Kiitti helvetisti vauva-palsta!
Olen tän paska-palstan ansiosta alkanut pelkäämään mm. että mies jättää yhtäkkiä vaikka meillä kaikki on hyvin ja kolmas lapsi tilauksessa, että ihmiset pitää meitä "wt-sakkina" koska olen kotiäiti, että olen oikeastaan täysin B-luokan kansalainen, lapsillani on nimet joiden perusteella heidät pitäisi oikeastaan huostaanottaa - sen verran paskat nimet ne taitaa olla. Tässä nyt pintaraapaisu asioista. Vihaan sitä kun olen niin koukussa tähän palstaan ja alan pelkäämään kaikkea älytöntä. Joka päivä täällä on aloituksia siitä kun se ihana perheenisä joka vannoi vielä eilen rakkauttaan, yhtäkkiä ottaa ja lähtee ilman mitään järkevää selitystä. Aikuiset ihmiset haukkuu toisiaan ja halveeraa ihmisiä heidän tulotason mukaan. Ällöttää millasta sakkia suuri osa ihmisistä tuntuu olevan. Ei olisi ikinä pitänyt eksyä tänne.
Kommentit (21)
Odotahan kun työelämä kunnolla naisvaltaistuu ja sitä kautta yhteiskunta. Mahtaa olla suvaitsevaista ja mukavaa!
Suosittelen sulle palstalakkoo. Puunaa mielummin kotia ja pidä mies tyytyväisenä. Tsemppiä.
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä tällä palstalla lomehditaan ;)
AI muillekin äitiyslomalaisille on käynyt niin :D
Höpsis ap! Kyllä sinä tiedät että ei täällä ole kuin murto-osa totta mistään mitä ihmiset kirjoittaa, ja teinipojat on usein asialla. Kaipa sinä tiedät mitä elämä on oikeasti, täällä virtuaalimaailmassa nimet ja ammatit ja kaikki on wt.
Ei kannata ottaa tosissaan näitä juttuja täällä. Jotkut ihmiset ovat ikuisia kiusaajia, kuten tällä palstalla niin selkeästi näkyy. Usko pois, olemme ihan jokainen samalla viivalla, tulotasosta tai muusta ulkokultaisuudesta riippumatta. Kukaan ihminen ei pääse sitä pakoon, että on ihminen. Kulje pää pystyssä ja ole ylpeä, jos et ole sortunut laumailuun.
Muista tie on siihen viaton , jos sulla kivi kengässäsi on.
Niin ja parasta on että näitä mielipiteitä muokkaa lapsettomat tyypit.
Joogaa ja meditoi, eiköhän se siitä.
Älä nyt vaan kerro, että sulla on ylipainoa, koska siinä tapauksessa sun on nyt pakattava ja lähdettävä, jätettävä mies ja lapset ja hävittävä tästä maasta kokonaan! Vedä verhot ikkunaan, sulje telkut sun muut ja ennen kaikkea tämä tuomion ja helvetillisen kiirastulen palsta!!! 666
Ei se maailma siihen kaadu kun miehes lähtee ja ne lapsetkin voi vaihtaa nimet paremmiksi aikuisina.
Oli palstaa tai ei, miehet pettää ja jättää, se on heissulivei.
Jep. Nyt lopetan viimeistään tän sonnan lukemisen. Tälläiseenkin avaukseen muutama asiallinen kommentti ja loput täyttä vittuilua. Mieskin tietää jo nykyään jos oon loisinut täällä lukemassa näitä älyttömyyksiä kun oon niin ärtynyt. Usein sanookin että lopeta sen paskan lukeminen.
Ratkaisu ongelmaasi on lopettaa tämän palstan" keskustelujen" lukeminen. Älä tuhlaa aikaasi sinua vahingoittaviin asioihin. Unohda typeryydet mitä olet lukenut.
Keskity lapsiisi ja puolisoosi. He ovat onnellisia kun lopetat kännykkään/ läppäriin tuijottelun ahdistunut ilme kasvoillasi, ja sen sijaan olet aidosti läsnä heidän päivässään.
Kun tarvitset neuvoa kodinhoitoon, lastenhoitoon, parisuhteen hoitoon yms perhe- elämän ongelmaan kysy läheistesi mielipidettä. Myös neuvolasta ja järjestöjen nettisivuilta voi etsiä asiallisia ohjeita. Ennen kaikkea keskustele puolisosi kanssa, kysy ja arvosta hänen näkemyksiään.
Elät elämäsi parasta aikaa, nauti siitä ja ole iloinen ja luottavainen joka aamu kun heräät!
Jannican ja Lucan äiti se siellä kiukuttelee. Veronmaksajien rahoittama laajakaista kuitenkin toimii, vaikka sossurahat tulevat vasta maanantaina.
Ota äijältäs kalja jääkaapista ja mee partsille rauhoittumaan röökin kanssa.
Hemmottele ittees. Ota maanantaina uus tatska ja käy Lidl:ssä shoppailemassa uudet rintsikat.
Osta jotain kivaa kotiin, vaikka niitä vekkuleita kirjainpalikoita ja tee niistä sana LOVE. Se on englantia ja tarkoittaa rakkaus.
Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
No sellaista se elämä on, mutta ei siinä pelko auta.
Hahhah. Elämäkö sellaista, mitä AV esittää. No ei ole. Täällä kirjoittelee aivan uskomattoman paljon ihanilla luonteenpiirteillä varustettuja tyyppejä. On ilkeitä, valehtelijoita, epärehellisiä teeskentelijöitä ja aika monen kohdalla voi epäillä, ettei lääkitystä ole saatu kohdilleen.
Itse luen näitä juttuja viihdepohjalta, uskomatta oikein mihinkään, kaikkien hullujen seassa täällä on tosi fiksuja ja myös huumorintajuisia ihmisiä.
No sellaista se elämä on, mutta ei siinä pelko auta.