Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielinaisella silarit

Vierailija
24.01.2016 |

Uusin Youtube-video. Kaikkea sitä!

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hienoa, että Saara kertoi asiasta avoimesti, eikä yrittänyt peitellä tai kierrellä asiaa. Rinnat eivät myöskään näytä feikeiltä, eli toinen plussa siitä, ettei ottanut mitään melooneja.

Jos rintojen koko vaikutta itsetuntoon niin paljon, että se oikeasti vaikuttaa tai häiritsee elämää, niin mikä siinä on niin kamalaa tehdä pieni operaatio ja olla sen jälkeen onnellisempi?

Asian ydin onkin siinä, miksi rintojen koko on asia joka vaikuttaa itsetuntoon tai jopa häiritsee elämää? silikoni-implanttien asentaminen ei ole kovinkaan "pieni operaatio": kaikkiin leikkauksiin sisältyy todellisia riskejä joilta toki useimmat välttyvätkin vain todetakseen että implantit voivat aiheuttaa melko viheliäisiä komplikaatioita jälkeenpäinkin.

Eikö se, että joku fyysisesti terve ihminen on valmis käymään moisen kalliin, riskialttiin ja kivuliaan operaation läpi vapaaehtoisesti  ulkonäköpaineiden vuoksi, herätä minkäänlaisia kysymyksiä?

Entinen mieheni (lääkäri) aina sanoi että se aines, joka kärsii näistä pilalle menneistä tissioperaatioista ja esim tekokynsien jonkun aineen aiheuttamasta kroonisesta ihottumasta, on kauniisti sanottuna se yhteiskunnan heikoin aines.

...eikä olisi sulla pointti paljon korkeammammalta ohi viheltää. :D :D :D

Joku mainitsi jotain komplikaatioista. Minä sitten mainitsin exästäni joka  lääkärinä joutui hoitamaan mm tekokynsien aiheuttamaa allergiaa  sekä veritulppaa joka aiheutui silikoneista. Nämä tapahtuivat saman päivystysvuoron aikana ja ehkä exäni oli vaan sinä yönä turhautunut työssään. Hän sitten sanoi minulle aamulla, että ei viitsi edes varoittaa naisille tekokynsien vaaroista kun tekokynsiä käyttävät ovat hänen mielestään idiootteja eikä nämä silarinaiset sen fiksumpia ole.  Toivottavasti nyt ymmärsit pointin.

Vierailija
162/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne tissit otettu vuosia sitten tai vasta äskettäin, niin eivät ne edelleenkään Saran lahjakkuutta tai kyvykkyyttä poista. Lahjakkaampi hän on kuin moni muu; hän toimii aika paljon intuitiolla. Hänen täytyy olla siis herkkä. 

Harmi, jos on ne mennyt ottamaan. Olen aina pitänyt hänestä, ja pidän edelleen, mutta kyllä tuo silarihomma harmittaa, (jos se pitää paikkansa).  Ei silikoneja voi koskaan verrata meikkaamiseen tai ripsienpidennyksiin. Siinä on kysymyksessä ihan toisenlainen operaatio, joka vaarantaa terveyden. Niitä ei vaan oteta tuosta vaan. Lisäksi ne täytyy uusia; eivät kestä ikuisesti. 

Kumpa hän löytäisi sen oman juttunsa eikä lähtisi enempää tuolle amerikka-linjalle. Kaunis, ihana ja lahjakas hän on jokatapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162: Ei ole tilastoa joka kertoisi kuinka paljon esimerkiksi Helsingin kaupunki maksaa vuodessa vaikkapa veritulpasta jonka kauneuskirurginen  toimenpide on aiheuttanut.

Vierailija
164/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako täällä mammoja Saran todella sujuva englannin puhuminen?

No nyt sä sen keksit!

Vierailija
165/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.

Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).

Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa

On talentti siinä yhdessä lajissa, mutta miksi piti alkaa laulamaan. Yhdysvalloissa on tuhansia naisia joilla on parempi ääni ja satojatuhansia jotka ovat kauniimpia.

Tuo on aiheetonta vähättelyä.

Sara osaa videoiden perusteella oikeasti laulaa, soittaa, näytellä, ylipäätään esiintyä. Ja ulkomaalaiseksi ääntää englantia tosi natiivisti jopa eri aksenteilla (plus puhuu tietysti loistavasti muutenkin). Sara on lahjakas.

Terv. yksi silareita ja hollywoodistumista kritisoinut, joka uskoo, että implantit ovat uudet

Ei taalla saa mitaan lisapisteita natiivisti englanninpuhumisesta, lapsetkin osaa! Laulamiseen ja soittamiseen en puutu kun minulla ei ole kanttia  niita arvostella mutta naaman vaantely ja kielen tyontaminen ulos ei ole nayttelemista. Saran esiintyminen on niin feikkia ja tekoamerikkalaista ettei sita minuuttia kauempaa jaksa katsoa. Olisi pysynyt omana itsenaan niin olisi voinut onnistuakin. t.usalainen

En tarkoittanutkaan, että niistä ääntämisistä pitäisi antaa lisäpisteitä, mutta maininta niistä oli vain lisähuomautuksena, että hänellä on vielä erityishaasteita ulkomaalaisena. Näyttelemisellä en tarkoittanut naamanvääntelyä tms., vaan omaan ideointiin perustuvaa eri roolien näyttelemistä omilla videoillaan ilman teatterikoulutusta.

Ja piti muuten lisätä, että toki hän on lahjakkuuden (musiikki, esiintyminen) lisäksi hyvin kaunis nuori nainen - siis olisi ollut ihan ilman näitä viimeisiä muutoksiakin, ihan omana itsenään, minirinnoilla ja lasit päässäkin.

Itse asiassa hän taitaa olla ruumiinrakenteeltaan paljon Krista Kososen kaltainen. Kristallakaan ei taida kummoista povea olla (en nyt muista ainakaan nähneeni - katsokaas näin tarkkaan talenttien poven koko jää mieleen: ei sitä oikein tarkkaan muistakaan). Joka tapauksessa kaunis ja valovoimainen esiintyjä.

Vierailija
166/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisen puolen terveydenhuollon rahat nyt vaan tulevat yhdestä ja samasta kassasta. Keskoshoito on hyvää, mutta ei niitä keskoskaappeja silti tarpeeksi ole.

Jeesus. Lääkäriksi opiskellut ihminen näkee syyn siihen, miksei julkiseen terveydenhuoltoon panosteta Suomen valtion toimesta olevan siinä, että bimbot korjaa liikaa kauneusleikkauksiaan siellä? Ja sullahan ihan oikeasti on se lääkärimies, nii in.

Sulla on lääkärimies, joka on kertonut keskosten kuolevan kun ei ole kaappeja tarpeeksi? Laitatko ystävällisesti linkin vastaavaan uutiseen?

Sulla on lääkärimies, joka kertoo yhtä mittaa korjaavansa kauneusleikkauksien jälkiä?Mihin tämä miehesi on erikoistunut? Tiesitkö, että korjausleikkaukset ovat ilmaisia?

Osaatko pääkystäsi sanoa, että kuinka monta prosenttia "kassasta" (lol) mened noihin bimboihin?

Korjausleikkaukset ovat siis kauneusklinikoilla usein ilmaisia.

Lopeta lätinä ääliö. Sinä et pidä siitä, että toinen nainen näyttää paremmalta keinotekoisesti. Se ärsyttää sinua. Kaikki keskoskaappiulinasi on yhtä naurettavaa sössötystä, millä uskottelet itsellesi olevasi se parempi ihminen kun sinä et kauneusleikkauksissa käy. Myönnä nyt vaan reilusti. Sinua suututtaa, kun entinen pikkutissi onkin nykyään tyytyväinen kroppaansa. End of.

Keskoskaappitilanteen nyt vaan satun tietämään itse. Exäni ei ole sen alan ihminen. Hän on erikoistunut traumatologiaan.

Korjausleikkaus on ilmainen jos operaatio on mennyt pieleen esteettisessä mielessä. Jos elimellisessä mielessä niin julkinen hoitaa. Kauneuskirurgit eivät päivystä.

Kauniissa ihmisissä ja kauniissa vaatteissa ei ole mitään väärää. Käyn joka vuosi New Yorkin tai Tukholman muotiviikoilla. Jennifer Lopez, Hanneli Mustaparta ja Netta Nestea ovat kauneimmat näkemäni naiset. Ei haittaa vaikka ovat vähän keinotekoisia:)

Vierailija
167/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin hassua, että ennen tän asian paljastamista ei kukaan oo heittänyt kommenttia Saaran tisseistä. Nyt kun hän rehellisesti paljastaa tehneensä niihin leikkauksen, ovat ne yhtäkkiä liian isot, huoramaiset, jenkkien bimbo blondi touhua jne. Sama likkahan siellä on anyways, mitä on ollut koko tän ajan kun hän on julkisuudessa ollut. Ja mitä Saaran laihduttamiseen tulee niin eihän siinä suurta muutosta tapahtunut, mutta nyt on keho terveemmän näköinen, vaikka hoikka tyttö olikin jo ennestään. HUH mitäs vielä. Täällä tuntuu asiat eskaloituvan tosi nopeasti. Moni mamma ois mielensäpahoittumiselta välttynyt, jos olisi vaikka katsonut ko. videon ihan ajatuksella. Hatunnosto Saaralle, että tällaisen henk. koht. asian itsestään uskaltanut muille jakaa, kun arvaahan sen millainen paskamyrsky kaikesta radikaalista nousee..

Vierailija
168/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, ja minulla on saman kokoiset rinnat kuin Saralla oli ennen silareita. Eli ei rintoja laisinkaan. Olen päättänyt hyväksyä asian, ja ollessani esim. kotona tai läheisteni kanssa pystyn olemaan asian kanssa sujut. Sen sijaan ihmisten ilmoilla ja tutustuessani uusiin ihmisiin (etenkin miehiin) häpeän lautaa vartaloani erittäin paljon. Tissittömyys syö itsetuntoa aivan liikaa. Laita yläpeukku, jos et tuomitsisi sitä, että ottaisin silikonirinnat ja päinvastoin. :)

En pystynyt peukuttamaan kumpaankaan sillä päätös on vain sinun. Jos sinulla on oikeasti ongelmia sen kanssa niin itse päätät miten sen kanssa elät. Itselläni on kanssa pienet rinnat. Toinen on A kuppi ja toinen taas B kuppi. Kouluaikoina minä siis olin totaalinen lauta. Nyt ne ovat sentään kasvaneet... vaikkakin erikokoisiksi. Olen jitsekkin miettinyt montakertaa silareiden hankintaa, mutta pelkään leikkausta niin paljon. Minun tuurillani se varmasti menisi totaalisen pilalle tai saattaisin jopa katua sitä myöhemmin. Ei oikein innosta ajatus uusia leukkauksia, saada myrkytystä tai sairauksia siitä. Kuten täälläkin sen näkee niin loppupeleissä on ihan sama onko sulla silarit vai pienet rinnat, aina on joku joka löytää sinussa ne huonot puolet. Itse olen alkanut hyväksymään itseni miten olen.  Alussa oli kiusallista mennä harrastuksiin vaatteissa, jotka paljastavat pienet, epäsuhtaiset rintani mutta kyllä siihenkin tottuu. Ei kukaan aikuinen ole niistä huomautellut ainakaan negatiivisessa mielessä ja ne jotka sen tekee eivät tosiaan näe sitten minussa muuta kuin yhden illan petikaverin eivätkä edes ole kiinnostuneita tutustumaan minuun ihmisenä.

Vierailija
169/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshäiriöiden esiintyvyys, päihdeongelmat ja itsemurhakuolleisuus Silikonirinnat- ottaneilla naisilla on selvästi kohonnut kouluihin verrattuna. Tää on tilastollinen fakta.

Vierailija
170/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöakka, ja tosi moni osaa lörpötellä muka "kieliä" ...ei ole erikoinen minun mielestäni.

Lähti sitten lisäilylinjalle.

Jos ois transutaipumusta niin ois ollu helppo muuttuu mieheks, pituutta joku 185 cn ja valmiiks lähes lauta..

SILIKONIT OVAT TÄYSIN TURHIA, IHAN JOKAISELLA!

Vierailija
171/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan normaalia nykypäivänä :)

Miksi? Historia on täynnä toinen toistaan karseampia esimerkkejä mitä mielikuvituksellisimmista tavoista muokata, silpoa, myrkyttää  ja kuristaa naisen kehoa ulkonäköpaineiden nimissä. "Nykypäivänä" kosmeettinen kirurgia ei ole yhtään sen järkevämpää toimintaa, missään mielessä.

Alkuperäiskansojen kohdalla kehonmuokkaukset koskevat yhtä hyvin myös miehiä. Haluaisit varmaan kieltää myös ne?

https://www.google.fi/search?as_st=y&tbm=isch&as_q=lip+stretching

--

Vierailija
172/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyshäiriöiden esiintyvyys, päihdeongelmat ja itsemurhakuolleisuus Silikonirinnat- ottaneilla naisilla on selvästi kohonnut kouluihin verrattuna. Tää on tilastollinen fakta.

Kouluihin verrattuna?

Vierailija
173/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naisia kiinnostaa toisten naisten rinnat niin paljon?! En ole koskaan ymmärtänyt :D

V*tun sama onko jollain luomut vai silarit, who cares???

Vierailija
174/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, jotakuta ei nappaa kysymyksiin vastaaminen ;) No, anna nyt tulla. Kuinka paljon arvelet Suomen valtion laittavan rahaa kauneuskirurgian korjaamiseen?

Entä kuinka paljon arvelet siihen kuluvan ylipainosta, tupakoinnista, alkoholista ja muista päihteistä johtuvista hoidoista? :) Pohdiskele rauhassa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarikomplikatioista tulevat kulut ovat vain pisara meressä. Suurin osa leikkaushoitoa vaativista potilaista ovat saaneet vammansa ihan huolimattomuuden seurauksena. Skeittausta, trampoliinia, äkkiä suojatien yli-tapaukset, tappelut.. On paljon muitakin joilla ei ole "oikeutta" käyttää julkisen puolen hoitoa. Mitäs siihen sanot, keskos-vanhusmeuhkaaja?

Usko tai älä, skeittaajilla on aika usein vakuutukset kunnossa. Trampoliinissa usein loukkaantujat ovat lapsia. Aika monelle suomalaiselle loukkaantuneiden lasten hoitaminen kuntoon on jees:)

Yksityisellä mokataan paljon muutenkin kuin vain silarit, kasvojenkohotukset ym ovat vain osa Suomen vääristynyttä käytäntöä. Minusta vaan on väärin, että yksityisellä ei ole vastuuta. Rahat vain kääritään ja ne menevät ulkomaille.

Olen muuten auttanut kerran kahta tappelussa ollutta silarineitoa, joten en minäkään aivan epäinhimillinen ihminen ole.

Älä nyt hermostu, kyllä asioista pitää keskustella.

Korjausleikkaukset kauneuskirurgiassa ovat lähes aina ilmaisia.

Kerrotko tarkan luvun, mitä veikkaat näihin korjausleikkauksiin menevän?

Mitä veikkaat, kuinka paljon Suomessa hoidetaan julkisella omasta typeryydestä johtuvia sairauksia?

Omasta typeryydestä johtuvia? Sehän on mielipide. Mielipiteitä ei tilastoi Valvira, shp tai THL. Auto-onnettomuudetkin voivat johtua omasta typeryydestä. En silti jättäisi sellaisessa loukkaantunutta hoitamatta.

Keskoskaappivöyhkääjä haluaa varmaan kieltää myös viinan ja sokerin, koska enemmän niistä kuolemia aiheutuu kuin silikoneista.

Vierailija
175/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä voi näin paljon ärsyttää jonkun random-ihmisen silikonirinnat? Eiköhän jokainen saa itse päättää, mitä keholleen tekee. Toiset lävistävät koko naaman täyteen, toiset käyttävät joka päivä kunnon sotamaalausta ja toiset hankkivat vaikka perseimplantit. Minusta on hienoa, että nykymaailmassa jokainen voi muuntaa ulkonäköään haluamansa mukaan.

Ei mene pointti jakeluun? Etkö näe mitään muutettavaa kulttuurissa joka rohkaisee naisia leikkauspöydälle ulkonäköpaineiden vuoksi? Uskotko etteivät tällaiset paineet ainakaan vähene sillä että joku julkisesti julistaa kurjan pienirintaisen elämänsä kuin taikaiskusta parantuneen kivuliaan, riskejä sisältävän ja terveyden kannalta turhan leikkauksen vuoksi?

Kivuliaisuus on jokaisen oma asia. Jos joku haluaa ottaa vähän kipua asian takia, joka hänen kulttuurissaan on kaunista, niin ei se kuulu sulle. Terveyden kannalta turhuus on myös sivuseikka. Yhteiskunnassa on ziljoona asiaa, jotka on terveyden kannalta turhia, mutta silti ne on täysin sallittuja. Ainoa mikä voi pohdituttaa on nuo riskit, mutta niistäkään sulla ei ole mitään näyttöä, ja myös riskialttiita asioita on yhteiskunnassa paljon ja täysin vapaasti harrastettavissa.

Vierailija
176/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut että hän on noin huonoitsetuntoinen että antaa tekorintojen määritellä hänet.

Vierailija
177/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennuttaako joku muka vielä feikkitissejä jossain Jenkeissä?

Siis muut kuin lentokenttien stripparibaareissa ja aikuisviidealalla työskentelevät?

Sillä olen lukenut ja kuullut paljon siellä asuvilta tutuilta että kaikki haluaa persimplantteja ja persrasvaruiskeita nykyään, ja poistattavat rintaimplantteja.

Vierailija
178/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä että miksi häntä kutsutaan KIELInaiseksi, kun ei osaa puhua niitä kieliä, matkii vaan jotain sinne päin!??!

Vierailija
179/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä. Koulukiusattu X päättää hankkia silarit. Asia ei jää luonnollisesti jää huomaamatta. Eräänä päivänä X tekee videon, jonka jälkeen alkaa tapahtua. Yhtäkkiä X:n ura muuttuu ja hänen tekemisiään aletaan seurata kotimaan lööppiöehdissä. Koulukiusaaja Y näkee tilaisuutensa tulleen ja päättää paljastaa summasta Z juorulehdelle suuren salaisuuden. Tai Y uhkaa paljastaa asian, ellei X maksa summaa Z. Mutta X onkin oppinut hallitsemaan julkisuutta ja tadaa: paljastaa asian itse. Ainoa oikea ratkaisu. 

Vierailija
180/233 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naisia kiinnostaa toisten naisten rinnat niin paljon?! En ole koskaan ymmärtänyt :D

V*tun sama onko jollain luomut vai silarit, who cares???

Varmaankin se johtuu suurimmalta osin siitä, että ei olla tyytyväisiä omiin rintoihin mutta ei ole joko varaa tai uskallusta laitattaa silikoneja. Tämä sitten peitellään silikonirintainhon alle. "Silarit on rumat! Miten kukaan mies voi tykätä muovipalloista? blahblahblah". Itse minua miehenä ei kiinnosta onko jollakin silikonit vai ei, kunhan ne rinnat näyttävät hyviltä. Aivan sama onko siellä täytettä vai ei, kunhan muoto on mielestäni hyvä. Koolla ei ole väliä.