Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteettinen hammashoito korkeakouluopiskelijana

Vierailija
27.09.2024 |

Mulla ollut isona epävarmuutena hampaani, mutta ongelma on täysin esteettinen. Jostain oudosta syystä mulla on isot hammasvälit jokaisessa etuhampaassani, ylhäällä ja alhaalla. Oikosmishoidolla ne saisi varmaan normaalin näköisiksi.

Onko turha edes kysyä YTHS:ltä tälläistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS ei nykyään enää tee oikomishoitoja.

Vierailija
2/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YTHS ei nykyään enää tee oikomishoitoja.

No höh, eli joku yksityinen tekee?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yths ei tee esteettistä hammashoitoa. Yksityisellä halvemmaksi voisi tulla rakojen täyttö täyteaineella.

Vierailija
4/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla et tuu pääsee

Vierailija
5/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yths ei tee esteettistä hammashoitoa. Yksityisellä halvemmaksi voisi tulla rakojen täyttö täyteaineella.

Olen tuollaisestakin kuullut, mutta tuostakin herää kysymyksiä. Pysyykö täyteaine miten hyvin kiinni? Näyttääkö yhtään aidolta kun hampaat täynnä täytettä?

Ap

Vierailija
6/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla et tuu pääsee

Surullisilta tässä on se, että jouduin maksamaan itseni kipeäksi asiasta johon ei voinut vaikuttaa mitenkään :(

Ap

Vierailija
7/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla et tuu pääsee

Surullisilta tässä on se, että jouduin maksamaan itseni kipeäksi asiasta johon ei voinut vaikuttaa mitenkään :(

Ap

Tervetuloa oikeaan elämään. Olet äärimmäisen itsekäs. Eipä lapsetkaan syöpää pyytäneet, mutta silti sai sen

Vierailija
8/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollaisestakin kuullut, mutta tuostakin herää kysymyksiä. Pysyykö täyteaine miten hyvin kiinni? Näyttääkö yhtään aidolta kun hampaat täynnä täytettä?

Ap

Näyttää lähinnä Iidan tisseiltä.

Vierailija
9/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasvälien raot voi korjata täyteaineilla. Tämän olen kuullut hammaslääkäriltä, joten faktatietoa.

Vierailija
10/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasvälien raot voi korjata täyteaineilla. Tämän olen kuullut hammaslääkäriltä, joten faktatietoa.

Mutta onko lopputulos minkälainen? Kyse on kuitenkin kaikkien näkyvien hampaiden väleistä, niin sillä on todella paljon väliä.

Ap

Vierailija
11/11 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitettiin kruunut etuhampaisiin, kun toinen lohkesi ja samalla pienennettiin hammasväliä. Maksoi jotain 700 euroa muistaakseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi