Isä kauhuissaan, lapset odottivat tunnin myöhässä olevaa junaa sisätiloissa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016012321000569_uu.shtml
Curling on hauska harrastus. Pakko taas itkeä Iltalehteen, huokaus.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
N45 kirjoitti:
Epäilen, että koko juttu on tekaistu. Olematon isä ja kuva ihan random lapsista.
Saadaan huudatettua kommentoijia ja saadaan klikkauksia.Miksi VR kommentoisi tekaistua juttua iltapäivälehdille?
Ja eiköhän niitä oikeiakin uutisia ainakin valtamedioilla riitä ihan valittavaksi saakka, tuskin olisi monessakaan mielessä kannattavaa niitä keksimään alkaa... :D
Iltalehti on kyllä uskomattominta paskaa, mitä tässä maassa kehdataan nimittää sanomalehdeksi. Mitenkähän sen känniämmän kävi, joka itki iltalehteen kun paha poliisi vei putkaan, vaikka mamma oli omien sanojensa mukaan pahoinpidelty?
Vierailija kirjoitti:
Vr heitti kerran mun lapsen junasta ulos väärällä asemalla, kun tämä ei ollut älynnyt/ehtinyt hypätä oikealla, oli kuulemma asemalla pysähdytty niin nopsasti. Uutta junaa olisi pitänyt odotella yli tunti narkkareista ja juopoista tunnetulla asemalla. Hyppäsin autoon ja hain omani pois. Eli VR:ään ei kannata luottaa.
Sun lapsi mokasi ja sä hoidit asian. Noin sen kuuluu mennäkin. Menkää itse junaan niitten pentujenne kanssa, jos ne eivät siellä yksinään pärjää.
Me saatettiin 13-vuotiaina lähteä päiväksi esim. Turkuun ryypiskelemään ihan huvin vuoksi. Tulipa tuossa iässä joskus myös yövyttyä Helsingin päärautatieaseman penkillä, kun oltiin humalaspäissämme missattu viimeinen juna. Kyllä on nykyajan pennut avuttomia, jos eivät tuntia pärjää edes selvinpäin :D
Nää on ihan huikeita juttuja :D
Mitäs tälläsiä "isä tilittää"-juttuja tässä on lähiaikoina ollut? Stockan ilmapalloisä tietenkin, mutta oli tässä välissä joku toinenkin mahtava vastuunvierittämisjuttu.
Toki tässä talvella oli se jenkki(?) jonka lapsi lennätettiin Suomeen sairaalahoitoon mutta sitten itkettiin rahan perään kun ei saatu lasta ambulanssilennolla takasin USAan joulun viettoon. Iskä ei voinut itse terveenä lentää Suomeen...