Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
LIDL-uskovaiset
24.01.2016 |
Mistä ihmeestä johtuu tämä kasvava LIDL-propaganda? Jostain syystä täälläkin foorumeilla pyörii ihmisiä bashaamassa K-ja S-ketjuja. Maksaako LIDL näille jotain vai onko kyse jostain massapsykoosista. Lidlissähän kuitenkin käsittääkseni myydään heikkolaatuista tavaraa köyhille?
Kommentit (82)
Olen yllättynyt todella positiivisesti Lidlin edullisista käyttötavaroista. En alussa ostanut niitä koskaan, kun olin tottunut siihen, että halvalla ei saa hyvää. Jotain sitten ostin tarpeeseen, ja vitsit, että olin tyytyväinen. Nykyään käyn aina ne käyttötavaralaarit läpi ja ostan, jos vähänkin on tarvetta. Ostoskassini ei sen takia nykyään ole halpa :) mutta saan sillä rahalla tosi paljon!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä syödään kotimaista ruokaa, paitsi niissä tuotteissa, mitä Suomessa ei tuoteta. Melkein kaiken saa Lidlistä. Tarvittaessa haetaan Cittarista tai Prismasta täydennystä, mm. kotimaiset vehnäjauhot ja sitten monet erikoisemmat tuotteet. Mutta varsinkin arkiostoksiin Lidl on tosi hyvä, huomattavasti halvempi, ja aikaa menee paljon vähemmän kuin isossa marketissa käymiseen.