Suomalaismiesten karuja tarinoita naisten tyranniasta
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453526463104.html
Keskustelu suomalaisten naisten miehiä kohtaan kohdistamasta vähättelystä ja tyranniasta jatkuu.
Ihmettelen vain noiden kommenttien jopa aggressiivista , ja edelleenkin miehiä vähättelevää sävyä.
Todistaa edelleenkin siis vähättelyn olevan totisinta totta.
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
. Se mikä mua ihmetyttää on se, että tutkijoillekin tää ilmiö tuntuu olevan ihan uusi. Että nainen voi alistaa miestä ja kohdella huonosti. Voi sentään, onhan se hyvä että sielläkin piireissä tää homma on viimein tajuttu. Nyt kun vielä tajuttais, että tää homma ei edelleekään koske kaikkia naisia.
vähän meni metsään sulla.
Noh, ensinnäkään ei tämä ei lähtenyt tutkimuksesta (vinoilet tutkijoille, miksi?) vaan väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan puolustuksesta Rosan kolumniin, joissa miehet paketoitiin huonoiksi.
Ei se tietenkään ole (pitäisi olla) mikään uutinen että meitä on moneksi, mutta jos kyse on uudenlaisesta ongelmamallista (joka muuten usein varmaan on ratkaistavissa, luitko ikinä niitä tekstejä mistä keskustelu kumpuaa?), niin kai aiheesta saa keskustella.
Ja niinkuin tämä keskustelu todistaa toisin kuin sinun olettamuksesi monille se tuntuu olevan käsittämätön ajatus, että miehet ovat ottavana osapuolena joissain suhteissa ja aiheesta keskustelu tuntuu olevan synti.
Alkuperäiset tekstit eivät tosiaankaan niputtaneet tätä yhtä parisuhdeongelmaa kaikkien parien ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homo ja ylpeä siitä. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä naisvaltaisella alalla työskennellessäni huomannut, miten akat haukkuvat miehiään kahvipöydässä suu vaahdossa. Kauhean katkeraa ja negatiivista tekstiä saa kuulla. Voin vain kuvitella mitä se arki kotona mahtaa olla. Lisäksi minuakin yritettiin aluksi pomotella kuin jotain juoksupoikaa, kunnes tein selväksi että olen puhdas homo eikä minuun tehoa synnytyskoneiden vallankäyttö. Johan olen saanut tehdä työni rauhassa ja saanut jopa kunnioitusta.
On se luojan lykky että pidän samasta sukupuolesta. Ei tarvitse kuunnella nalkuttamista, asiat sujuvat mutkattomasti ja yhteisymmärryksessä ja rakkautta riittää. Sääliksi toisinaan käy heteromiehiä millaisissa liitoissa joutuvat elämään.
Suomessa avioerot ovat täysin sallittuja. Paskassa liitossa ei joudu olemaan.
No eipä se eroaminen ole silloin yksinkertaista, jos on ehditty jo hankkimaan talot, kesämökit, autot, kakarat, kissat ja koirat. Lähdepä miehenä taistelemaan erotilanteessa lapsista, kakkoseksi jäät ellei äiti ole pahasti päihdeongelmainen tai väkivaltainen lapsiaan kohtaan. Koska tässä maassa viranomaiset katsovat automaattisesti paremmaksi huoltajaksi sen osapuolen jolla on pimppi. Kuten myös viranomaiset ja kansa muutenkin ovat asenteiltaan sellaisia että naisten miehiin kohdistama väkivalta on yhtä kuin ei mitään. En leimaa koko naisssukupuolen edustajia tyranniaa harjoittaviksi paskiaisiksi, mutta näitä esimerkkejä on ihan elävässä elämässä nähty liikaa.
Sinut olisi helpompi ottaa vakavasti, jos et puhuisi pimpistä. Väistämättä tulee mieleen ajatus, että puhut muutenkin väritettyä totuutta, jos pimppi on sinulle naisen synonyymi.
Sinulle ei valjennut se miksi sanaa pimppi käytetään tuossa yhteydessä? Se on ihan oikeutetusti siinä vaikka te mielennepahoittajat kuinka sheimaisitte.
Ihan tosissasi väität, että viranomaisille on ensisijaisen tärkeää se, mitä asiakkaalla on housuissa? Siis ihan tosissasi olet tämän asian kanssa?
Onko sinulla esittää tutkimusta siitä, että nimenomaan sukupuolielin olisi se keskeinen seikka, jonkan perusteella päätöksiä tehdään? Ettet kuitenkin tarkoita sukuPUOLTA? Ja sehän ei ole pimppi vaan nainen, ihan kuten mieskään ei (toivottavasti) ole mulkku vaan mies.
Ja pienenä vinkkinä: ehkä sinut(kin - vai oletko tuo sama homo?) otettaisiin enemmän todesta, jos lakkaisit viljelemästä noita typeriä, amerikkalaisilta sovinistisivustoilta kopioituja fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija1234567890 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä naisvaltaisella alalla työskennellessäni huomannut, miten akat haukkuvat miehiään kahvipöydässä suu vaahdossa. Kauhean katkeraa ja negatiivista tekstiä saa kuulla. Voin vain kuvitella mitä se arki kotona mahtaa olla. Lisäksi minuakin yritettiin aluksi pomotella kuin jotain juoksupoikaa, kunnes tein selväksi että olen puhdas homo eikä minuun tehoa synnytyskoneiden vallankäyttö. Johan olen saanut tehdä työni rauhassa ja saanut jopa kunnioitusta.
On se luojan lykky että pidän samasta sukupuolesta. Ei tarvitse kuunnella nalkuttamista, asiat sujuvat mutkattomasti ja yhteisymmärryksessä ja rakkautta riittää. Sääliksi toisinaan käy heteromiehiä millaisissa liitoissa joutuvat elämään.
Suomessa avioerot ovat täysin sallittuja. Paskassa liitossa ei joudu olemaan.
No eipä se eroaminen ole silloin yksinkertaista, jos on ehditty jo hankkimaan talot, kesämökit, autot, kakarat, kissat ja koirat. Lähdepä miehenä taistelemaan erotilanteessa lapsista, kakkoseksi jäät ellei äiti ole pahasti päihdeongelmainen tai väkivaltainen lapsiaan kohtaan. Koska tässä maassa viranomaiset katsovat automaattisesti paremmaksi huoltajaksi sen osapuolen jolla on pimppi. Kuten myös viranomaiset ja kansa muutenkin ovat asenteiltaan sellaisia että naisten miehiin kohdistama väkivalta on yhtä kuin ei mitään. En leimaa koko naisssukupuolen edustajia tyranniaa harjoittaviksi paskiaisiksi, mutta näitä esimerkkejä on ihan elävässä elämässä nähty liikaa.
Sinut olisi helpompi ottaa vakavasti, jos et puhuisi pimpistä. Väistämättä tulee mieleen ajatus, että puhut muutenkin väritettyä totuutta, jos pimppi on sinulle naisen synonyymi.
No jos pimppi ei kelpaa niin laitetaan sitte vitunkantoteline :)
Äitis on varmaan susta todella ylpeä.
Ei sillä ole äitiä. Sen vitunkantotelineessä rojottava karvalompsa on porsinut sen kusenpolttamasta suolenpätkästään. Tai jotain sinnepäin, en ihan saanut selvää kun tuo termistö on minulle vähän vierasta.
olet oikeassa. kuvittele, että korjasin tuon
T: viestin 350 kirjoittaja