Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörryin aamulla.t.ammattivalittaja

Vierailija
23.01.2016 |

Tuo huimaus taas niin pahana.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut jo pitkään tiedossa ja se pituus erokin on vaihdellut jo moneen kertaan.Ap valehtelee niin paljon, ettei se edes muista valheitaan. Mutta, me muistetaan.

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että toinen jalka lyhyempi, tämä oli mulle uusi juttu.

Paljonko jaloillasi on eroa, onko ollut syntymästä asti, onko sinulla toisessa kengässä korkeampi korko?

Vierailija
42/79 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin ison pituuseron kanssa pärjää? Luulisi aiheuttavan kipuja lonkkiin ja polviin ainakin. Minulla on vain vähän eroa jalkojen pituudessa, mutta erikoispohjalliset ovat tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyörryit, eihän se voi johtua lyhyemmästä jalasta.Vai voiko?

Rytmihäiriöistäni se johtuu.ap

Vierailija
44/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin ison pituuseron kanssa pärjää? Luulisi aiheuttavan kipuja lonkkiin ja polviin ainakin. Minulla on vain vähän eroa jalkojen pituudessa, mutta erikoispohjalliset ovat tarpeen.

Hyvin, ei mulla kipuja ole. En halua mitään korotuksia käyttää.ap

Vierailija
45/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys sinulla on rytmihäiriöihin?

Vierailija
46/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siellä päänupissa aika pahoja rytmihäiriöitä ollut syntymästä lähtien!  :D

Vierailija
47/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääkitys sinulla on rytmihäiriöihin?

Bisoprolol.ap

Vierailija
48/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siellä päänupissa aika pahoja rytmihäiriöitä ollut syntymästä lähtien!  :D

Kyllä ne on ihan sydämessä.ap

Vierailija
49/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko masokisti? Vai miksi nostat ketjuja, joissa tiedät saavasi osaksesi pelkkää pilkkaa? Miksi avaat näitä ketjuja?

Vierailija
50/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko masokisti? Vai miksi nostat ketjuja, joissa tiedät saavasi osaksesi pelkkää pilkkaa? Miksi avaat näitä ketjuja?

Ilmeisesti sitten olen masokisti. Ihmettelen vain palstalaisten suhtautumista lihaviin ja siihen jos on joku vamma.ap

Vierailija
51/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahto olla jysäys, kun 180cm 130kg kaatuu suorilta jaloilta. Mitäs kun sulla on se toinen jalka lyhyempi, niin kaadutko aina sille puolelle?

mietin juuri samaa, taisi tulla halkeama lattiaan tuollaisesta jysäyksestä.

Vierailija
52/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahto olla jysäys, kun 180cm 130kg kaatuu suorilta jaloilta. Mitäs kun sulla on se toinen jalka lyhyempi, niin kaadutko aina sille puolelle?

mietin juuri samaa, taisi tulla halkeama lattiaan tuollaisesta jysäyksestä.

Eipä tullut.ap

Vierailija
53/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijavalehtelija. Kiloilla ei ole merkitystä, vain sillä että kirjoittelet tänne valheita.

Vierailija
54/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastelijavalehtelija. Kiloilla ei ole merkitystä, vain sillä että kirjoittelet tänne valheita.

Suurin osa on ollut totta. Toki jotain joutuu muuttelemaan, ei kaikkea voi tänne rehellisesti kirjoittaa.ap

Vierailija
55/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on ollut totta. Toki jotain joutuu muuttelemaan, ei kaikkea voi tänne rehellisesti kirjoittaa.ap

Ja valheet jatkuu.

Vierailija
56/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valheet jatkuu.

Ei ole tässkään ketjussa valetta.ap

Vierailija
57/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen muistavinani, että ap:llä on Menierin tauti ja siitä johtuu huimaus. Tunne kaksi Mebier -potilasta ja heillä pysyy Menier hyvin aisoissa lääkityksellä. Toinen heistä tekee lisäksi fyysisesti vaativaa työtä. Jostakin syystä sitten lääkitys ei auta ap:tä, tai sitten Menierin kanssa on kuin sen syövän, että sitä ei olekaan.

Vierailija
58/79 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko sä pyörryit, hae hyvä ihmienn apua!

Vierailija
59/79 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen muistavinani, että ap:llä on Menierin tauti ja siitä johtuu huimaus. Tunne kaksi Mebier -potilasta ja heillä pysyy Menier hyvin aisoissa lääkityksellä. Toinen heistä tekee lisäksi fyysisesti vaativaa työtä. Jostakin syystä sitten lääkitys ei auta ap:tä, tai sitten Menierin kanssa on kuin sen syövän, että sitä ei olekaan.

Minulla on menier sekä pahat rytmihäiriöt ja kyllä tämä nyt noista rytmihäiriöistä johtuu.ap

Vierailija
60/79 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin linkin siihen ketjuun, jossa ap sanoi kaiken muun olleen valetta paitsi adoptiopoikansa. Miten se on ymmärrettävä.

Mä en pilkkaa sua, ap. Mä ennemmin mietin, mikä sulla on, kun saat, ihan kalastat muut puhumaan sulle näin. Onko sekin jokin lapsuuden kotiolot -juttu, onko sulle puhuttu näin, etkä kauniimpaa puhetta sisäiseen maailmaasi ansaitse jotenkin, vai mitä. Koska en usko sinun olevan paha ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi