Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas "huumorintaju" kaverillani :( Oon viimeisilläni raskaana, ja hän

Vierailija
25.01.2016 |

linkkasi mulle tämmöisen uutisen:

http://www.nydailynews.com/new-york/bronx/bronx-loved-mourn-butchered-m…

Tuossa kerrotaan viimeisillään raskaana olleesta naisesta, jonka vauvakuumeinen sekopää kaveri teurasti; viilsi kurkun auki ja kaivoi vauvan mahasta ulos :( Tappajanaisella oli pakkomielle vauvoihin, ja oli teeskennellyt olevansa itsekin raskaana.
Tosi "kiva" lukea tässä tilassa tämmöisiä juttuja, kommentoin että kiitos kun veit yöuneni ja suunnitteletko kenties itse samaa (kaverillani vauvakuume myös)...Hän naureskeli vaan että no ootpa herkkä :/
Olin ajatellu tätä kaveria vauvani kummiksi, mutta väkisinkin pistää tää juttu nyt harkitsemaan uudestaan :/

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootpa herkkä :-D

Vierailija
2/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hormonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootpa herkkä :D

Vierailija
4/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jollain yöunet menevätkin. Maailmassa tapahtuu niin paljon pahoja asioita, että kannattaisi olla vähän paksunahkaisempi.

Vierailija
5/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hauskanen juttu, hyvä huumori kaverillas!

Vierailija
6/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoa huumoria, mutta en reagoisi sen vahvemmin.

Vierailija
7/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi ei ole ollut raskaana, hän ei tajua mitään tilastasi. Hän voi pitää sinua ylireagoivana.

Tökeröähän tuo on. Muttei mitenkään erityislaatuista. Kun itse odotin esikoistani, niin tuntui siltä että kaikki halusivat kertoa keskenmenoistaan, tuulimunistaan, lapsettomuudestaan ja jopa aborteistaan. Otin ne henkilökohtaisesti, vaikka oikeasti nuo ihmiset vaan halusivat jotenkin kertoa olevansa mukana elämässäni ja tässä muutoksessa.

Vierailija
8/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh.. No onpa mautonta kaveriltasi.

Vierailija
9/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kans tosta jutusta jossain. Sattui ihan aika äsken? Oli niin, että tää nainen yritti eka väittää vauvaa omakseen. Oli omaa puolisoaankin huijannu että on raskaana.

Vierailija
10/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ihan asiaton kaveri. Minulla menisi kummisuunnitelmat vaihtoon. Hölöhölö näiden herkkyyksien kanssa. Kyllä iihmisiltä voi odottaa käytöstapoja eikä että kaikkien pitää vain kestää mitä vain.

Vierailija
11/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä haluaisinkokaan olla "paksunahkaisempi" ... Murhat ja tappajasekopäiden mahasta kaivamat vauvat eivät minusta ole hauskoja, vaikken ois raskaanakaan :/ ap

Vierailija
12/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helevetti kuka tuollaisia haluaisi edes lukea vapaaehtoisesti?? Mielestäni sanoit sille ihan hyvin. Jättäisin sen omaan arvoonsa vastauksen jälkeen.

Vierailija
13/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä haluaisinkokaan olla "paksunahkaisempi" ... Murhat ja tappajasekopäiden mahasta kaivamat vauvat eivät minusta ole hauskoja, vaikken ois raskaanakaan :/ ap

Miksi ajattelet että se olisi ollut huumoria tai että sen pitäisi olla hauska?

Vierailija
14/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on vain huono huumorintaju ja vielä huonompi tilannetaju, mutta jos et olisi raskaana tajuaisit, että sinä olet yliherkkä. Kaverillasi ei varmastikaan ole lapsia itsellään, muuten olisi tajunnut, etteivät tämäntyyppiset vitsit sovi raskaana olevalle. Asiasta voi varmasti sanoa suoraan, jos et voi sanoa, hän ei ollut oikea valinta tulevaksi kummiksi alunperinkään.

Vierailija
15/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä oisin linkittäny omalle kaverilleni tuollasen uutisen ja se kysyis suunitteletko samaa niin loukkaantuisin verisesti ja olis kyllä entinen kaveri siinä vaiheessa.

Vierailija
16/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi koska hän linkkasi sen huumorimielellä, saatesanoilla "tässäpä pieni välikevennys" tmv. Ja kun kommentoin, niin naureskeli siihen tyyliin, et se linkkihän nyt oli vaan vitsi, böö, tai jotain sinne päin. ap

Vierailija
17/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on vain huono huumorintaju ja vielä huonompi tilannetaju, mutta jos et olisi raskaana tajuaisit, että sinä olet yliherkkä. Kaverillasi ei varmastikaan ole lapsia itsellään, muuten olisi tajunnut, etteivät tämäntyyppiset vitsit sovi raskaana olevalle. Asiasta voi varmasti sanoa suoraan, jos et voi sanoa, hän ei ollut oikea valinta tulevaksi kummiksi alunperinkään.

Minä en ole koskaan ollut raskaana, mutta minusta tuollaiset "vitsit" ovat jotain ihan sairasta. Ja täällä vielä puolustellaan?? Minä en näe tappamisessa tipan tippaa hauskuutta. En tajua miten joku voi nähdäkään? Mielestäni "musta huumori" on selityksenä aivan naurettava. Ei kukaan tervepäinen ihminen pidä hauskana tappamista, ei todellakaan. Saattaisinpa laittaa välit poikki tuollaiseen kaveriin.

Vierailija
18/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi koska hän linkkasi sen huumorimielellä, saatesanoilla "tässäpä pieni välikevennys" tmv. Ja kun kommentoin, niin naureskeli siihen tyyliin, et se linkkihän nyt oli vaan vitsi, böö, tai jotain sinne päin. ap

Aloituksesta päätellen reaktiosi oli ainakin lievästi huvittava, olkoonkin että saattaa mennä hormoonien piikkiin. Sille olisin saattanut itsekin hymähtää.

Sinuna olisin komentoinut tyyliin "vai kevennys... kaikkea kanssa, hyi olkoon".

Vierailija
19/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi helevetti kuka tuollaisia haluaisi edes lukea vapaaehtoisesti?? Mielestäni sanoit sille ihan hyvin. Jättäisin sen omaan arvoonsa vastauksen jälkeen.

Mä luen päivittäin mm. murhainfoa, websleuthia, LTWH:a, PYSIH:a ja Hellbeastsia ja olen rakastava ja huolehtiva äiti kahdelle pienelle sekä kummitäti kolmelle :)

Vierailija
20/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveris ei taho olla kummi, itse olisin varmaan yhtä törkee, jos joku pakottaa olemaan kummina. hyi mitä touhua ja viattoman ihmisen rahastusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan