Kielinaisella silarit
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.
Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).
Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa
On talentti siinä yhdessä lajissa, mutta miksi piti alkaa laulamaan. Yhdysvalloissa on tuhansia naisia joilla on parempi ääni ja satojatuhansia jotka ovat kauniimpia.
Miksi sinä olet alkanut tekemään yhtään mitään, koska maailmassa on kaikessa miljoonia sinua parempia?
Oletko kuullut ammatista ja työnteosta? Palkkatyö? Onko tuttua? Koskaan kuullut?
Eikö laulaminen ole Saran ammatti? Miksi juuri sitä ammattia ei kannata tehdä, jos ei ole maailman paras?
Ei voi mitään, mutta tietynlainen mielikuva tulee näistä silikonijulkkiksista Seiskastahan Näitä kykyjä löytyy. Forsbergi oli piristävä poikkeus, pikkuisen nörtin näköinen maalaistollukka. No ei ole enää, samaan kastiin julkisuus silikonibimbojen joukkoon siirtyi. harmi. Ja yhteistä näille bimbobambeille on sekin, että ihan julkisesti silikoneista kertovat, en ymmärrä mitä hienoa siinäkin muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naisia kiinnostaa toisten naisten rinnat niin paljon?! En ole koskaan ymmärtänyt :D
V*tun sama onko jollain luomut vai silarit, who cares???
Varmaankin se johtuu suurimmalta osin siitä, että ei olla tyytyväisiä omiin rintoihin mutta ei ole joko varaa tai uskallusta laitattaa silikoneja. Tämä sitten peitellään silikonirintainhon alle. "Silarit on rumat! Miten kukaan mies voi tykätä muovipalloista? blahblahblah". Itse minua miehenä ei kiinnosta onko jollakin silikonit vai ei, kunhan ne rinnat näyttävät hyviltä. Aivan sama onko siellä täytettä vai ei, kunhan muoto on mielestäni hyvä. Koolla ei ole väliä.
Minulle taas miehenä on isostikin väliä sillä, onko nainen aito vai feikki. Minulle tärkeintä on se miltä nainen tuntuu, ei se miltä hän näyttää. Luonnollinen rinta tuntuu aina paremmalta kuin muovipallo, oli se minkämuotoinen ja kokoinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä. Koulukiusattu X päättää hankkia silarit. Asia ei jää luonnollisesti jää huomaamatta. Eräänä päivänä X tekee videon, jonka jälkeen alkaa tapahtua. Yhtäkkiä X:n ura muuttuu ja hänen tekemisiään aletaan seurata kotimaan lööppiöehdissä. Koulukiusaaja Y näkee tilaisuutensa tulleen ja päättää paljastaa summasta Z juorulehdelle suuren salaisuuden. Tai Y uhkaa paljastaa asian, ellei X maksa summaa Z. Mutta X onkin oppinut hallitsemaan julkisuutta ja tadaa: paljastaa asian itse. Ainoa oikea ratkaisu.
Just näin! Saara on jo osoittanut lahjakkuutensa ja osaa vaan tehdä kaiken niin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naisia kiinnostaa toisten naisten rinnat niin paljon?! En ole koskaan ymmärtänyt :D
Varmaankin se johtuu suurimmalta osin siitä, että ei olla tyytyväisiä omiin rintoihin mutta ei ole joko varaa tai uskallusta laitattaa silikoneja. Tämä sitten peitellään silikonirintainhon alle. "Silarit on rumat! Miten kukaan mies voi tykätä muovipalloista? blahblahblah". Itse minua miehenä ei kiinnosta onko jollakin silikonit vai ei, kunhan ne rinnat näyttävät hyviltä. Aivan sama onko siellä täytettä vai ei, kunhan muoto on mielestäni hyvä. Koolla ei ole väliä.
Minulle taas miehenä on isostikin väliä sillä, onko nainen aito vai feikki. Minulle tärkeintä on se miltä nainen tuntuu, ei se miltä hän näyttää. Luonnollinen rinta tuntuu aina paremmalta kuin muovipallo, oli se minkämuotoinen ja kokoinen tahansa.
Ai joku 60-vuotiaan olanyliheitettävä nahkariippari tuntuu paremmalta ku Saran silikoni? Joo varmaan. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jossakin kohdassa, että kaikki miehet ajattelisivat samalla tavalla kuin minä? En. Minulle tärkeintä on muoto, sinulle tuntuma. Ei toinen näistä kuitenkaan ole parempi tai huonompi kuin toinen.
Tässä keississä hämmentää ainoastaan se, että neiti hankki silarit äitinsä "siunaksella", kuten Iltasanomat asian kertoo. Hänen äitinsähän on tunnettu hihhuli. Luulisi, että hihhuli on nimenomaan sitä mieltä, ettei luojan luomaa saa mennä keinotekoisesti muuttelemaan.
Siis onko toi silikooni-touhu jo niin yleistä, että 18v tytöt Pohjanmaalta käyvät täyttämässä tissejään jossain Tiinä Jylhällä? 18-vuotiaana Sara ei ollut vielä kukaan, kuvien perusteella ei edes mikään seiskajulkkikseksi pyrkivä kaunotar, vaan aivan tavallinen nuori nainen. Ei semmoisesta uskoisi, että silikoonit olisivat ykköstoive. Onhan noiden perhe rikas ja jenkkilässä asuneet, ehkä on sitten tottunut "suuren maailman meininkiin" ja kauneuskäsityksiin. Tai sitten silareiden ottaminen on nykyään samaa kuin kävisi kosmetologilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jossakin kohdassa, että kaikki miehet ajattelisivat samalla tavalla kuin minä? En. Minulle tärkeintä on muoto, sinulle tuntuma. Ei toinen näistä kuitenkaan ole parempi tai huonompi kuin toinen.
Täh??? Ei taida luetun ymmärtäminen olla vahvimpia puoliasi. Väitinkö minä jossain kohtaa, että sinä väitit kaikkien miesten ajattelevan samalla tavalla kuin sinä???
Minähän ainoastaan kerroin oman mielipiteeni aiheesta ja otin verrokiksi oman mielipiteesi, koska se oli erilainen kuin minun.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä. Koulukiusattu X päättää hankkia silarit. Asia ei jää luonnollisesti jää huomaamatta. Eräänä päivänä X tekee videon, jonka jälkeen alkaa tapahtua. Yhtäkkiä X:n ura muuttuu ja hänen tekemisiään aletaan seurata kotimaan lööppiöehdissä. Koulukiusaaja Y näkee tilaisuutensa tulleen ja päättää paljastaa summasta Z juorulehdelle suuren salaisuuden. Tai Y uhkaa paljastaa asian, ellei X maksa summaa Z. Mutta X onkin oppinut hallitsemaan julkisuutta ja tadaa: paljastaa asian itse. Ainoa oikea ratkaisu.
Uskon, että tämä on totta Saran kohdalla! Joku on kiristänyt / uhannut julkistaa silikonioperaation... Joten Sara paljasti sen itse!
Eikö kukaan ole vieläkään maininnut sitä faktaa, että tuskin olis päässyt Jenkkilään ja Hallivuudiin ilman silikonitissejään. Ei ne kielivideot olisi johtaneet niin suureen vouhotukseen, ellei niiden tekijä olis ollut kaikin puolin yhtä hyvännäköinen kuin mitä Sara on. Puhumattakaan siitä, että tuskinpa olisi tarjottu levytyssopimusta ja elokuvaroolejakaan tissittömälle Saralle. Siinä mielessä tuo "investointi" on maksanut nyt itsensä takaisin erittäin hyvin. Enkä sano tätä siksi, että se olisi jotenkin väärin tai epäreilua, vaan siksi, koska se nyt vaan on niin.
Mä oon melkein 30 ja mulla on tollaset tissit mitkä Saaralla oli ennen... Shit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tämä on totta Saran kohdalla! Joku on kiristänyt / uhannut julkistaa silikonioperaation... Joten Sara paljasti sen itse!
Suomessa on tasan yksi taho, joka voisi lähteä mukaan tällaiseen touhuun, ja se on 7päivää-lehti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453687322868.html Siis 17-veenä jo hankki silarit? Miten tuo on edes laillista? Fyysinen ja psyykkinen kehitys ihan kesken... Tyttöparka.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453687322868.html Siis 17-veenä jo hankki silarit? Miten tuo on edes laillista? Fyysinen ja psyykkinen kehitys ihan kesken... Tyttöparka.
Varmaan heti 18v täytettyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen pienirintainen. Oikeastaan rinnaton. Paheksun silti. Ihan sen vuoksi,että olen ajatteleva olento. En antaisi ikinä itselleni anteeksi, jos menisin mukaan tuollaiseen hulluuteen. Olen vihainen ulkonäkökeskeiselle maailmalle ja ahdistusta aiheuttaville arvoille. Joten lyhyestä virsi kaunis, olen vihainen Saralle. Typeräksi lampaaksi muuttui silmissäni.
Sara ei niitä sun ahdistavia arvoja luonut.
Kerro minulle, onko rintasi rumat? Roikkuvatko ne? Ovatko ne ruman muotoiset? Häpeätkö niitä? Rajoittavatko ne sinun elämääsi?
Ihminen elää tasan siinä maailmassa, jonka hän itse itselleen ja kanssaeläjilleen luo.
Minun mielestäni rintani, tai oikeastaan niiden puuttuminen ei ole rumaa. Kauneusihanteiden mukaan se taas on rumaa. Siksipä kieltäydyn uskomasta näitä kauneusihanteita ja varsinkaan vahvistamaan niitä menemällä mukaan sellaiseen tyhmyyteen.
No, ketuttaako kun en ole niin heikko lammas kuin sinä?
.[/quote]
Ai joku 60-vuotiaan olanyliheitettävä nahkariippari tuntuu paremmalta ku Saran silikoni? Joo varmaan. :P[/quote]
Muuttuuko Sara 60ksi nahkariippariksi, jos silikoninsa poistaa, vai mistä moinen mutkat suoriksi vertaus?
Minkänäköiset olaylitissit on kun niiden pohjalla vielä silikonisäkit roikkuu?
Silarit eivät minua sinänsä häiritse, mutta en tykkää kun laittaa instaansa nuoruuden kuvia, joita itse tagaa siihen sävyyn, että "hahaa katsokaa miten ruma ja läski olin". Sara ei edes ollut läski, vain pientä lapsenpyöreyttä naamassa ja erikoisempi tyyli. Moni ihailija on varmaan tuon ikäinen kuin hän noissa kuvissa, joten voisi vähän miettiä miten asiat esittää.
Niin kauan kuin politiikasta ja uskonnoista saa vapaasti murjaista vitsinpoikasta, saa myös ulkonäöstä ja etenkin omasta ulkonäöstä vitsailla. Eli ihan joka ikisestä asiasta voi ihmiset loukkaantua ja olla loukkaantumatta.
Lahjaton tapaus ja toi silikonihehkutus mautonta. Kukaan ei olisi edes huomannut, jos tämä naamanvääntelijä olisi ollut asiasta hipihiljaa.
Mutta ei, julkisuutta on saatava.
No, se on tätä some-aikaa: aitoa lahjakkuutta ei tarvitse, kunhan pitää kovaa ääntä itsestään ja tekee jotakin marginaalisen kummallista.
En tykkää.