Sairas "huumorintaju" kaverillani :( Oon viimeisilläni raskaana, ja hän
linkkasi mulle tämmöisen uutisen:
http://www.nydailynews.com/new-york/bronx/bronx-loved-mourn-butchered-m…
Tuossa kerrotaan viimeisillään raskaana olleesta naisesta, jonka vauvakuumeinen sekopää kaveri teurasti; viilsi kurkun auki ja kaivoi vauvan mahasta ulos :( Tappajanaisella oli pakkomielle vauvoihin, ja oli teeskennellyt olevansa itsekin raskaana.
Tosi "kiva" lukea tässä tilassa tämmöisiä juttuja, kommentoin että kiitos kun veit yöuneni ja suunnitteletko kenties itse samaa (kaverillani vauvakuume myös)...Hän naureskeli vaan että no ootpa herkkä :/
Olin ajatellu tätä kaveria vauvani kummiksi, mutta väkisinkin pistää tää juttu nyt harkitsemaan uudestaan :/
Kommentit (45)
No voi yhyy. :D onneks omat kaverit ei oo noin herkkiksiä.
Niih, maailma on paha, mutta itsepä hankit viattoman lapsen tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Niih, maailma on paha, mutta itsepä hankit viattoman lapsen tähän maailmaan.
Kaikki tietävät että maailma on paha,ei sellaista asiaa tarvitse erikseen hieroa lasta odottavan ystävän naamaan tällaisia uutisia linkkaamalla.
Juuri näin! En ymmärrä ap:n kaveria enkä näitä puolustelijoita,jotka väittävät että ap ylireagoi tai että eivät olleet kaverin kanssa läheisiä kun ap ei pitänyt sairasta "vitsiä" hauskana.Ihme psykopaatteja ne,joiden mielestä on jotain huvittavaa siinä että "ystävä" teurastaa raskaana olevan naisen,tai että "ystävä" linkkaa tällaisen uutisen raskaana olevalle.Maailmassa tapahtuu hirveitä asioita,mutta miksi niitä pitää repostella ja tahallaan järkyttää toista,vieläpä "huumorin" varjolla?