syömättä edes puolta päivää, niin tuskin pärjäät perjantaihin asti. Eli tyydy vaan olemaan vähän turpeampi.

Vierailija
14/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestepaastossa on sellainen ongelma, että henki alkaa haiskahtaa helposti. 

Mielluummin pari kiloa painavampana juhlissa kuin pierun hajua hönkäilevänä. Olen huomannut tämän pahan hajun paastoajista, mutta ehkä he eivät ole oikeaoppisesti tehneet suolihuuhtelua jne. 

Vierailija
15/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä ennenkin mainostanut, oma suositukseni on Dukan dieetti. Siitä on juuri tuohon tarkoitukseen oma versio.

Ekana päivänä syödään vaan vähärasvaisia proteiineja: kanaa, kalaa, kananmunia, rahkaa, raejuustoa, rasvatonta maitoa jne. Seuraavana päivänä voi syödä myös vihanneksia, ei kuitenkaan esim. bataattia tai muuta hiilaripitoista, eli salaattia, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, pinaattia jne. Protskuja ja vihanneksia ilman rajoituksia. Siinä mielessä helppoa, kun ei tarvitse miettiä annoksia tai määriä, pysyy vaan sallituissa ruuissa.

Kolmantena päivänä saa syödä lisäksi muistaakseni kaksi hedelmää, ei kuitenkaan banaania, kirsikka tai viinirypäleitä. Neljäntenä päivänä myös palan juustoa. Ranskalainen dieetti =). Viidentenä päiväna mukaan tulee pari palaa täysjyväleipää,itse olen vaihtanut myös puuroon ja täysjyväriisiin. Kuudentena päivänä voi syödä yhdellä aterialla pastaa, riisiä tms.

Seitsemäntenä päivänä saa syödä juhla-aterian. Vettä pitää tietysti juoda joka päivä reilusti ja lisäksi syödä 1,5-2 rkl kauraleseitä kuidun saannin varmistamiseksi.  

Olen itse tiputtanut tällä tosi tehokkaasti varsinkin "turvotusta", mutta myös pitkäaikaisesti painoa. Sitten vaan elämässä tuli jatkuvasti lisää vastoinkäymisiä ja kielsin itseltäni painontarkkailun, kun mulla on paha tapa vetää se äärimmäisyyksiin stressitilanteissa. 

Ajattelin tässä juuri itsekin pitää tällä viikolla "bikinidieetin" ennen lomaa. Lähinnä siis parempaa fiilistä itselle, niin että uima-altaalle astuessa ei ole sellainen olo että joka paikka hyllyy.  Mun lähtöpaino on 65,9 kg.Tsempataan toisiamme!

Tänne varmaan ilmestyy kirjoittajia haukkumaan näitä pikadieettejä, mutta kyllähän sitä paremmalta näyttää, kun jättää suolaiset ruuat ja ylimääräiset hiilarit pois ja pahin turvotus poistuu. Naamakin näyttää freessimmältä. 

Vierailija
16/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuten ole liian pitkään syömättä, pidä huolta että aina on lähimpänä jotain sallittua syötävää. Kaamea nälkä on dieetin pahin vihollinen. Pieni nälkä voi olla vaikka koko ajan, sen pitää vaan pysyä kurissa.

Vierailija
17/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tänään vielä syönytkään mitään, yritän siis selvitä mahdollisimman vähillä kaloreilla. Mut meinaa jo nälkää pukata, illalla varmaan ihan järkky nälkä. Siksi just kirjoittelin aiheesta tänne, jos tällä tavalla pysyisi itsekuri paremmin kohdillaan.

Se on vain nälkää, ei siitä tarvitse välittää. Älä syö mitään. Pahin nälkä menee ohi kahdessa päivässä.

Syömättömyydellä lähtee neljässä päivässä silkkaa rasvaa noin kilo, ja sitten saattaa lähteä vielä puolitoista kiloa nestettä ja lihaksiin varastoitunutta glykogeenia. Mitään järkeä tuossa pikadieetissä tosin ei ole. Niissä juhlissa on parasta olla alkoholin kanssa hyvin varovainen, tai mieluiten olla käyttämättä ollenkaan. Paaston jälkeen miedotkin juomat kihahtavat päähän ihan eri tavoin kuin ennen.

Vierailija
18/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tavoin se 2,5 kg vaikuttaa sun juhlimiseen perjantaina? Mitä väliä puntarin lukemalla? Ajattelitko kertoilla painoasi kaikille ja arvelet että tasaluku 60 aikaansaa ihastelevia henkäyksiä?

Vierailija
19/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tätä ennenkin mainostanut, oma suositukseni on Dukan dieetti. Siitä on juuri tuohon tarkoitukseen oma versio.

Ekana päivänä syödään vaan vähärasvaisia proteiineja: kanaa, kalaa, kananmunia, rahkaa, raejuustoa, rasvatonta maitoa jne. Seuraavana päivänä voi syödä myös vihanneksia, ei kuitenkaan esim. bataattia tai muuta hiilaripitoista, eli salaattia, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, pinaattia jne. Protskuja ja vihanneksia ilman rajoituksia. Siinä mielessä helppoa, kun ei tarvitse miettiä annoksia tai määriä, pysyy vaan sallituissa ruuissa.

Kolmantena päivänä saa syödä lisäksi muistaakseni kaksi hedelmää, ei kuitenkaan banaania, kirsikka tai viinirypäleitä. Neljäntenä päivänä myös palan juustoa. Ranskalainen dieetti =). Viidentenä päiväna mukaan tulee pari palaa täysjyväleipää,itse olen vaihtanut myös puuroon ja täysjyväriisiin. Kuudentena päivänä voi syödä yhdellä aterialla pastaa, riisiä tms.

Seitsemäntenä päivänä saa syödä juhla-aterian. Vettä pitää tietysti juoda joka päivä reilusti ja lisäksi syödä 1,5-2 rkl kauraleseitä kuidun saannin varmistamiseksi.  

Olen itse tiputtanut tällä tosi tehokkaasti varsinkin "turvotusta", mutta myös pitkäaikaisesti painoa. Sitten vaan elämässä tuli jatkuvasti lisää vastoinkäymisiä ja kielsin itseltäni painontarkkailun, kun mulla on paha tapa vetää se äärimmäisyyksiin stressitilanteissa. 

Ajattelin tässä juuri itsekin pitää tällä viikolla "bikinidieetin" ennen lomaa. Lähinnä siis parempaa fiilistä itselle, niin että uima-altaalle astuessa ei ole sellainen olo että joka paikka hyllyy.  Mun lähtöpaino on 65,9 kg.Tsempataan toisiamme!

Tänne varmaan ilmestyy kirjoittajia haukkumaan näitä pikadieettejä, mutta kyllähän sitä paremmalta näyttää, kun jättää suolaiset ruuat ja ylimääräiset hiilarit pois ja pahin turvotus poistuu. Naamakin näyttää freessimmältä. 

Kiitos vinkistä ja tsempataan tosissaan toisiamme! Just siksi tänne kirjoittelinki, että toivoin saavani jonkun mukaan projektiin 😊! Ja vastauksena vielä joillekin kommentoijille, pystyn kyllä olemaan syömättä, mutta lentoemännän dieetistä mulle tuli viimeksi jostain syystä ihan järkky olo. Niin ja muotoilevat sukkahousut on jo hankittuna 😄.

Ap

Vierailija
20/44 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pahaa hajua hengityksessä olen miettinyt usein kun välillä vedän päivät ketoosilla ja tiedän että henki haisee hirvelle. Toivottavasti se menee ohi, jos perjantai-aamusta lähtien syön taas normaalisti. Juhlat ovat aika kosteat, että täytyy olla tarkkana ettei ole aivan tööt 😄.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan