Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas "huumorintaju" kaverillani :( Oon viimeisilläni raskaana, ja hän

Vierailija
25.01.2016 |

linkkasi mulle tämmöisen uutisen:

http://www.nydailynews.com/new-york/bronx/bronx-loved-mourn-butchered-m…

Tuossa kerrotaan viimeisillään raskaana olleesta naisesta, jonka vauvakuumeinen sekopää kaveri teurasti; viilsi kurkun auki ja kaivoi vauvan mahasta ulos :( Tappajanaisella oli pakkomielle vauvoihin, ja oli teeskennellyt olevansa itsekin raskaana.
Tosi "kiva" lukea tässä tilassa tämmöisiä juttuja, kommentoin että kiitos kun veit yöuneni ja suunnitteletko kenties itse samaa (kaverillani vauvakuume myös)...Hän naureskeli vaan että no ootpa herkkä :/
Olin ajatellu tätä kaveria vauvani kummiksi, mutta väkisinkin pistää tää juttu nyt harkitsemaan uudestaan :/

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja lapseton enkä voisi ikinä kuvitella linkkaavani mitään tuollaista odottavalle tai pienen lapsen äidille... Sairaaksi maailma menny

Vierailija
22/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tolle jutun vauvalle kävi? En halua avata linkkiä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linkkasi mulle tämmöisen uutisen:

http://www.nydailynews.com/new-york/bronx/bronx-loved-mourn-butchered-m…

Tuossa kerrotaan viimeisillään raskaana olleesta naisesta, jonka vauvakuumeinen sekopää kaveri teurasti; viilsi kurkun auki ja kaivoi vauvan mahasta ulos :( Tappajanaisella oli pakkomielle vauvoihin, ja oli teeskennellyt olevansa itsekin raskaana.

Tosi "kiva" lukea tässä tilassa tämmöisiä juttuja, kommentoin että kiitos kun veit yöuneni ja suunnitteletko kenties itse samaa (kaverillani vauvakuume myös)...Hän naureskeli vaan että no ootpa herkkä :/

Olin ajatellu tätä kaveria vauvani kummiksi, mutta väkisinkin pistää tää juttu nyt harkitsemaan uudestaan :/

Onko kaverilla yleensäkin huono tilannetaju? Siis jos oikeasti pisti tuon linkin "huumorilla" niin hänellä on erikoinen käsitys huumorista,mutta tuskin sentään tarkoituksella halusi viedä yöunesi.

Vierailija
24/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikahdu uteliaisuuteesi sitten, nössö :D

Vierailija
25/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaja paloitteli vauvan ja söi siitä osan

Vierailija
27/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En linkkaisi tuollaista edes ei-raskaana olevalle. Todellakin miettisin, kannattaako pyytää kummiksi, itse en pyytäisi.

Vierailija
28/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaveri on tyhmä, mutta jutun nainen vielä tyhmempi. Luin tapauksesta, ja eukko oli tosissaan ihan punonut juonen millä saada itselleen vauva: kutsui raskaana olevan kaverin kylään, tappoi sen ja leikkasi vauvan mahasta itselleen. Omassa kotonaan. Suorastaan timanttinen suunnitelma!

Vierailija
29/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä oisin linkittäny omalle kaverilleni tuollasen uutisen ja se kysyis suunitteletko samaa niin loukkaantuisin verisesti ja olis kyllä entinen kaveri siinä vaiheessa.

Miksi? Jos sinusta on "hauska vitsi" linkittää raskaana olevalle ystävälle avauksen uutinen,miksi huumorintajusi loppuu jos ystävä "hauskasti" kysyy suunnitteletko samaa?

Vierailija
30/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaveri on tyhmä, mutta jutun nainen vielä tyhmempi. Luin tapauksesta, ja eukko oli tosissaan ihan punonut juonen millä saada itselleen vauva: kutsui raskaana olevan kaverin kylään, tappoi sen ja leikkasi vauvan mahasta itselleen. Omassa kotonaan. Suorastaan timanttinen suunnitelma!

Ehkä se vaati vähemmän kipua ja vaivaa kuin raskaus ja synnyttäminen.

Vierailija
31/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol, ette varmaan oo kauheen läheisiä ystäviä, jos kerta koet hänen heittonsa loukkaukseksi. Ehkä tuo voisikin olla vähän mautonta, jos ette tuntisi kunnolla, mutta eikös sun pitäis ystäväs tuntee tarpeeksi, kun olet jo kummiksi suunnitellut. Ja jos tollanen uutinen järkyttää sun mieltäs, oot elänyt aika pumpulissa koko elämäs. Tai sitten sulla on jotain lapsuuden traumoja. Oletkohan edes itse sopiva äidiksi, jos tunne-elämäsi on noin ailahtelevaa...

Vierailija
32/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tappajako ei itse pystynyt saamaan lapsia? Jos sillä oli puoliso ja vauvakuume ja kaikki, ja silti tällainen.. hmm, ratkaisu tilanteeseen?

Vierailija
33/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin raskaana, eikä ollut kivaa luettavaa tuo juttu. En tiedä, miten reagoisin, jos joku kaverini olisi vitsillä moisen linkittänyt mulle. Yritin kuvitella tilannetta, mutta en vaan osaa. Mun kaverit ei onneksi ole niin törppöjä.

Vierailija
34/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana, mutta pieniä lapsia on. Ei mitään hauskaa tuollaisessa. Kenellekään ei lie yllätys, että maailma on tosi paha paikka myös monille lapsille. Mutta todellakin raskaana ollessa ja pienen lapsen äitinä maailman vaarat tuntuvat todella raskailta. Täytyy olla jotenkin tunnevammainen, jos ei tällaista tajua.

Idiootteja on maailma täynnä. Mun synnyttämätön vanhapiika työkaverini selvitti mulle ennen äitiyslomaani, miten pilluni repeää pysyvästi ja tissit ovat täynnä raskausarpia ja muuta paskaa. Olisi varmaan hirmuisen pettynyt, jos tietäisi, ettei mikään hänen "toiveistaan" toteutunut.

Vierailija
35/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vaati vähemmän kipua ja vaivaa kuin raskaus ja synnyttäminen.

Apua, nyt muakin alkoi naurattaa :D

Vaikka siis itse juttu on ihan kamala, ja ymmärrän ap:n närkästyksen....

Vierailija
36/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä jäi heti kiinni,väitti riidelleensä uhrin kanssa,puukottaneensa itsepuolustuksena ja ottaneensa vauvan ulos kohdusta pelastaakseen sen.Eli ilmeisesti vauva päätyi oikeille omaisilleen.

AP:n kaveri on kyllä mauton ja tilannetajuton,ihme hirmuteoilla mässäilyä ja kaukana humoristisesta "kevennyksestä" tuollaiset linkit,ei voi kuin ihmetellä mitä sellaisen kaverin päässä liikkuu.

Vierailija
37/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hyvä että ap ei ehtinyt pyytää tilannetajutonta kaveria kummiksi.Ilmeisesti myös empatiakyvyssä on toivomisen varaa jos pitää ap:n järkyttymistä "turhana herkistelynä".

Vierailija
38/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea juttu, typerä kaveri. Yritä unohtaa koko juttu.

Vierailija
39/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverisi ei ole ollut raskaana, hän ei tajua mitään tilastasi. Hän voi pitää sinua ylireagoivana.

Tökeröähän tuo on. Muttei mitenkään erityislaatuista. Kun itse odotin esikoistani, niin tuntui siltä että kaikki halusivat kertoa keskenmenoistaan, tuulimunistaan, lapsettomuudestaan ja jopa aborteistaan. Otin ne henkilökohtaisesti, vaikka oikeasti nuo ihmiset vaan halusivat jotenkin kertoa olevansa mukana elämässäni ja tässä muutoksessa.

Minulle taas aiheutettiin synnytyspelko kertoilemalla raskausaikanani kauheimpia kauhutarinoita synnytyksistä. Sekä alatie- että sektiosynnytyksistä :))

Joillain tuntuu olevan sairas tarve pelotella odottajia...

Vierailija
40/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on vain huono huumorintaju ja vielä huonompi tilannetaju, mutta jos et olisi raskaana tajuaisit, että sinä olet yliherkkä. Kaverillasi ei varmastikaan ole lapsia itsellään, muuten olisi tajunnut, etteivät tämäntyyppiset vitsit sovi raskaana olevalle. Asiasta voi varmasti sanoa suoraan, jos et voi sanoa, hän ei ollut oikea valinta tulevaksi kummiksi alunperinkään.

Minä en ole koskaan ollut raskaana, mutta minusta tuollaiset "vitsit" ovat jotain ihan sairasta. Ja täällä vielä puolustellaan?? Minä en näe tappamisessa tipan tippaa hauskuutta. En tajua miten joku voi nähdäkään? Mielestäni "musta huumori" on selityksenä aivan naurettava. Ei kukaan tervepäinen ihminen pidä hauskana tappamista, ei todellakaan. Saattaisinpa laittaa välit poikki tuollaiseen kaveriin.

Mustaa huumoria on se että jostain synkemmästä aiheesta saa heitettyä vitsin.

Se taas, että nauraa sellaisenaan vaikkapa raskaanaolevan naisen teurastukselle, ei ole mustaa huumoria. Se on vaan sairasta ja kertonee jotain naurajan mielenterveydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän