Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?

OK
24.01.2016 |

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut naiset saavat kamalasti viestejä, niin siitähän voisi päätellä, että sinussa on jotakin vikaa. Tai ilmoituksessasi on jotakin vikaa. 

Vierailija
2/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhtautuu, että se toinen ihminen on myös ihminen, niin asiat yleensä luonnistuu. Jos etsit koko aika vikoja, niin mikään ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko, jos saisit viestin?  Yleensä kukaan nainen ei vastaaa.

Vierailija
4/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä ole hyviä miehiä. Ei edes minkään näköisiä. Seuraa saisi kyllä pilvin pimein, varsinkin jos itse laittaa viestin. Jos olen lähettänyt kuvan, jokainen mies on halunnut heti tavata.

Vierailija
5/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin :-)

Niihin muutamaan hassuun viestiin jotka sain, vastasin. Asiallisesti ja mukavasti. Pariin saamaani törkyviestiin en vastannut.

Vierailija
6/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko itse viestejä?

Vierailija
7/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava naisen kanssa laitettiin yhtä aikaa ilmoitus sinne, naisen profiilissa kävijöitä hieman yli 300, minun , siis miehen profiilissa 20 joista puolet maksullisia, treffille pyytäjiä naisen profiilissa on ihan riittävästi ollut.

Eli miehen itse siellä täytyy olla aktiivinen, naiselle riittää että on nainen, vaikka täytyy sanoa rehellisesti että osa naisen profiilissa kävijöistä on jo parin viestin jälkeen kysymässä piparia.

Vierailija
8/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan himmeetä porukkaa,miehet siis. Yksikään ei ole ollut "normaali". Kamalin on yksi äijä jolla ollut profiili vuosia,haukkuu profiilitekstissään naiset ja sitten ihmettelee kun ei kukaan kiinnostunut.

Vierailija
9/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Lihavoin tuosta nuo ongelmakohdat.

Vierailija
10/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän itselle sateli viestei todella paljon, kun pistin oma profiili sinne.

N 26v

Vierailija
11/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilissa kävijöitä toista tuhatta lyhyen ajan sisällä, mutta siinäpä se. Pelkkää stalkkaustako..? :(

Täytyy myöntää etten ole itse kirjoitellut, tässä kohtaa olen tylsän vanhanaikainen, ehkä siitä pitäisi päästä yli?

Vierailija
12/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on betamiehiä. Älä tuhlaa aikaasi. Menisin sinuna vaikka tinderiinkin ennemmin.

Vierailija
13/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein jäi mainitsematta, oletko yh? Se vetää haluttavuuden pakkasen puolelle, suuri yökötys. Jos olet lapseton, en ymmärrä, missä mättää.

Vierailija
14/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet oikeassa, se on vaan väärä paikka. Vaan kun noita vastaavia vähääkään järkeviä nettipalstoja ei oikein ole. Ja Tinder tuntuu 2-kymppisten jutulta :-D

Vierailija
15/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on betamiehiä. Älä tuhlaa aikaasi. Menisin sinuna vaikka tinderiinkin ennemmin.

No siellä vasta beta-miehiä onkin. Jotain oman elämänsä pelimiehiä :D   Toki muutama oikeakin pelimies. 

Vierailija
16/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun hakemat 40-50v miehet lähettelee niitä viestejä mulle, valitettavasti. Ikärajaukseksi olen laittanut 22-32 (itse 22), mutta ei tunnu näitä 40+ miehiä haittaavan. Mutta joo, viestejä tulee kyllä ainakin nuoremmille, mutta en löytänyt itseäni miellyttävää seuraa ja kyllästyin.

Vierailija
17/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... 

miksi et saa miestä ihan livenä?

Vierailija
18/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kyseinen sivusto. Nuorille sieltä vielä voi löytyä järkevää seuraa, muttta keski-ikäisenä saa jo olla tuuria. Miehet luulevat joko itsestään liikoja tai sitten ovat kaljasieppoja tai seksin perässä.

Vastaaminen on ongelmallista, koska ilmaisia viestejä on vain viisi vuorokaudessa. En itsekään ole saanut vstauksia kuin noin 50% lähettämistäni viesteistä. Ja lisäksi miehiä on vaikea saada treffeille. En tiedä mitä odottavat!

Vierailija
19/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... 

Badabum!

Suhtaudun nettiin kyllä muutenkin hiukan skeptisesti. Plus kaikki ne feikkiprofiilit, joita palveluntarjoajat ylläpitävät generoidakseen volyymia. 

Tiedän että tästä tulee paskaa niskaan, mutta vähän epäilyttää jos naisen on turvauduttava nettiin. Hiukankaan normaali nainen saa niin paljon huomiota ihan tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessaa, että ihmetyttää millainen nainen päätyy hakemaan seuraa netistä. Huonoitsetuntoinen? Jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoja? Maksullinen? Sarjanussija?

Vierailija
20/127 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... 

Badabum!

Suhtaudun nettiin kyllä muutenkin hiukan skeptisesti. Plus kaikki ne feikkiprofiilit, joita palveluntarjoajat ylläpitävät generoidakseen volyymia. 

Tiedän että tästä tulee paskaa niskaan, mutta vähän epäilyttää jos naisen on turvauduttava nettiin. Hiukankaan normaali nainen saa niin paljon huomiota ihan tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessaa, että ihmetyttää millainen nainen päätyy hakemaan seuraa netistä. Huonoitsetuntoinen? Jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoja? Maksullinen? Sarjanussija?

Näin Laasasen kirjoissa, mutta en tunne ketään oikeaa naista, joka saisi kaupungilla huomiota miehiltä, muuten kuin baarissa. Itsekään en ole koskaan baareissa viihtynyt ja ollut naisvaltaisella alalla töissä, joten mieskontaktit ovat vähäisiä.