Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hoi! Miten ihmeessä jaksatte pitää karvanne kuosissa parisuhteessa?

Vierailija
23.01.2016 |

Olen sinkkuillut monta vuotta, eikä ole ollut miestä, jota varten poistaisin karvoja. Olen nyt deittaillut pari kertaa yhtä miestä, ja juttu etenee..

Sinkkuvuosinani olen höylännyt suurimman osan karvoistani pois noin kerran-pari viikossa. Minun pitäisi höylätä bikinirajat, kainalot ja sääret päivittäin, jos olisin parisuhteessa. En voi edes nukkua miehen vieressä, jos säärissäni on päivän vanha pistelevä sänki. Lisäksi olen huomannut, että pyllyvaossakin kasvaa karvoja. En voi tehdä mitään pitkäkestoisia karvanpoistoja vahauksin tai vastaavin, sillä olen kivulle tosi herkkä, eikä budjettini riitä tällä hetkellä kalliisiin toimenpiteisiin.

En myöskään ymmärrä, miten pyllystä saa karvat pois? Höylällä on vaikea saada kaikkia karvoja pois sieltä ja pistävä sänki tulee heti päivässä kuitenkin. Ja on vaikea saada nypittyä niitä karvoja pinsetein koska en näe sinne taakse. Onnistun osumaan vain yksittäisiin karvoihin...

Miten te muut naiset olette ratkaisseet karva-/sänkiongelmat parisuhteessa? Haluaisin pitää sääreni, alapään, pyllyvaon ja kainalot koko ajan sileinä, mutta se vie päivittäin paljon aikaa, jos pitää höyläillä huolellisesti monesta paikasta. :(

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Kesäaikaan höyläilen tiheämmin.

Vierailija
2/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelmat on sullakin, ei voi muuta sanoa. Ihan samalla tavalla olen ihokarvanpoistot hoitanut muinoin seurustellessa kuin mitä nykyään vapaana sinkkuna, ei mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan typerä ja turhanpäiväinen ongelma!

Vierailija
4/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa kuin kainalot ja huulikarvat, eikä asia liity parisuhdestatukseeni. Ennen lapsia ajelin välillä alapäätä häpyhuulten alueelta ja reisiltä, mutta en enää ehdi. Mies tykkää kaikista mun karvoista, onneksi. Eli vaikka oon tosi tumma ja paljon karvankasvua, niin miehen mielestä viehättävä.

Vierailija
5/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätki sinne alapäähän ja persevakoon Veetiä, niin ei tarvitse höyläillä. Tosin ei sitä päivittäin voi tehdä.

Mutta vaikeaksi käy, jos parisuhteessa kaikki pyörii karvojen ympärillä.

Vierailija
6/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan joka aamu suihkussa kainalot, sääret ja alapään. Viehän se tovin muttei lopulta montakaan minuuttia ja kun hommaan on tottunut, olisi epäsiisti olo ilman. Miestäni ei pieni sänki haittaa mutta minä haluan olla siisti ja sileä häntä varten 😉

Vierailija
7/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on paras pysyä ihan sinkkuna vain ja ei missään tapauksessa edes miettiä lasten tekemistä ikinä, sen verran heikkoa materiaalia sieltä saattaisi tulla.

Vierailija
8/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla jalat ja kainalot, bikinirajat ja pyllyvako kuumavahalla. Äkkiä noihin tottuu, pari ekaa kertaa tuntui enemmän. Ei tarvitse ihan niin usein olla ottamassa.

Vierailija
9/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva epäilys, että ap on mies. Ellei peräti ns. pervosetä.

Vierailija
10/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun ei enää löydä sellaista kolmekymppistä naista joka antaisi vaan niiden ihanien karvojen rehottaa pillussa, perseessä ja kainakoissa... Pillun pitää maistua pillulle.

Vierailija
11/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää alapääkarvoista joten niitä siistin saksilla kerran viikossa. Jalat ja kainalot ajelen epilaattorilla, jalat kerran kuussa ja kainalot kerran viikossa tai kahdessa.

Ei se sänki tai vähän kasvaneet karvat ole edes miesten mielestä niin vaarallista. Relaa.

Vierailija
12/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa riittää. Eipähän tuo mies ole valittanut.

Vierailija
13/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko jotenkin poikkeuksellinen, kun tahdon olla parisuhteessa sileäihoinen? Inhottaa ne karvat sinkkunakin myös itseäni.

T: Ap

Vierailija
14/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olenko jotenkin poikkeuksellinen, kun tahdon olla parisuhteessa sileäihoinen? Inhottaa ne karvat sinkkunakin myös itseäni.

No et varmaan ole, mutta ota nyt hyvä ihminen huomioon, että jatkuvasti karvaton ja sileä iho on mahdottomuus, jos karvoja ei poista laserilla tms. Voithan sinä sänkeä höylätä vaikka joka päivä mutta lopputulos ainakin alapäässä on katastrofi, eikä karvanpoistoainekaan tehoa kovin lyhyeen sänkeen.

Vierailija
15/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon välein, talvella harvemminkin höylään kainalot ja sääret, en miehen takia, seksiäkin nykyään niin harvoin, että ei maksa vaivaa. Mies ei mun persvakoa tuijottele, enkä minä hänen, vaikka hänellä kyllä kasvaa koko selkäkin karvaa. Kerran 15 vuotta sitten ajelin alapääni, ja mies oli ihan järkyttynyt, ei tykännyt yhtään, joten se oli sitten siinä. Ei mulla tosin reisissä karva kasva. Nyt vanhemmiten alkaa vähän viikset näkyä, ne vetäisen samalla höylällä kun muutkin paikat, mies on luvannut että tarpeen vaatiessa saan lainata hänen partakonettaan.

Vierailija
16/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä ahkerasti siistin karvoitusta kuin sinkkunakin. Sänkiset sääret ällöttää itseäni joten ihan omaksi ilokseni pidän ihon sileänä, parisuhdestatuksesta riippumatta.

Vierailija
17/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kainalokarvat ja kesäisin säärikarvat. En muuta. Miksi ajaisin? Olen aikuinen ihminen ja minulla on kehossa karvoja. Mieheni ei aja itseltään muita karvoja kuin partaa ja hiuksia. Enkä minä ole häntä karvojen vuoksi jättämättä.

Vierailija
18/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on poikkeuksellinen suhtautuminen täysin normaaliin asiaan ihmiskehossa. Inhottaako sinua myös esimerkiksi ripset tai hiukset?

Itse suhteen alkuvaiheessa jaksoin sheivata mutta nopeasti kävi ilmi ettei miestä kiinnostanut. Nykyään ihan täysin ehtimisen/jaksamisen mukaan jos ollenkaan sheivailen: en esimerkiksi ajele sääriä talvisin ollenkaan eikä kumpikaan meistä kiinnitä asiaan huomiota.

Enkä vastaavasti itsekään kiinnitä miehellä moiseen huomiota.

Vierailija
19/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa jolla ei edes kasva ainoatakaan kainalokarvaa? Eikä mulla kyllä missään pyllyvaossa ole karvoja. Säärikarvatkin on olemattomia ja reisissä ei kasva yhtään mitään. Koskaan en ole ainoatakaan karvaa ajellu. Ei ole tullut mieleenkään. Hiukset on kuitenkin paksut, mutta jo kulmakarvat aika olemattomat. Ei ole AP:n ongelmia, mutta en kyllä suoraansanottuna edes ymmärrä , mikä ongelma se karva on. Miksi ne kaikki täytyy hävittää? jotenkin sen ymmärrän,että kainalot ei olis kivat jos ois karvoja, mutta että jalat.

Vierailija
20/62 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi