Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hoi! Miten ihmeessä jaksatte pitää karvanne kuosissa parisuhteessa?

Vierailija
23.01.2016 |

Olen sinkkuillut monta vuotta, eikä ole ollut miestä, jota varten poistaisin karvoja. Olen nyt deittaillut pari kertaa yhtä miestä, ja juttu etenee..

Sinkkuvuosinani olen höylännyt suurimman osan karvoistani pois noin kerran-pari viikossa. Minun pitäisi höylätä bikinirajat, kainalot ja sääret päivittäin, jos olisin parisuhteessa. En voi edes nukkua miehen vieressä, jos säärissäni on päivän vanha pistelevä sänki. Lisäksi olen huomannut, että pyllyvaossakin kasvaa karvoja. En voi tehdä mitään pitkäkestoisia karvanpoistoja vahauksin tai vastaavin, sillä olen kivulle tosi herkkä, eikä budjettini riitä tällä hetkellä kalliisiin toimenpiteisiin.

En myöskään ymmärrä, miten pyllystä saa karvat pois? Höylällä on vaikea saada kaikkia karvoja pois sieltä ja pistävä sänki tulee heti päivässä kuitenkin. Ja on vaikea saada nypittyä niitä karvoja pinsetein koska en näe sinne taakse. Onnistun osumaan vain yksittäisiin karvoihin...

Miten te muut naiset olette ratkaisseet karva-/sänkiongelmat parisuhteessa? Haluaisin pitää sääreni, alapään, pyllyvaon ja kainalot koko ajan sileinä, mutta se vie päivittäin paljon aikaa, jos pitää höyläillä huolellisesti monesta paikasta. :(

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman viikon välein, talvella harvemminkin höylään kainalot ja sääret, en miehen takia, seksiäkin nykyään niin harvoin, että ei maksa vaivaa. Mies ei mun persvakoa tuijottele, enkä minä hänen, vaikka hänellä kyllä kasvaa koko selkäkin karvaa. Kerran 15 vuotta sitten ajelin alapääni, ja mies oli ihan järkyttynyt, ei tykännyt yhtään, joten se oli sitten siinä. Ei mulla tosin reisissä karva kasva. Nyt vanhemmiten alkaa vähän viikset näkyä, ne vetäisen samalla höylällä kun muutkin paikat, mies on luvannut että tarpeen vaatiessa saan lainata hänen partakonettaan.

=D ihana olet :)

Vierailija
22/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksan. Kerran viikossa kainalot höylään ja jalat kesällä tai jos on esim. hieroja. Ihan yhtä paljon aikaa menee kuin sinkkuna ollessa. Ei mieskään partaa aja kuin korkeintaan kerran kuussa, miksi mun pitäisi ajella sääriä joka päivä?! Ihmisillä kasvaa karvoja, se on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuillut monta vuotta, eikä ole ollut miestä, jota varten poistaisin karvoja. Olen nyt deittaillut pari kertaa yhtä miestä, ja juttu etenee..

Sinkkuvuosinani olen höylännyt suurimman osan karvoistani pois noin kerran-pari viikossa. Minun pitäisi höylätä bikinirajat, kainalot ja sääret päivittäin, jos olisin parisuhteessa. En voi edes nukkua miehen vieressä, jos säärissäni on päivän vanha pistelevä sänki. Lisäksi olen huomannut, että pyllyvaossakin kasvaa karvoja. En voi tehdä mitään pitkäkestoisia karvanpoistoja vahauksin tai vastaavin, sillä olen kivulle tosi herkkä, eikä budjettini riitä tällä hetkellä kalliisiin toimenpiteisiin.

En myöskään ymmärrä, miten pyllystä saa karvat pois? Höylällä on vaikea saada kaikkia karvoja pois sieltä ja pistävä sänki tulee heti päivässä kuitenkin. Ja on vaikea saada nypittyä niitä karvoja pinsetein koska en näe sinne taakse. Onnistun osumaan vain yksittäisiin karvoihin...

Miten te muut naiset olette ratkaisseet karva-/sänkiongelmat parisuhteessa? Haluaisin pitää sääreni, alapään, pyllyvaon ja kainalot koko ajan sileinä, mutta se vie päivittäin paljon aikaa, jos pitää höyläillä huolellisesti monesta paikasta. :(

En sheivaa sinkkuna tai parisuhteessa säännöllisesti muuten kuin kainalot,mukavampi laittaa dödöäkin ilman kauheaa puskaa.Muut karvat saa rehottaa rauhassa,varsinkaan sääriä en ole edes yrittänyt ajaa vuosiin koska en kuitenkaan koskaan onnistu.Ehkä kannattaisi miettiä mikä on vikana,jos koet jonkin ihmeen pyllykarvojen olemassa olon häiritsevän parisuhteen muodostomasti.

Vierailija
24/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret ja kainalot vähän useammin, koska karvojen poisto ei vahingoita ihoa. Alakerrasta kerran viikossa ja jos ei huvita, niin harvemmin. Miestä ei haittaisi, vaikka en ikinä.

Vierailija
25/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kerran viikossa.Kyllä parisuhteestakin tietty rytmi on niissä hommissa.Itse ehkä teen aktiivisemmin aloitetta kun on esivalmistelut tehty...Olen aika siisti ihminen ja käyn päivittäin suihkussa enkä oikein tykkää aamuisin pussailla ennen hampaiden pesua.Parisuhteessa on aika tärkeää mulle,että koen h-hetkellä itseni viehättäväksi.

Vierailija
26/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensimmäiseksi on pakko ihmetellä tätä ikuista karvakeskustelua. Siis KETÄ KIINNOSTAA ja MIKSI? En käsitä... Toiseksi karvojen sheivaus ei ole minulle homma eikä mikään, tulee ihan luonnostaan, kuten vaikka siivoaminen ja pyykinpesu. Että enpä osaa vastata kysymykseen, kun minulle sheivaus on ihan täysin totaalisen arkinen asia, parisuhteessa ja sinkkuna.

Vierailija
27/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ensimmäiseksi on pakko ihmetellä tätä ikuista karvakeskustelua. Siis KETÄ KIINNOSTAA ja MIKSI? En käsitä... Toiseksi karvojen sheivaus ei ole minulle homma eikä mikään, tulee ihan luonnostaan, kuten vaikka siivoaminen ja pyykinpesu. Että enpä osaa vastata kysymykseen, kun minulle sheivaus on ihan täysin totaalisen arkinen asia, parisuhteessa ja sinkkuna.

koska sut on aivopesty uskomaan että karvat on ällöttäviä. ei ysärilläkään ajeltu karvoja tai kaiveltu kyrvällä paskareikiä

Vierailija
28/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kerran pari viikossa jalat, kädet, kainalot ja alapään. Ei mene oikeasti aikaa paljon kun tekee säännöllisesti niin ei ole myöskään paljoa höylättävää. Näin olen tehnyt sinkkuna ja suhteessa aina.

Vierailija
29/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei eroa karvojen siistiminen sinkkuna tai suhteessa.. Jalat epiloin parin viikon välein (sänki harvaa ja ei piikkistä), kainalot epiloin kerran viikossa, alapään sheivaan ehkä pari krt viikossa (vaihdellen, kokonaan ja vain huulet). Nuorenpana huolehdin enemmän mitä mies on mieltä, mutta olen huomannut, ettei mies välitä/huomaa vaikka säärikarvoja, ei ole niin vakavaa. Ap:ta vaikea neuvoa joka päiväiseen sileyteen, kerta vahaus/kipu ei sovi.

Vierailija
30/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siinä suhteessa onnekas ettei minulla kasva karvat kunnolla muualla kuin päässä :)

Riittää että sheivaan kerran kuussa. Ja silloinkin vaan vetelen vähän sieltä sun täältä niitä muutamaa hajakarvaa. Lisäksi olen vaalea niin karvatkin on vaaleita ja hentoja.

Hiukset ovat onneksi paksuhkot ja ne kasvaa nopeeta.

Vierailija
31/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa syy ikisinkkuutesi johtua siitä, että taidat olla aikamoinen tiukkapipo. Yleisesti ottaen miehiä ei haittaa karvat siellä sun täällä (ne kun ovat ihan luonnollisia), mutta karvojaan ja mahdollisia läskejään, luomiaan, finnejään ym. neuroottisesti kyttäävä, estoinen ihminen on usein aika turn-off. 

Kuulutko myös niihin, joiden matonhapsut pitää olla suorassa ja alapää pestä vedellä ja saippualla joka kusella käynnin jälkeen? 

Vierailija
32/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä mun karvoista eikä halua ainakaan posliinia. Epiloin kainalokarvat melko säännöllisesti, sääret myös mutta vähän harvemmin näin talvella. Mulla ei ole kovin karvaiset sääret. Alapääs lähinnä saksin välillä lyhyemmiksi. Kesällä sokeroin bikinirajoja, mutta talvella en viitsi kun ei ne ole kovin törkeät.

Vierailija
33/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot pois vaan, se on siinä. :D

Vierailija
34/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska sut on aivopesty uskomaan että karvat on ällöttäviä. ei ysärilläkään ajeltu karvoja tai kaiveltu kyrvällä paskareikiä

Tai ehkäpä ajattelen omilla aivoillani?

Vierailija
35/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ihmisillä on erilainen karvan kasvu, mutten oikein ymmärrä, miten ap saa tästä niin ison ongelman, että oikein erikseen pitäisi varata aikaa sheivaamiselle. Tuskin kuitenkaan mikään gorillanaaras olet, vai? Mä ajan kainalokarvat kerran-kaksi viikossa, sänki ainakaan ei näy päivässä tai kahdessa. Sääret höylään kun jaksan, eli viitsin, tarkoittaa talvisin max. kerran kuukaudessa, kesäisin ehkä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa (ellen ole reissussa. Jossain festareilla tai leirintäalueella ei paljo karvat kiinnosta vaan kaljat :D). Myönnän, mulla on tosi vaaleat säärikarvat. Posliinina olen pitänyt muutaman vuoden, mutten sitäään sheivaa kuin n. joka neljäs päivä, muuten iho ärtyy. Eihän alapäätä voi pitää täysin karvattomana/sängettömänä 24/7. Mies ei ole valittanut kuin kerran; olin ollut kaksi viikkoa reissussa ja römpsä oli kuin aloittelevan siirtolapuutarhurin palsta. Ei siis ihan viidakko, mutta taimenet nousi jo. Oli aika karsean näköinen itsestäkin :D pimppikarvat on jees, mutta se välivaihe on paha.

Vierailija
36/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus on muotia nykyään, joten anna rehottaa.

Vierailija
37/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan n. 2-3 kertaa viikossa, en niinkään miehen takia, tykkään vain itse olla karvaton kaulasta alaspäin (poislukien käsivarret). Sänki tuntuu säärissä jo seuraavana päivänä sheivaamisesta, mutta iho ei kestäisi jokapäiväistä karvojenajelua. Joskus olen miehelle kauhistellut, että kokeile mikä sänki ja hän on lähinnä huokaillut, että hohhoijaa ihan normaalia. Nukutaan, harrastetaan seksiä ja kosketellaan toisiamme minun sängestä huolimatta.

Vierailija
38/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olenko jotenkin poikkeuksellinen, kun tahdon olla parisuhteessa sileäihoinen? Inhottaa ne karvat sinkkunakin myös itseäni.

T: Ap

Kysypä äitiltäs ja mummoltas viitsivätkö sheivailla perskarvojaan.

Vierailija
39/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täysin normaali. :)

Vierailija
40/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ihmisillä on erilainen karvan kasvu, mutten oikein ymmärrä, miten ap saa tästä niin ison ongelman, että oikein erikseen pitäisi varata aikaa sheivaamiselle. Tuskin kuitenkaan mikään gorillanaaras olet, vai? Mä ajan kainalokarvat kerran-kaksi viikossa, sänki ainakaan ei näy päivässä tai kahdessa. Sääret höylään kun jaksan, eli viitsin, tarkoittaa talvisin max. kerran kuukaudessa, kesäisin ehkä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa (ellen ole reissussa. Jossain festareilla tai leirintäalueella ei paljo karvat kiinnosta vaan kaljat :D). Myönnän, mulla on tosi vaaleat säärikarvat. Posliinina olen pitänyt muutaman vuoden, mutten sitäään sheivaa kuin n. joka neljäs päivä, muuten iho ärtyy. Eihän alapäätä voi pitää täysin karvattomana/sängettömänä 24/7. Mies ei ole valittanut kuin kerran; olin ollut kaksi viikkoa reissussa ja römpsä oli kuin aloittelevan siirtolapuutarhurin palsta. Ei siis ihan viidakko, mutta taimenet nousi jo. Oli aika karsean näköinen itsestäkin :D pimppikarvat on jees, mutta se välivaihe on paha.

Kyllä munkin mies järkyttyis jos sieltä taimenet nousis 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme