Esteettinen hammashoito korkeakouluopiskelijana
Mulla ollut isona epävarmuutena hampaani, mutta ongelma on täysin esteettinen. Jostain oudosta syystä mulla on isot hammasvälit jokaisessa etuhampaassani, ylhäällä ja alhaalla. Oikosmishoidolla ne saisi varmaan normaalin näköisiksi.
Onko turha edes kysyä YTHS:ltä tälläistä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
YTHS ei nykyään enää tee oikomishoitoja.
No höh, eli joku yksityinen tekee?
Ap
Yths ei tee esteettistä hammashoitoa. Yksityisellä halvemmaksi voisi tulla rakojen täyttö täyteaineella.
Vierailija kirjoitti:
Yths ei tee esteettistä hammashoitoa. Yksityisellä halvemmaksi voisi tulla rakojen täyttö täyteaineella.
Olen tuollaisestakin kuullut, mutta tuostakin herää kysymyksiä. Pysyykö täyteaine miten hyvin kiinni? Näyttääkö yhtään aidolta kun hampaat täynnä täytettä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halvalla et tuu pääsee
Surullisilta tässä on se, että jouduin maksamaan itseni kipeäksi asiasta johon ei voinut vaikuttaa mitenkään :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla et tuu pääsee
Surullisilta tässä on se, että jouduin maksamaan itseni kipeäksi asiasta johon ei voinut vaikuttaa mitenkään :(
Ap
Tervetuloa oikeaan elämään. Olet äärimmäisen itsekäs. Eipä lapsetkaan syöpää pyytäneet, mutta silti sai sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollaisestakin kuullut, mutta tuostakin herää kysymyksiä. Pysyykö täyteaine miten hyvin kiinni? Näyttääkö yhtään aidolta kun hampaat täynnä täytettä?
Ap
Näyttää lähinnä Iidan tisseiltä.
Hammasvälien raot voi korjata täyteaineilla. Tämän olen kuullut hammaslääkäriltä, joten faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Hammasvälien raot voi korjata täyteaineilla. Tämän olen kuullut hammaslääkäriltä, joten faktatietoa.
Mutta onko lopputulos minkälainen? Kyse on kuitenkin kaikkien näkyvien hampaiden väleistä, niin sillä on todella paljon väliä.
Ap
Mulla laitettiin kruunut etuhampaisiin, kun toinen lohkesi ja samalla pienennettiin hammasväliä. Maksoi jotain 700 euroa muistaakseni.
YTHS ei nykyään enää tee oikomishoitoja.