Tutkimus: Suuseksi voi monikertaistaa pään alueen syöpäriskin.
Siis mulla on ihan selvästi toimiva itsesäilytysvaisto koska olen aina pitänyt suuseksiä vastenmielisenä.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1453526645101.html
Kommentit (77)
Kaikesta saa syövän. Uskokaa jo. Jo se kun lähdet ulos, niin altistat itsesi syövälle. Kun pysyt sisällä, niin taas on moninkertainen syöpäriski. Ihan kaikesta saa syövän.
Vierailija kirjoitti:
"Vuoteen 2020 mennessä HPV:n suun alueen syöpiä on enemmän kuin sen aiheuttamaa kohdunkaulan syöpää."
Oiskohan jo aika ottaa pojat mukaan hpv-rokotusohjelmaan?
Hpv:n virus jää elimistöön ja aiheuttaa aktivoituessaan aika paljon muitakin sairauksia.
Arviolta 98% väestöstä kantaa sitä joten rokote ei siihen tepsi.
Jos vaakakupissa on suuseksistä saatu nautinto elinaikana vs syöpä, niin otan mielellään syövän vastaan jossain kohtaa. On ne nautinnot olleet sen väärtti.
Vierailija kirjoitti:
"Vuoteen 2020 mennessä HPV:n suun alueen syöpiä on enemmän kuin sen aiheuttamaa kohdunkaulan syöpää."
Pojat ovat jo mukana rokotusohjelmassa, ainakin minun poikani sai HPV-rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Pojat ovat jo mukana rokotusohjelmassa, ainakin minun poikani sai HPV-rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hpv:n virus jää elimistöön ja aiheuttaa aktivoituessaan aika paljon muitakin sairauksia.
Arviolta 98% väestöstä kantaa sitä joten rokote ei siihen tepsi.
Miten niin rokote ei tepsi?
Hyi, en varmasti pistä mulukkua suuhuni! Etoo jo ajatuskin.
On siinä minusta tavallaan jotain koomista, että nykyaikana ollaan niin "jeejee irtosuhteet ja yhden yön panot, paljaalla mennään, ei saa tuomita!" ja sitten luonto kuin hienovaraisesti muistuttaen antaa joillekin näistä taudin. Varmaan mukava elo jollain naisella jos saa kohtuunsa syövän ja se joudutaan poistamaan ja oli halua saada lapsia tuoevaisuudessa tai joku mies onnistuu saamaan HIVin jotakin kautta ja tätä myöten olet loppuelämäsi saastainen, merkattu.
Jotenkin outo yhteensattuma että kaikki kiva aiheuttaa syöpää.
Uskista pitääkin panna kuivana peräsuoleen!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en varmasti pistä mulukkua suuhuni! Etoo jo ajatuskin.
Miehen nuoltavaksi tuleminen varmaan kuitenkin tuntuu hyvältä?
Jos molemmat taudittomia en näe riskiä
Kuka käskee nuolla toisten perseitä. Sitä saa mitä tilaa. Naaattikaaa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Niin, Michael Douglasillahan oli se. Ei oo estänyt mua ottamasta suihin. Lähes joka mies kaipaa sitä, etenkin kun sen tekee oikein. Voin saada mieheltä tulemaan alta aikayksikön jos haluan, mutta tykkään kyllä kiusata. Joka kolmas suomalainen saa syövän kuitenkin jostakin. Miksei tästä?
Nykyiseltä mieheltäni otin suihin hänen autossaan kolmansilla treffeillä. Moottoritiellä. Tykkään elää vaarallisesti. Aluksi mies oli että mitä sä teet, mutta sitten nautinto otti vallan. Oli hänen pakko kääntyä ABC:n pihaan, kun teki liian hyvää ja silmät ummessa on vaikea ajaa xD
Nyt alkaa heräillä, niin voisinkin taas auttaa aamuseisokin kanssa...
Jos mies sanoo, ettei halua suuseksiä, hän joko valehtelee, tai ei ole saanut oikeanlaista.
Onko se syöpä pääosin taas naisilla? Miehet ei välitä pätkääkään kunhan saavat nautintonsa? Jotenkin tuntuu että nämä suu-suolijutut on miesten iskostamia ajatuksia. Nuo ihannoivat kommentitkin viittaa siihen. Annan rakkaalle suuseksiä vaikka kuolisin syöpään 🤣 Mitäs seuraavaksi? Annan miehen tappaa itseni jos se saa siitä nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaakakupissa on suuseksistä saatu nautinto elinaikana vs syöpä, niin otan mielellään syövän vastaan jossain kohtaa. On ne nautinnot olleet sen väärtti.
Ethän hae kallista hoitoa vaan naatit loppuun asti.
Älä huoli Ap
Olet turvassa - täysin