Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietitte rintojen vilkuilijoista?

Vierailija
23.01.2016 |

Ex-työkaveri vilkuili hauistani koko ajan, kun juttelimme. Siinä tuli mieleen, miten naisilla kestää pokka, jos mies vilkuilee rintoja. Sanotteko koskaan? Ahdistaako? Vituttaako? Huvittaako?

Minua nimittäin alkoi naurattaa aika paljon. Tosin oli myös vähän hämmentynyt olo.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs muija tahallaan jättää tissivaon näkyville ja pitää sen katsojia idiootteina. Haloo!

Vierailija
22/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä jaksa aiheesta pulttia ottaa. Katsokoot, ei ne katsomisesta kulu. Jos mies itsestään tekee hölmön sellaisella irstaalla ja rasvaisella tuijotuksella, tehkööt. Harvemmin näitä irstaita setiä tosin on vastaan tullut. Mutta noin yleisesti ottaen, miehet on miehiä. Niitä kiinnostaa tissit. Jos tissit on tyrkyllä, niitä tuijotetaan. Biologiaa.

Kerran olen yhdeltä tutulta mieheltä juhlissa kysynyt, että otanko paidan kokonaan pois. Mutta kyseessä on aika yksinkertainen, mutta harmiton kaveri. Tuntenut minut vauvasta asti ja hoitanut minua pienenä. Sitten meni vuosia kun ei oltu nähty, ja tajusi, että minulla on TISSIT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset maksavat itsensä kipeäksi, että saisivat isommat tissit.

Sitten ollaan napaan asti avoimissa vaatteissa.

Sitten loukkaannutaan verisesti, jos joko tuijottaa tissejä.

Vierailija
24/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä juuri mitään. Ehkä vaimeasti, että "onpas kiva kun kiinnostaa". Siis ihan positiivista, en negatiivista. Katselen minäkin ihmisiä, varsinkin uimahallissa miehiä.

Nyt on pakko sanoa että alkais kiinnostaa, mitä siellä ylempänä oikeasti on.  Ei ainakaan tyhjää, niin kuin tavallisesti. Vois löytyä enempikin keskusteltavaa, monista muistakin aiheista.

Vierailija
25/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä katsoa saa, mutta kun työparini katsoo 3-5 sekunnin välein aina kun puhumme... Joka ikinen päivä. Alkaa jo hieman rasittaa. Ei joko tajua tai kykene kontrolloimaan asiaa.

Olen isorintainen mutta käytän vain löysiä tummia yläosia joista ei taatusti vilku mikään vako.

Vierailija
26/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kohdalle satut niin saattaapi tulla monoa munille.

Minäkin tykkään vetää akkoja turpaan ja sitten perään alavatsaan, jos ne ei ole pukeutuneet nätisti.

Ja miehet valittavat että naiset ovat väkivaltaisia... Tämäkin tuijottaa kuola valuen ja sitten vielä hakkaisi kun huomio ei ole tervetullutta.

Vierailija
27/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri vilkuili hauistani koko ajan, kun juttelimme. Siinä tuli mieleen, miten naisilla kestää pokka, jos mies vilkuilee rintoja. Sanotteko koskaan? Ahdistaako? Vituttaako? Huvittaako?

Minua nimittäin alkoi naurattaa aika paljon. Tosin oli myös vähän hämmentynyt olo.

Ensin naiset laittavat rintansa esille, sitten "loukkaantuvat" kun niitä katsoo:D

Etkö osaa lukea? Mieshän tuossa oli laittanut hauiksensa näytille.

Vierailija
28/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää jos sitä tekee koko ajan. Mä katson persettä, vatsaa ja haaroväliä.

Vierailija
29/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse isorintainen, mutta yritän pukeutumisella häivyttää rintani, etteivät ole liian esillä. Rintavako ei näy koskaan missään julkisissa tilanteissa! Joidenkin katse etsiytyy rintoihini, sille ei voi mitään. Pidän vähän junttina, jos joku jää tuijottamaan.

Mutta jos naisella on rintavako esillä, se on sitä ihan tarkoituksella, itsensä esittelemistä varten. Silloin on tekopyhää loukkaantua tuijottamisesta. Rintojensa esittelijät loukkaantuvat ei-toivottujen miesten tuijotuksesta, kun huomiota haetaan "vain niiltä itseä kiinnostavilta miehiltä", muut eivät saisi katsoa. Tosi huvittavaa :-D

Aika yksinkertainen ajattelutapa sinulla. Yhteen aikaan minulla oli vaatekaappi täynnä liian avokaulaisia vaatteita, joita en ollut jaksanut vaatekaupoissa alkaa sovittaa. Köyhä opiskelija ei voinut hetkessä uusia koko vaatekaappia, joten noitakin paitoja tuli kiskottua päälle kun kaikki muu oli pyykissä. Ei joka naisella ulkonäkö ja pukeutuminen ole viimeisen päälle laskelmoitua ja suunniteltua. Naiset, kuten miehetkin, ostavat joskus huonosti istuvia vaatteita ja kiskovat kiireisenä aamuna päälle mitä ensimmäisenä kaapista löytyy. Ei minua silti saa toljottaa ilman että näpäytän sitä toljottajaa.

Vierailija
30/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että ei jatkoon. Tollanen mies osui treffeille, ja olen saletti,että se tsekkaa kaikkien muittenkin naisten rinnat. Ja sit alkaa ottaa eteen...

Tämä sankari kertoi mulle kun oltiin lähdetty ravintolasta, että "mulla seisoi koko ajan kun katselin sun ihania tissejä". Sai kyllä tyytyä omaan käteen.

Ja tämä tyyppi vaikutti netissä ihan fiksulta ja oli koulutettu yms. Muuten vaan törppö.

News flash: jokainen mies tarkistaa naisen rinnat treffeillä. Jotkut huomaamatta, jotkut ihan suoraan.

Vierailija
31/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset maksavat itsensä kipeäksi, että saisivat isommat tissit.

Sitten ollaan napaan asti avoimissa vaatteissa.

Sitten loukkaannutaan verisesti, jos joko tuijottaa tissejä.

Ihan tosi? Noinko naiset tekee? Ei h*lvetti, mä en olekaan nainen, vaikka aina olin luullut!

Vierailija
32/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että ei jatkoon. Tollanen mies osui treffeille, ja olen saletti,että se tsekkaa kaikkien muittenkin naisten rinnat. Ja sit alkaa ottaa eteen...

Tämä sankari kertoi mulle kun oltiin lähdetty ravintolasta, että "mulla seisoi koko ajan kun katselin sun ihania tissejä". Sai kyllä tyytyä omaan käteen.

Ja tämä tyyppi vaikutti netissä ihan fiksulta ja oli koulutettu yms. Muuten vaan törppö.

News flash: jokainen mies tarkistaa naisen rinnat treffeillä. Jotkut huomaamatta, jotkut ihan suoraan.

Kyse oli rintojen tuijottamisesta, aina parin minuutin välein. Ja sitten tosiaan siitä erektiosta avautumisesta. TMI

Jos koko ajan vilkuilee, niin ei oo kyllä kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
33/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä katsoa saa, mutta kun työparini katsoo 3-5 sekunnin välein aina kun puhumme... Joka ikinen päivä. Alkaa jo hieman rasittaa. Ei joko tajua tai kykene kontrolloimaan asiaa.

Olen isorintainen mutta käytän vain löysiä tummia yläosia joista ei taatusti vilku mikään vako.

Onkohan meillä sama työpaikka? :D

Vierailija
34/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine ei tienny suominaisen tissi ei saa koskee, mine ei tieny suomityttö ei ole objekti se olla minulle suuri ullatus  t. Yussuf al Hassan

Vierailija
35/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vilkuilen rintoja täysin estottomasti.

Miksi en?

Rikon jotain kirjoittamatonta sosiaalista normia, mutta ei tissivaon tuijotuksesta kuitenkaan vankilaan joudu.

Jos mun kohdalle satut niin saattaapi tulla monoa munille.

Tuosta taas sitten voikin joutua hyvässä lykyssä vankilaan, jos kivekset vahingoittuvat peruuttamattomasti. Lievästä pahoinpitelystä myös saa päiväsakkoa.

Vierailija
36/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että jos nainen pukeutuu niin, että rintavako näkyy, voi todellakin odottaa niitä katseita ja turha silloin valittaa. Itse vältän tuota, minusta se on vähän mautonta pukeutumista.. Vaikka vako ei välkykään, silti joku joskus tuijottaa.. Se on kyllä turn off, en voisi esim. kiinnostua sellaisesta miehestä. Tottakai rinnat kiinnostaa miehiä, mutta fiksu osaisi peitellä katsomisensa, jos on ihan pakko katsoa. Tulee vaan mieleen joku pervo vailla itsehillintää...

Vierailija
37/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan tuijotin työkaverin rintoja jatkuvasti. Hyvät rinnat ne ovatkin, mutta en ymmärrä, miten ne vetivät niin magneetinomaisesti puoleensa. Hävetti, kun piti työasioita hoitaa suht usein, ja aina katse hakeutui pieneksi hetkeksi rintoihin. Melkein toivoin, että hän olisi sanonut jotain, niin olisin voinut pahoitella ja kertoa etten tiedä mikä tässä nyt vaivaa.

Sittemmin satuin kerran tilanteeseen, jossa emme nähneet naamojamme, mutta rinnat olivat hyvin esillä. Se oli aikainen joulu. :D

Vierailija
38/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä sama työpaikka? :D

Tuskin :). Mutta kertakaikkisen keskenkasvuisen kuvan hän antaa itsestään... onneksi ei tarvitse enää montaa kuukautta vieressään istua.

Vierailija
40/40 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme