LIDL-uskovaiset
Mistä ihmeestä johtuu tämä kasvava LIDL-propaganda? Jostain syystä täälläkin foorumeilla pyörii ihmisiä bashaamassa K-ja S-ketjuja. Maksaako LIDL näille jotain vai onko kyse jostain massapsykoosista. Lidlissähän kuitenkin käsittääkseni myydään heikkolaatuista tavaraa köyhille?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIDL-uskovaiset ragee tässä topicissa kuin viimistä päivää. Hyvä AP, osuit heitä todella arkaan paikkaan nyt! :D
Voi AP, riepu! Kannattaisi ehkä vaihtaa kirjoitustyyliä ettet ihan näin narahtelisi jokaisesta kommentistasi. Mitä uskontoa sinä tunnustat, AP? Oletko edes 15v täyttänyt, jotta voisit itse uskontokuntasi valita?
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, ja ensimmäisenä sinun ehkä kannattaa opetella milloin ihmiset rageavat (huomaathan oikean taivutusmuodon?) ja milloin v**tuilevat päin ihanan lutuisia pullaposkiasi. Siinä on ihan himpun verran nyanssieroa, street smarttina saattaisit sen jopa oppia erottamaan muutamassa vuodessa. *pus!*
Raivoa vaan niin paljon kun siulu sietää, päästä kaikki ulos vaan. Silti mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että LIDL on WT-kauppa ja LIDL-uskovaisuus on tosi nolo juttu! Voi eicä miten pahat raget jäbä vetäs hehe :DDD
Voi nyyh, AP ei sitten jakanut tällä palstalla rippustakaan viisauttaan, eikä minulla ole enää aikaa odotella! On pakko mennä unten maille, toivon että yön pimeinä tunteina edes kiukkuspäissäsi vastaisit kysymyksiini.
Ihania öitä, AP, nuku sinäkin hyvin ja levollisesti! <3
Vierailija kirjoitti:
Jäbää tais nyt osua TODELLA arkaan paikkaan, voi eikä! :DD
Mitä LIDL maksaa sulle tästä syöttämästäsi propagandasta? Alahan kakistaa ulos ja sassiin sittenkin!
Tää on muuten hauska, aina kun joku sanoo jonkun pätevän perustelun väitettyyn asiaan ja alkuperäinen väittäjä ei keksi enää yhtä hyvää vastaväitettä, ilmoille tulee tää "taisi osua arkaan paikkaan". Ihan kuin se pelastaisi kaiken. Se ketroo lähinnä väittelykyvyn puuttesta ja siitä ettei omaa kantaa osata muutoin perustella kuin menemällä henkilökohtaiuuksiin. Vesittyy koko aloitus tolla kommentilla, sori vaan. P.S. Käyn tasaisesti liiterissä ja ässässä, koossa ei oo varaa käydä koska sikakallis.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh, AP ei sitten jakanut tällä palstalla rippustakaan viisauttaan, eikä minulla ole enää aikaa odotella! On pakko mennä unten maille, toivon että yön pimeinä tunteina edes kiukkuspäissäsi vastaisit kysymyksiini.
*HIGH FIVE*
trolli trollattu, shakki ja matti! :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbää tais nyt osua TODELLA arkaan paikkaan, voi eikä! :DD
Mitä LIDL maksaa sulle tästä syöttämästäsi propagandasta? Alahan kakistaa ulos ja sassiin sittenkin!
Tää on muuten hauska, aina kun joku sanoo jonkun pätevän perustelun väitettyyn asiaan ja alkuperäinen väittäjä ei keksi enää yhtä hyvää vastaväitettä, ilmoille tulee tää "taisi osua arkaan paikkaan". Ihan kuin se pelastaisi kaiken. Se ketroo lähinnä väittelykyvyn puuttesta ja siitä ettei omaa kantaa osata muutoin perustella kuin menemällä henkilökohtaiuuksiin. Vesittyy koko aloitus tolla kommentilla, sori vaan. P.S. Käyn tasaisesti liiterissä ja ässässä, koossa ei oo varaa käydä koska sikakallis.
No mutta mitä muuta voi vastapuolelta odottaa tuolla ulosannilla, kuin tuo aloituskin on? :'D Juu, parempia aloituksia odotellessa.
Lidl maksaa kaikki yritystä koskevat veronsa Suomeen ja työntekijät maksavat palkastaan veroa Suomeen. En ymmärrä, mistä kumpuaa käsitys, että verotulot menevät ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Voi eicä! :DDD Jäbähän on niin raivona, että postailee tähän topicciin 2 sekunnin välein. Oon selkeesti saanut sut TÄYSIN pois tolaltasi Voi eicäccäc .D:D:D:D
Jos LIDL-uskovaisuus hävettää noin paljon niin kannattaa harkita muita kauppoja. Olet nyt nolannut itsesi TODELLA pahasti, mutta sen tiesit jo itsekin hehee :D:D
Huvittaa tuo yksi tyyppi, joka veti herneet nenään tosi pahasti, kun AP sivalsi sitä niin arkaan paikkaan. Hauskoja nää LIDL-fanaatikot. :D
Siis miten ihmeessä ketään jaksaa kiinnostaa, missä kaupassa kukakin asioi?? Jatkuvaa jankkausta tästä samasta asiasta. Jokainen ostatkoot pöperönsä just sieltä mistä lystittää.
Minulle Lidl on ruokakauppa siinä missä muutkin. MINUN tarpeilleni se on muita edullisempi joten ensisijaisesti teen ostokseni siellä. Tunnen myös tuotteet joten tiedän mitä saan ja mitä en saa sieltä, paljastettakoon että olen töissä kyseisellä ketjulla. KUITENKIN, ykkään ja haluan ostaa joitain tuotteita joita Lidl ei myy, silloin menen kauppaan joka myy. SE EI OLE SEN KUMMEMPAA!
Btw, jos minun verorahani menevät saksaan, alkaa kyllä selvitys tilanteesta koska joka vuosi olen niitä Suomen verotuksen mukaan maksanut. Myöskin se että Lidl maksaa Suomalaisille meijereille maitotuotteista, kasvattajille vihanneksista ja juureksista, kukista, lihoista, leivistä... voisi jatkaa listaa mutta lidl-vastaistahan tämä ei kiinnosta joten miksi suotta.
Mukavaa ja aurinkoista kevään odotusta AP!
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo yksi tyyppi, joka veti herneet nenään tosi pahasti, kun AP sivalsi sitä niin arkaan paikkaan. Hauskoja nää LIDL-fanaatikot. :D
Arvelitko olevasi niin välkky, ettemme tietäisi sinun olevan ap?
Lidl:ssä on ihan hyviä tuotteita. Mutta valikoimaltaan se ei täytä minun vaatimuksia. Tykkään käydä kaupassa jossa on hyvä valikoima esim. tuoreita kaloja, mereneläviä, lihoja yms. Lidli on melkoinen laatikkokauppa.
Siellä on helppo säästää => ei ole monta tuotetta jonka voisin ostaa.. Kovin olisi yksipuolista ruokaa jos sieltä pitäisi ostaa.
Kävin tänään ensimmäistä kertaa LIDLISSÄ ja huomasin jotain omituista...
Onko nää hermannit räbiä vai ylilautalaisia :DDD voi eicä selittäkää heti miksi trollaatte vauvipalstalla
Mikäs siinä, ap menköön Stockan Herkkuun! Minä käyn LIDL:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda edes nuo tikkukirjaimet pieniksi joka toisessa viestissäsi, olis edes vähän uskottavampaa... Sä olet huono trolli, etkä edes tajua että juna meni jo. Kerrotko mitä sun mielestä bashaaminen tarkoittaa, luulenpa että sulla on nyt vähän termit sekaisin siellä riisipusseissa?
Mitä tulee fanaatikkoihin tai rageamiseen - käy hieman ottamassa oppia imetys vs. korvike-keskusteluista, yritä sitten uudelleen, jookos kookos? Kuulostat lähinnä teini-ikäiseltä, jonka märkä uni on saada mammat rageemaan aiheesta tai toisesta. No ei ihan onnistunut sulta nyt tää juttu, ei niinkuin ollenkaan. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelitko olevasi niin välkky, ettemme tietäisi sinun olevan ap?
hys hys! annetaan raasun edes hetken aikaa naatiskella valokeilan loisteessa!
Samaa ajattelen minäkin, onhan se ihanaa että Lidlissä asioimalla, siis ihan pelkästään viikon ruokaostokset kotiin roudaamalla voi näin piristää jonkun syvästi masentuneen ihmisen elämää!!! Kyllä saisi melkoisen monta euroa enemmän lahjoittaa orpolapsille Afrikkaan ennen kuin näin jotakin ilahduttaisi.
Mutta, AP, kerropas nyt miten sinä ne banaanikonttisi säilöt? Lidlissä on etikkakin superhalpaa, olisiko sinulla jotain etikkaliemireseptiä hihassasi? Älä turhaan panttaa tietoa, sivistä meitä, oi rahvaan vallan edustaja!