Naiset hoi! Miten ihmeessä jaksatte pitää karvanne kuosissa parisuhteessa?
Olen sinkkuillut monta vuotta, eikä ole ollut miestä, jota varten poistaisin karvoja. Olen nyt deittaillut pari kertaa yhtä miestä, ja juttu etenee..
Sinkkuvuosinani olen höylännyt suurimman osan karvoistani pois noin kerran-pari viikossa. Minun pitäisi höylätä bikinirajat, kainalot ja sääret päivittäin, jos olisin parisuhteessa. En voi edes nukkua miehen vieressä, jos säärissäni on päivän vanha pistelevä sänki. Lisäksi olen huomannut, että pyllyvaossakin kasvaa karvoja. En voi tehdä mitään pitkäkestoisia karvanpoistoja vahauksin tai vastaavin, sillä olen kivulle tosi herkkä, eikä budjettini riitä tällä hetkellä kalliisiin toimenpiteisiin.
En myöskään ymmärrä, miten pyllystä saa karvat pois? Höylällä on vaikea saada kaikkia karvoja pois sieltä ja pistävä sänki tulee heti päivässä kuitenkin. Ja on vaikea saada nypittyä niitä karvoja pinsetein koska en näe sinne taakse. Onnistun osumaan vain yksittäisiin karvoihin...
Miten te muut naiset olette ratkaisseet karva-/sänkiongelmat parisuhteessa? Haluaisin pitää sääreni, alapään, pyllyvaon ja kainalot koko ajan sileinä, mutta se vie päivittäin paljon aikaa, jos pitää höyläillä huolellisesti monesta paikasta. :(
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minä sheivaan joka aamu suihkussa kainalot, sääret ja alapään. Viehän se tovin muttei lopulta montakaan minuuttia ja kun hommaan on tottunut, olisi epäsiisti olo ilman. Miestäni ei pieni sänki haittaa mutta minä haluan olla siisti ja sileä häntä varten 😉
Minusta tämä oli kiva teksti ja lämmitti yksinäisen miehen sydäntä kovasti. Vielä on siis toivoa löytää naisia, jotka haluavat miellyttää omaakin miestä, eikä pelkästään niitä tuntemattomia yhden yön hoitoja. Baari-iltaa vartenhan jokainen nainen toki itsensä siistii. Alapeukkujen määrä oli vähän lannistava.
Siinähän se suihkun yhteydessä hoituu alle puolen minuutin. Kasvaessaan karvat alkaa kutittaa, joten ihan omankin hyvän olon vuoksi pidän huolta siistimisistä.