Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietitte rintojen vilkuilijoista?

Vierailija
23.01.2016 |

Ex-työkaveri vilkuili hauistani koko ajan, kun juttelimme. Siinä tuli mieleen, miten naisilla kestää pokka, jos mies vilkuilee rintoja. Sanotteko koskaan? Ahdistaako? Vituttaako? Huvittaako?

Minua nimittäin alkoi naurattaa aika paljon. Tosin oli myös vähän hämmentynyt olo.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri vilkuili hauistani koko ajan, kun juttelimme. Siinä tuli mieleen, miten naisilla kestää pokka, jos mies vilkuilee rintoja. Sanotteko koskaan? Ahdistaako? Vituttaako? Huvittaako?

Minua nimittäin alkoi naurattaa aika paljon. Tosin oli myös vähän hämmentynyt olo.

katsos mitä toi on vilkuillut....

Vierailija
2/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vilkuilen rintoja täysin estottomasti.

Miksi en?

Rikon jotain kirjoittamatonta sosiaalista normia, mutta ei tissivaon tuijotuksesta kuitenkaan vankilaan joudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään. Ehkä vaimeasti, että "onpas kiva kun kiinnostaa". Siis ihan positiivista, en negatiivista. Katselen minäkin ihmisiä, varsinkin uimahallissa miehiä.

Vierailija
4/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en?

Rikon jotain kirjoittamatonta sosiaalista normia, mutta ei tissivaon tuijotuksesta kuitenkaan vankilaan joudu.

Jos mun kohdalle satut niin saattaapi tulla monoa munille.

Vierailija
6/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän siihen vuosien varrella tottua. Jos teinipoika tuijottaa, se menee nuoruuden piikkiin. Jos aikuinen tuijottaa, pidän ihmistä aika tyhmänä. Mutta en reagoi. Eihän se minun ongelmani ole. Kukaan aikuinen vakavasti otettava tyyppi ei tuijota, eikä idioottien tekemiset kiinnosta.

Vierailija
7/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen on pukeutunut niin, että tissivako näkyy tai suorastaan loistaa, on kai ollut tarkoituskin että ne on tarjolla katseltavaksi.

Vierailija
8/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syyllistyt joko pahoinpitelyyn tai lievään pahoinpitelyyn, kun toinen vaan katsoo sinua. Seuraamuksena on tuntuva sakko, riippuu tietenkin tuloista sekä merkintä rikosrekisteriin. Työpaikanhakuproessissa tämä merkinä autta sinua olemaan työllitymättä.

Vierailija
9/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on pukeutunut niin, että tissivako näkyy tai suorastaan loistaa, on kai ollut tarkoituskin että ne on tarjolla katseltavaksi.

Jos on isot rinnat, mutta ei halua näyttää lihavalta, rinnat korostuvat pukeutumisessa väkisinkin. Ei silti ole mikään signaali kenellekään. Ei nainen voi valita kuppikokoaan (t. 75 F).

Vierailija
10/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä aina välillä sattuu vastaan, jotka tuijottavat estottomasti, ja pidän heitä vähintäänkin keskivertoa tyhmempinä. Joskus en jaksa itse leikkiä kohteliasta vaan tokaisen, että "silmäni ovat täällä!" ja sitten seuraan nolostunutta reaktiota. Vajaimmat eivät edes tajua nolostua vaan naureskelevat kuin olisivat olleet hyvinkin hauskoja.

Jep, voin olla tosikko, mutta rasvainen huumori ja huonot käytöstavat eivät vain uppoa.

Vierailija
11/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kohdalle satut niin saattaapi tulla monoa munille.

Minäkin tykkään vetää akkoja turpaan ja sitten perään alavatsaan, jos ne ei ole pukeutuneet nätisti.

Vierailija
12/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ällöä ja huonoja tapoja. Teinipojalla ton tissien tuijottamisen vielä tosiaan ymmärtää, aikuisella miehellä ei. Tulee mieleen, että olen hänelle vain pari rintoja.

Mulla on tollanen työkaveri. Kuvittelee varmaan etten huomaa kun katse vaeltaa jatkuvasti rinnoilla

Vierailija
13/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikään mennessä siihen on jo niin tottunut, etten siitä jaksa enään välittää. Jotkut tapaukset kyllä jää helpommin mieleen kuin toiset. Esim. muistan kun muutama vuosi sitten hammaslääkärini jutteli rinnoilleni. Lähinnä nauratti.

Vierailija
14/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei jatkoon. Tollanen mies osui treffeille, ja olen saletti,että se tsekkaa kaikkien muittenkin naisten rinnat. Ja sit alkaa ottaa eteen...

Tämä sankari kertoi mulle kun oltiin lähdetty ravintolasta, että "mulla seisoi koko ajan kun katselin sun ihania tissejä". Sai kyllä tyytyä omaan käteen.

Ja tämä tyyppi vaikutti netissä ihan fiksulta ja oli koulutettu yms. Muuten vaan törppö.

Vierailija
15/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset laittavat rintansa esille, sitten "loukkaantuvat" kun niitä katsoo:D

Vierailija
16/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä tollasten rintojen tuijottajien kanssa tapana tsekata niitten etumus, eli pullottaako, onko villasukka täytteenä, kummassa lahkeessa, vai onko muuten vaan ilonen nähdessään mut.

Entinen työkaveri myös "vahingossa" usein hipaisi mun rintoja. Yök

Vierailija
17/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa yleensä välittää. Jos mies on kiinnostava, niin sitten se on aika eroottista. Muuten ihan sama. Ei ne tuijotuksesta kulu.

Mutta älkää luulko, ettei me naiset huomattaisi sitä "vaivihkaista" vilkuilua.

Vierailija
18/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en?

Mielipiteellesi löytyy käyttöä: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2014/09/what-to-do-with-your-…

Vierailija
19/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri selkeästi yrittää olla katsomatta isoja rintojani (en käytä mitään tiukkoja/avonaisia paitoja) muttei selvästikään pysty, ja samalla vaikuttaa jotenkin hämmentyneeltä. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi teinipoika, mutta ihan aikuisesta miehestä kyse. Vähän tulee itselle vaivautunut olo.

Vierailija
20/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse isorintainen, mutta yritän pukeutumisella häivyttää rintani, etteivät ole liian esillä. Rintavako ei näy koskaan missään julkisissa tilanteissa! Joidenkin katse etsiytyy rintoihini, sille ei voi mitään. Pidän vähän junttina, jos joku jää tuijottamaan.

Mutta jos naisella on rintavako esillä, se on sitä ihan tarkoituksella, itsensä esittelemistä varten. Silloin on tekopyhää loukkaantua tuijottamisesta. Rintojensa esittelijät loukkaantuvat ei-toivottujen miesten tuijotuksesta, kun huomiota haetaan "vain niiltä itseä kiinnostavilta miehiltä", muut eivät saisi katsoa. Tosi huvittavaa :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi