Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten pidättää itkua hautajaisissa?

Vierailija
23.01.2016 |

Kyseessä ei ollut varsinaisesti minulle läheinen ihminen mutta sitäkin läheisempi isälleni. Hänen surunsa katsominen musertaa minutkin ja tulen varmasti itkemään. Ei se itku varsinaisesti ole ongelma vaan se että itkuni on sellaista törisemistä, hengen haukkomista ja äännähdyksiä. En kykene itkemään hiljaa. Yksi keino olisi olla katsomatta isää mutta se ei varmaan paljon auta kun istumme vierekkäin ja kuulen hänen itkunsa. Olisiko jotain keinoja hillitä itkua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele pappi ja saattoväki alasti. Toimii mulla. Tosin papille jätän aina liperit kaulaan, miehille sukat ja kengät ja naisväen nään pelkissä hatuissa. Mutta, älä vaan ala nauraan.

Vierailija
2/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen aina tiskaamista kun pidättelen itkua.... En tiedä mistä se tulee :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat.

Vierailija
4/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hautajaisissa ei tarvitse pidättää itkua. Ei minkäänlaista.

Vierailija
5/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa mielessäsi kertotaulua. Mielellään yli 12:n, jos on muuten liian helppoa.

Vierailija
6/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hautajaisissa ei tarvitse pidättää itkua. Ei minkäänlaista.

Kyllä vaan kuuluu pidättää itkua. On tehokkuus löytänyt työnsä hautajaisiinkin. Tehokas pappi katsoo kelloa ja katselee paheksuvasti itkijöitä että menee aikaa hukkaan.

Jos itket niin kysytään jälkeenpäin että miksi itkit , ei ihan näillä sanoilla mutta kuitenkin itkijän kuuluu analysoida kysyttäessä että miksi itki.

Itse puren suupieltä niin että tulee verta tai sitten nipistän niin että joutuu keskittymään tähän kipuun. Pääasia että säilyttää "kasvonsa".

Vierailija
7/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset on kyllä yksi niistä paikoista, joissa on erittäin sallittua itkeä just niin kuin itseä itkettää. Muista, että sinun itkusi voi tuoda lohtua muille lähiomaisille.

Vierailija
8/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITKE PÄSSI ITKE

Vierailija
9/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaiset on kyllä yksi niistä paikoista, joissa on erittäin sallittua itkeä just niin kuin itseä itkettää. Muista, että sinun itkusi voi tuoda lohtua muille lähiomaisille.

Näin juuri kuuluu sanoa, kunhan vaan ei sitten ole se joka itkee. 

Vierailija
10/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puremalla hampaita yhteen

Vierailija
11/11 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidättele itkua vaan anna sen tulla. Itke, huuda ja ulvo pois kaikki surusi ja kipusi. Hautajaiset, vaikka vieraankin, on paras mahdollinen paikka tehdä se ilman ihmetteleviä katseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi