Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin asuntoesittelyssä, enkä voinu uskoa silmiäni

Vierailija
23.01.2016 |

Kävin vastarakennetun modernin talon asuntoesittelyssä. Menimme yläkertaan, enkä voinut uskoa silmiäni: wc:ssä ei ollut perinteistä ovea, vaan lasinen, tummaksi sävytetty lasiovi kuin saunassa! Ei kuulemma tarvi pitää lukkoakaan kiinni, kun jo ulkopuolelta näkee onko siellä joku?? Kuulemma arkkitehdin suunnittelema hieno idea. Nyt olen kyllä kaiken nähnyt...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava jos on vieraita.

Vierailija
2/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt maitolasista tai sitten sellaisesta karheapintaisesta lasista tehtyjä wc-ovia, joista ei näy läpi. Korkeintaan varjo voi näkyä, mutta muuten ei ole läpinäkyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ripuli, niin lasit tärisee.

Vierailija
4/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo edistystä.Olen nähyt vessoja kokonaan ilman ovia. Nämä usein makuuhuoneen yhteydessä ,äänet ja lemut leviää.

Vierailija
5/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirvee ratkaisu, mutta helppo vaihtaa ovi.

Vierailija
6/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetelly tuota trendiä myös, ja inhottaa kun toisinaan jotain lasiseinä-vessoja rakennetaan myös uusiin hotellihuoneisiin. Miksi ihmeessä haluaisin nähdä edes kumppanini istumassa wc-pöntöllä?

Vierailija
7/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hotellissa missä vessan ovi lasia, ei näkynyt läpi mutta tosiaan varjo näkyi ja kyseinen ovi oli liukuovi, eikä mennyt edes kokonaan kiinni vaan jäi parin sentin rako. Pienessä hotellihuoneessa toisen on kiva sitten kuulla kaikki lorinat, lirinät ja pörinät aivan kuin vieressä istuisi. :D en ikinä ostaisi asuntoa missä olisi joku tuonkaltainen ratkaisu.

Vierailija
8/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, moderni ja aistillinen ratkaisu. Mutta sopii tietynlaisille ihmisille. Eines- ja pikaruoalla elävät juntit valtavine suolistokaasuineen saisivat pysyä maalla ulkohuusseja käyttäen, thanks.

Vierailija
9/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleissa mäkin oon törmänny hyvin eriskummallisiin vessaratkaisuihin. Kerran erään vessan seinä oli lasia ja huoneen puolella ihan lasiseinässä oli kiinni sänky. Eli makaat sängyssä ja tiiraat, kun matkatoveri paskoo. Sit on tullu vastaan myös puisista rimoista rakennettu vessan ovi, vähän niinku avoimet sälekaihtimet.

Vierailija
10/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, moderni ja aistillinen ratkaisu. Mutta sopii tietynlaisille ihmisille. Eines- ja pikaruoalla elävät juntit valtavine suolistokaasuineen saisivat pysyä maalla ulkohuusseja käyttäen, thanks.

Niin, ulkopuolella olevat ihmiset voivat aistia sekä korvilla että nenällä, mitä vessassa tapahtuu

Vierailija
11/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mistäkin tykkää. Itse en usko tamponin asettelun aistillisuuteen.

Vierailija
12/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaltaisesi hienostuneet ihmiset aistillisesti paskomassa lasiovisissa vessoissa xD 

Vierailija
13/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että lasioven läpi kuuluu ainoastaan valtavat suolistokaasut? Ehei, sen lasisen oven läpi kuuluu ihan myös sinun hienostopökäleesi molskahdus sekä luomupissasi lirinä kristallinkirkkaasti. Mutta kyllä, aistillista tosiaan. Viereisessä huoneessa oleva voi täysin kuvitella istuvansa kanssasi vessassa.

Vierailija
14/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ratkaisu. Olimme juuri Malmössä varmaan Malmön kaikkein hienoimmassa hotellissa, jossa kylppärin oviseinä ja sivuseinä olivat lasia. Olihan siellä verho, mutta sitä ei saanut kuin sängylle päin aukeavaan sivuseinään. Jonkin verrran tietysti jännitti, tuleeko siivooja omilla vaimilla, kun istuskelee nautiskelemassa.

Omaa puolisoa se ei haitannut, olemme olleet saunassakin alasti toistemme seurassa.

Vierailija
15/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä pitää maksaa isännöitsijälle.

Vierailija
16/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion sokos hotellin sviitissä oli myös kylppäri/wc:n seinät pelkkää lasia.. Nappia painamalla sai tummaksi, mutta ulkopuolelta sen tummennuksen sai pois ilman että suihkussa olija sitä itse huomaa.

Eli kylppäristä näki muualle oli sitten himmennys tai ei, mutta eroa ei huomannut jos joku otti ulkopuolelta himmennyksen pois. Olipas kivaa saunoa känniääliöiden kesken.

Vierailija
17/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wurst kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä pitää maksaa isännöitsijälle.

Isännöitsijälle? jos omistusasunto niin sen kun menet ja vaihdat. Maksaa joutuu joka tapauksessa jos joudut uuden oven ostamaan.

Vierailija
18/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yhden tutun luona, ja heidän vessansa ovi oli sellainen säleistä tehty, siis siinä oli raot joka säleen välissä, ja tietenkin ovi oli vielä ohut. Vessasta kuului kaikki äänet olohuoneeseen. Mulla on vielä ujo pissa, oli kamalaa yrittää saada pissa tulemaan siinä vessassa, kun äänten lisäksi mietin vielä että näkeekö joku mut sen oven läpi.

Vierailija
19/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelleissa mäkin oon törmänny hyvin eriskummallisiin vessaratkaisuihin. Kerran erään vessan seinä oli lasia ja huoneen puolella ihan lasiseinässä oli kiinni sänky. Eli makaat sängyssä ja tiiraat, kun matkatoveri paskoo. .

Heh, oliko tämä sveitsissä? Itselläni samanlainen kokemus

Vierailija
20/48 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh minun porukoiden uudessa talossa on tuollainen vessan ovi. Luojan kiitos, että itse muutin omaan asuntoon ennenkuin porukat muuttivat siihen asuntoon. Aivan kauhea vessan oveksi! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi